اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910164848015790

مسابقه طراحی تیشرت چاپچی فرصتی برای طراحان و کارآفرینان

کد: 139910164848015790

https://bit.ly/3dRkg2W

، تهران , (اخبار رسمی): چاپچی اولین مسابقه طراحی تیشرت را با موضوع آزاد و جایزه نقدی ۵ میلیون تومانی به همراه سود از فروش، در دی ماه گذشته برگزار کرد که این مسابقه فرصتی بود برای طراحان تیشرت تا بتوانند با کمک این مجموعه، ایده های خلاقانه خود را در مسیر کارآفرینی و تولید عملیاتی کنند.

مسابقه طراحی تیشرت با موضوع آزاد و جایزه نقدی ۵ میلیون تومانی
تصویر عکاسی شده توسط مجموعه چاپچی در سر در باغ ملی، تهران، خیابان امام خمینی

اولین مسابقه طراحی تیشرت  چاپچی به طراحان این فرصت را داد که بتوانند در یک فضای خوب رقابتی ایده های خلاقانه خود را به مرحله تجاری و تولیدی برسانند و در این مسیر از حمایت ها و ظرفیت های چاپچی بهره مند شوند. 

مسابقات طراحی تیشرت از این پس نیز قرار است برگزار شود که در این باره اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت. 

مسابقه طراحی تیشتر چاپچی، هربار با موضوعی خاص برگزار می شود و شرکت همه طراحان در آن آزاد است. این برنامه فرصت مناسبی برای طراحان است که در یک فضای رقابتی سالم طرح های خود را به مسابقه بگذارند. 

هدف چاپچی از برگزاری مسابقات طراحی تیشرت، ایجاد پویایی در طرح‌های تیشرت و امکان مطرح شدن طراحان برجسته در این زمینه است.

چاپچی اولین زیرساخت چاپ برای طراحان است که  از صفر تا ۱۰۰ امکانات را جهت ایجاد برند اختصاصی طراحان در زمینه تولید تیشرت، دکوراتیو و اکسسوری‌ها با برند اختصاصی‌شان در اختیار قرار می‌دهد.

هر طراحی قادر است بدون سرمایه گذاری شخصی، برند اختصاصی خود را ایجاد کند و بدون نیاز به خروج از منزل امکان تولید محصولات را تحت برند خود داشته باشد. سرویس چاپچی محصولات را به دست خریداران آن‌ها (تحت نام خودشان) می رساند و در این پروسه هیچ نام  و اثری از چاپچی نخواهد بود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مسابقه و سرویس ویژه طراحان،‌ می‌توانید به سایت چاپچی به نشانی chapchi.com مراجعه کنید و یا اینستاگرام این مجموعه را به نشانی  https://instagram.com/chapchicom دنبال کنید.

چاپچی یکی از قدیمی ترین وب‌سایت‌های ارائه خدمات چاپ در ایران است که بیش از ۱۰ سال پیش برای اولین بار در ایران، ایده چاپ طرح دلخواه بر روی تیشرت‌های نخی از جنس پنبه را مطرح کرد و خیلی زود بر سر زبان‌ها افتاد.

همچنین  سایت چاپچی کاندیدای بهترین فروشگاه اینترنتی در جشنواره وب سال ۸۹ در کنار فروشگاهی همانند دیجی‌کالا شد.

چاپچی اولین زیرساخت چاپ برای طراحان جهت راه‌اندازی برند اختصاصی تیشرت و... بدون نیاز به سرمایه گذاری

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چاپچی

چاپچی اولین زیرساخت ارائه خدمات به هنرمندان و مجموعه‌ها و شرکت‌ها و خیریه‌ها است تا بتوانند بدون ۱ ریال سرمایه‌گذاری، برند اختصاصی پوشاک، اکسسوری و دکوراتیو خود را راه‌اندازی کنند. کلیه امور در چاپچی از ۰ تا ۱۰۰ تحت برند آن‌ها انجام و محصول نهایی با مشخصات و برند آن‌ها به دست مشتری‌شان ارسال می‌شود بدون آن که نامی از چاپچی در میان باشد. کامل‌ترین و مدرن‌ترین تجهیزات چاپ لباس در چاپچی فراهم شده است و تنوع وسیعی از رنگ‌ها و سایزها و مدل‌ها در اختیار می‌باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مد و لباس | مسابقه و فراخوان