کد: 139910144845615778

ساخت استخر

چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟

کد: 139910144845615778

https://bit.ly/2JMUkKQ

، کرج , (اخبار رسمی): ساخت استخر در محوطه های ویلایی بخش مهمی از طراحی و فضای سازی محیط است. ساخت انواع استخر یک کار کاملا تخصصی بوده و با توجه به یکسری نکات و دستورالعمل ها در ابعاد مختلف قابلیت پیاده سازی دارد.

چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟
چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟
چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟
چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟
چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟
چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟

ساخت استخر ویلا ، باغ را به گروه تخصصی تهران گاردن که سال ها در حوزه ی محوطه سازی و ساخت استخر فعالیت حرفه ای دارند بپردازید.

چطور بهترین استخر را در حیاط ویلا بسازیم؟

اگر تصمیم دارید یک تحول حسابی در محوطه باز و حیاط ویلای خود ایجاد کنید، با ساخت استخر می توانید چنین چیزی را فراهم سازید. ساخت استخر ضمن آن که فضای ویلا را به شکلی عالی متفاوت ساخته و حال و هوایی عالی در آن به وجود می آورد، برای کاربری خاص آن و شنا کردن نیز بسیار جذاب به نظر می رسد. اگر می خواهید در حیاط ویلای خود چنین چیزی ایجاد کنید، تهران گاردن به عنوان مجموعه حرفه ای در طراحی و ساخت ویلا، بهترین انتخاب شما خواهد بود.

ساخت استخر در حیاط ویلا

زمانی که تصمیم به ساخت استخر در حیاط ویلا می گیرید، نخستین گامی که باید در نظر داشته باشید، انتخاب یک گروه طراحی و ساخت استخر است. برای طراحی استخر، به سراغ بهترین تیم بروید. طراحی نخستین استخر، اهمیت زیادی دارد. در صورتی که اشتباه محاسباتی در خصوص فضاسازی استخر صورت بگیرد، مشکلات بعدی آن هزینه های بیشتری برایتان به همراه خواهد داشت.

گروه تهران گاردن در زمینه طراحی ویلا با ایده های نو و بسیار جذاب، به شکلی منحصر به فرد برای هر محوطه اقدام کرده و می توانید مطمئن باشید که با توجه به فضا و محوطه ویلا، طراحی اختصاصی برای آن صورت خواهد گرفت. چیزی که در طراحی استخر باید مورد اهمیت قرار داد، به جز اندازه گیری، شامل سبک طراحی، فرمت و عمق بندی بخش های مختلف آن خواهد شد. این چیزی است که به وسیله متخصصان این حوزه تعیین شده و نمی توان فرمول قطعی و از پیش تعریف شده ای برای آن در نظر گرفت.

گام بعدی در ساخت ویلا، اندازه گیری صحیح مساحت محوطه است. با اندازه گیری صحیح می توان تخمین درستی از ابعاد مناسب به دست آورد. توجه داشته باشید که در صورت عدم اندازه گیری صحیح، نمی توان ابعاد استخر را به درستی در تناسب با مساحت حیاط ویلا در نظر گرفت. برای اندازه گیری صحیح مساحت باید از تیم حرفه ای استفاده کرده و تخمین متراژ در بخش های مختلف حیاط ویلا به درستی صورت بگیرد.

در مرحله بعدی عملیات برداشت خاک در قسمتی از محوطه حیاط ویلا که قصد ساخت استخر در آن را داریم، انجام می پذیرد. عملیات برداشت باید به شکلی کاملا حرفه ای صورت گرفته و کاملا مهندسی شده باشد. دقت داشته باشید که در صورت عدم برداشت خاک حرفه ای، مشکلات بیشتری در آینده به وجود خواهد آمد.

ساخت استخر کاری کاملا تخصصی است و باید آرماتوربندی، بتن ریزی و آب بندی و لوله کشی آن به درستی صورت بگیرد. هر گونه اختلال در آرماتوربندی، بتن ریزی، لوله کشی، تعبیه پمپ در مسیر آب و ...، کارکرد اصلی استخر را با مشکل مواجه خواهد کرد. بدیهی است که پس از بتن ریزی و جای دادن کاشی کاری های استخر، تعمیرات بعدی مشکلات بیشتری را به همراه هزینه های مضاعف خواهد داشت.

از این جهت توصیه می شود که حتما برای انجام تمامی این مراحل، از متخصصان این حوزه استفاده کرده و به هیچ وجه به فکر صرفه جویی و انجام هر یک از این کارها به صورت خودسرانه نباشید.

نورپردازی استخر نیز مقوله جداگانه ای است که باید حتما به شکلی حرفه ای و خاص به آن نگریسته شود. نورپردازی استخر در دو فار نورپردازی داخل آب و نورپردازی بیرون آب انجام می شود. برای انجام نورپردازی داخل آب، از چراغ های ال ای دی مخصوص کف استخر استفاده می شود و این نوع نورپردازی می تواند ضمن رنگ دادن به آب و زیباتر ساختن آن، موجب پخش نور در محیط بیرون نیز می شود.

همین طور نورپردازی در اطراف استخر برای عبور و مرور بهتر و نیز زیباسازی محوطه، مورد اهمیت قرار دارد. اگر می خواهید نورپردازی محوطه استخر به خوبی انجام پذیرد، حتما باید این نورپردازی را در ترکیب درستی با درختکاری و قرارگیری سایر المان های محوطه ویلا، قرار دهید.

کلام آخر

تهران گاردن به عنوان مجری طرح های محوطه سازی و ساخت استخر، بهترین ایده های طراحی استخر را به مشتریان خود ارائه داده و پس از بررسی اصولی و میدانی محوطه و دریافت پتانسیل های ایجاد استخر، این مهم را به مرحله اجرایی می رساند. اگر علاقه مند به ایجاد یک استخر حرفه ای و مدرن به سبک امروزی در محوطه ویلا یا خانه خود هستید، تهران گاردن بهترین پیشنهادها را برای شما به همراه خواهد داشت.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
منتشر شده در سرویس های:

سرگرمی و تفریح | دکوراسیون و منزل