کد: 139910164847415691

رونمایی از سایت ویدیتور با هدف ساخت تیزر تبلیغاتی و...

کد: 139910164847415691

https://bit.ly/39vxU9D

، تهران , (اخبار رسمی): باهدف ساخت تیزر تبلیغاتی، لوگو موشن، اسلاید شو و استوری اینستاگرام و به صورت آنلاین و رایگان، از سایت ویدیتور به آدرس www.viditor.net در تاریخ 1399/09/09 رونمایی شد.

رونمایی از سایت ویدیتور با هدف ساخت تیزر تبلیغاتی و...
رونمایی از سایت ویدیتور با هدف ساخت تیزر تبلیغاتی و...

به گزارش ویدیتور، سایت www.viditor.net که یک سایت ساخت ویدیو آنلاین است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ساخت تیزرتبلیغاتی، لوگو موشن، اسلاید شو و استوری اینستاگرام را بصورت آنلاین و رایگان تسهیل کند.

حسین ناظمی، مدیر عامل ویدیتور در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «صرف وقت زیاد و هزینه های هنگفت ساخت ویدیو های تبلیغاتی برای عموم کاربران میسر نیست، در وبسایت ویدیتور این امکان برای هر شخص با هر دانشی فراهم گردیده تا بتواند این نیاز خود را برطرف نماید

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « پنل کاربری آسان (تنها با چند کلیک)، ساخت رایگان و سرعت پردازش ویدیو که به صورت آنلاین و در لحظه انجام می شود این وبسایت را نسبت به رقبای سنتی خود متمایز نموده است»

گفتنی است ویدیتور، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهقراردادن تخفیف های ویژهکرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ویدیتور به آدرس www.viditor.net مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ویدیتور

شرکت پویا نگار ویرا در حوزه ساخت ویدیو های: تیزر تبلیغاتی، لوگو موشن، انیمیشن، استوری، پوستر و ... فعال است علاوه بر این در وبسایت خود پلتفرمی طراحی نموده که همه کاربران میتوانند به راحتی از قالب های بسیار جذاب ویدیتور استفاده کرده و ویدیو ی خود را بسازند،