اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910094838015762

تبلیغات محیطی چیست و انواع آن کدامند؟

کد: 139910094838015762

https://bit.ly/37yJXCP

، قم , (اخبار رسمی): چرا تبلیغات محیطی؟ مهم ترین مساله برای هر شرکت قطعا معرفی محصولات و یا خدماتش است که به وسیله آن بتوانند فروش محصولاتشان را بالا ببرند. چون هر چه افراد بیشتری درمورد محصولات و یا خدماتتان بدانند احتمال فروش محصولات تان بالاتر می رود. (هرچه بیشتر دیده شوید ..بیشتر می فروشید.)

تبلیغات محیطی چیست  و انواع آن کدامند؟
تبلیغات بیلبوردی

مهمترین مساله برای هر شرکت  قطعا معرفی محصولات و یا خدماتش  می باشد که بوسیله آن بتوانند فروش محصولاتشان را بالا ببرند.چون هر چه افراد بیشتری درمورد محصولات و یا خدماتتان بدانند  احتمال فروش محصولاتتان بالاتر میرود. (هرچه بیشتر دیده شوید ..بیشتر می فروشید.)

خب اکنون که به این نتیجه رسیدیم هیچ چیزی مهمتر از معرفی هرچه بیشتر محصولات و یا خدمات نیست..یک سوال ایجاد میشود که چگونه شرکت ها می توانند به این هدف مهم برسند؟

همانطور که میدانید از زمان تبلیغات روزنامه ای تا امروز که دوران تبلیغات دیجیتال میباشد.. اصل تبلیغات بخش مهمی از زندگی مردم را فرا گرفته است.تبلیغات محیطی یکی از راههای موثر تبلیغات برای معرفی برند و یا انتقال یک پیام و یا حتی یک  کمپین تبلیغاتی همه جانبه مناسب می باشد.

تبلیغات محیطی چیست؟

شرکت ها معمولا زمانی به تبلیغات اعتقاد پیدا میکنند که سود آوری تبلیغات را لمس کرده باشند در غیر اینصورت کمی به آن در ابتدای راه بدبین اند. قطعا تبلیغات محیطی یکی از  بهترین راههایی است که میتواند بدبینی این مدیران را به خوش بینی و سرمایه گذاری در تبلیغات محیطی تشویق کند.

تبلیغات محیطی مدلی از تبلیغات است که بوسیله این مدل زمانیکه مردم در خانه هایشان نیستند میتوانند با محصولات و یا خدمات شما آشنا شوند .. همانطور که میدانید اکثر افراد بیشتر زمانشان را بیرون از خانه هایشان سپری میکنند (البته زمانیکه بیدارند!)

قطعا زمانیکه شما خارج از خانه خود هستید با بیلبوردها و یا بنر ها و یا تابلوهایی روبه رو شده اید که دارند محصولات و یا خدماتی از یک شرکت را معرفی و تبلیغ میکنند و باعث میشوند که در روز به صورت ناخودگاه تصویر یک برند و یا یک محصول در ذهن شما ماندگار شود.. این معجزه تبلیغات محیطی است !!

انواع تبلیغات محیطی چیست؟

1.بیلبورد تبلیغاتی

بیلبورد ها سازه های غول پیکری هستند که نمایانگر پوسترهایی بزرگ از محصولات و یا خدمات کمپانی ها و شرکت ها می باشند.

این بیلبوردها با دقت در نقاط پر تردد نصب میشوند که به صورت مداوم در دید عموم قرار بگیرند. هنگامی که در روز چندین بار برند شما و یا محصول شما دیده شود قطعا تاثیرش را در ناخودآگاه افراد خواهد گذاشت بدین صورت که وقتی بین شما و رقبایتان قرار است انتخابی داشته باشند ذهنیت آنها به خاطر تکرار دیداری که از برند شما داشته اند ناخود آگاه شمارا انتخاب خواهند کرد!

شاید از خود بپرسید که در این دوران دیجیتال و اینستاگرام چه نیازی به بیلبورد و تبلیغات محیطی دارید؟.

اگر ملاکِ تبلیغات  میزان دیده شدن در نظر بگیریم ، محاسبات ساده می‌شود..
 مثلاً یک بیلبورد را در همین اتوبان تهران قم را بررسی کنیم: طبق آمار میزان عبورو مرور خودروها توسط راهداری اتوبان
در یک روز عادی : 120 هزار خودرو
دو روز پایانی هفته : 160 هزار
و ایام تعطیلات مناسبتی : 330 هزار خودرو ازاتوبان میگذرند.
شما اگر یک بیلبورد در محور رفت و یک بیلبورد در محور برگشت داشته باشید و همه ی روزها عادی باشد
 و از هر خودرو فقط یک نفر بیلبورد شما را دیده باشد در طول یک ماه بیلبورد شما بیش از سه میلیون بازدید خواهد گرفت.
وقتی همین دو بیلبورد را برای یک ماه دیگر اجاره  کنید، آمار بازدید دقیقا دو برابر می‌شود

اما یک تبلیغ در صفحه اینستاگرام  10 میلیونی نهایتا بین 2 الی 2.5 میلیون بازدید میخورد و بعد از یکماه هم چون پست های جدید گذاشته میشود  به مرور کمتر و کمتر دیده میشود.

آیا هنوز به معجزه تبلیغات محیطی شک دارید؟

2.تبلیغات محیطی متحرک

تبلیعات محیطی لزوما نباید در یک نقطه به صورت ایستا قرار داشته باشد..تبلیغات محیطی میتواند بر روی اتوبوسها و یا وسایل دیگر حمل و نقل عمومی در سطح شهر و به صورت متحرک ایجاد شوند. که هم باعث زیبایی شهر میشوند و هم تبلیغات  و برند شما در سطح شهر در جریان خواهد داشت.

از طریق این لینک میتوانید چندین تبلیغ جذاب اتوبوسی را مشاهده کنید

3.تبلیغات محیطی دیجیتال

بیلبورد های دیجیتالی برخلاف بیلبورد های کلاسیک و پوستری تبلیغات متحرک و انیمه ای را میتواند برای برند شما به نمایش بگذارد ..این نوع تبلیغات اگر محتوای جذابی داشته باشند  قطعا تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

4.تبلیغات محیطی ترانزیتی

تبلیغاتی که با توجه به جامعه هدف توریست ها در ایستگاههای مترو و یا پایانه های مسافربری قرار میگیرند..این مدل تبلیغات محیطی برای کسب و و کارهای محلی بسیار به صرفه تر و تاثیر گذارتر است.

5.تبلیغات محیطی بر روی  عرشه پل ها

عرشه پل ها جایگاه بسیار مناسبی برای تبلیغات محیطی محلی می باشد. تبلیغاتی که جامعه هدفش ساکنان یک منطقه خاص هستند می توانند با تبلیغات بر روی عرشه پل های عابر پیاده ی آن منطقه به اهداف خود برسند.

و کلام آخر اینکه یک بیزینس بیشتر موفقیتش را مدیون تبلیغات و استراتژی درست تبلیغاتیش می باشد ..اگر استراتژی درستی بر اساس جامعه هدف و مدل بیزینستان داشته باشید میتوانید با بکارگیری یک یا چندین مدل از تبلیغات به اهداف خود برسید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت تبلیغاتی ایران زمین

شرکت تبلیغاتی و بزرگترین مجری تبلیغات محیطی اتوبان تهران قم و استان قم

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تبلیغات و روابط عمومی