کد: 139910124843314828

فروشگاه آنلاین ابزار بهتر است یا فروشگاه فیزیکی؟

کد: 139910124843314828

https://bit.ly/3oRnRlB

، تهران , (اخبار رسمی): ابزارها از نظر کاربری و مارک تجاری بسیار متفاوت هستند. به همین دلیل، وقتی برای خرید وسیله ای به بازار می روید، با سردرگمی و سیل قفسه های مختلف ابزار روبه رو می شوید.مغازه داران هرکدام محصولی را به شما پیشنهاد می دهند....

فروشگاه آنلاین ابزار بهتری است یا فروشگاه فیزیکی؟
فروشگاه آنلاین ابزار بهتر است یا فروشگاه فیزیکی؟

ابزارها از نظر کاربری و مارک تجاری بسیار متفاوت هستند. به همین دلیل، وقتی برای خرید وسیله ای به بازار می روید، با سردرگمی و سیل قفسه های مختلف ابزار روبرو می شوید.مغازه داران هرکدام محصولی را به شما پیشنهاد می دهند و گاهی حتی اگر مغازه ها پر از ابزار هستند....

این ابزارها از نظر کاربری و مارک تجاری بسیار متفاوت هستند. به همین دلیل، وقتی برای خرید وسیله ای به بازار می روید، با سردرگمی و سیل قفسه های مختلف ابزار روبرو می شوید. مغازه داران هرکدام محصولی را به شما پیشنهاد می دهند و گاهی حتی اگر مغازه ها پر از ابزار هستند، باز هم کالای مورد نظر خود را پیدا نمی کنید.

وقتی برای خرید نوعی ابزار به بازار رفتم، با تمام مشکلات گفته شده روبرو شدم. پس از هیچ نتیجه ای، من در اینترنت کالایی را که می خواستم جستجو کردم و متوجه شدم فروشگاه هایی هستند که ابزار و اتصالات را به صورت آنلاین می فروشند. پس از بررسی چند مورد از این فروشگاه ها و یافتن ابزاری که به دنبال آن می گشتم، تصمیم گرفتم در مورد آن بنویسم.
1) ابزار فروشی در مارکت پلیس
ابتدا باید بدانید مارکت پلیس چیست؟ از آنجا که این فروشگاه ها نسبتاً محبوب و پر بازدید هستند، احتمال فروش شما نیز بیشتر است. اما به خاطر داشته باشید که با هر فروش، سود ناچیزی به دست می آورید. از طرف دیگر، فروشندگان زیادی در این وب سایت وجود دارند و این رقابت را سخت تر می کند. یکی از بزرگترین بازارهای پلیس برای فروش مارکت پلیس دیجی کالا است.
2) ابزار فروشی در اینستاگرام
باید محتوای آموزشی نیز در آن بگنجانید. البته پیشنهاد ما طراحی سایت فروشگاهی است. زیرا فضای اینستاگرام بیشتر یک فضای سرگرم کننده است و همچنین امکان فیلتر کردن آن همیشه مطرح است. بنابراین می تواند یک محیط پر خطر و ناامن باشد، در حالی که یک فروشگاه ابزار آنلاین می تواند مجوزهای قانونی داشته باشد و با خیالی آسوده در اینترنت بفروشد.
3) ساخت سایت فروشگاه ابزار آلات
ما ابتدا به شما دو روش فروش ابزار در اینترنت را گفتیم. این دو روش دارای مزایا و معایبی هستند. فروش در اینستاگرام رایگان است اما معایبی نیز دارد. به عنوان مثال پرداخت آنلاین امکان پذیر نیست و همچنین اگر این شبکه اجتماعی فیلتر شود، تجارت شما از بین می رود. بنابراین فروش در اینستاگرام به توجه بیشتری نیاز دارد و هیچ تضمینی برای ثبات این فروشگاه نخواهد بود.
ساخت سایت فروشگاهی نه تنها مضرات اینستاگرام را نخواهد داشت بلکه دارای مزایایی نیز خواهد بود. به جای فروش در مارکت پلیس، می توانید خود وب سایتی با این سیستم خریداری کنید و علاوه بر کسب درآمد از فروش خود، می توانید از فروش سایر فروشندگان نیز درآمد کسب کنید. همچنین با داشتن یک وب سایت می توانید خرید را برای کاربران آسان کرده و هزینه های فروشگاه را مدیریت کنید.
اگر می خواهید فروشگاه اینترنتی با امکانات مارکت پلیس، سبد خرید پیشرفته، اتصال به سیستم پورتال بانکی و سیستم حسابداری حرفه ای داشته باشید، ما به شما یک فروشگاه ساز پویا و حرفه ای وب ارائه می دهیم.
سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی ابزار و آلات
برای راه اندازی فروشگاه ابزار باید ابتدا مغازه ای را رهن یا اجاره کنید، سپس ثروت زیادی را صرف دکوراسیون کنید و در آخر همه ابزار موجود را تهیه کنید. تمام این مراحل در زمان انتشار این مطالب حداقل به 300 تا 400 میلیون سرمایه نیاز دارند.
اما با طراحی سایت ابزارآلات ، نیازی به رهن و خرید مغازه ندارید. از طرف دیگر نیازی نیست که تمام محصولات را در فروشگاه خود داشته باشید، می توانید پس از ثبت سفارش، آن را از عمده فروشان یا شرکا دریافت کنید.
اگر در ابتدا پولی برای راه اندازی وب سایت ندارید، می توانید پس از کسب مقداری پول از اینستاگرام، یک سایت فروشگاهی خریداری کنید. سایت های فروشگاهی انواع مختلفی دارند. اما کم هزینه ترین آنها سازندگان سایت هستند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ودیانا

پشت هر کسب و کار اینترنتی موفق یک تیم طراحی سایت و سئو موفق ایستاده است، هر چه برای راه اندازی یک کسب و کار اینترنتی نیاز دارید را یک جا جمع کرده ایم. صفر تا صد و پنجاه حتی بعد از تحویل سایت هم ما با شما هستیم