اطلاعات تماس
  • 021334*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910164848715793

مزایای استفاده از لوازم تحریر ایرانی

کد: 139910164848715793

https://bit.ly/3ih9vZi

، (اخبار رسمی): هرچه فرزند کم‌سن‌تر باشد، این دغدغه‌مندی بیشتر است زیرا علاوه بر موضوع جذابیت، هم نوشت‌افزاری لازم است که دوام داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد تا اگر حین بازیگوشی بچه‌ها گم شد، بتوان به‌راحتی جایگزینی برای آن تهیه کرد. بر این ‌اساس، استفاده از لوازم تحریر ایرانی مزیت‌های مهمی دارد.

مزایای استفاده از لوازم تحریر ایرانی
مزایای استفاده از لوازم تحریر ایرانی

هرچه فرزند کم‌سن‌تر باشد، این دغدغه‌مندی بیشتر است زیرا علاوه بر موضوع جذابیت، هم نوشت‌افزاری لازم است که دوام داشته باشد و هم قیمت مناسبی داشته باشد تا اگر حین بازیگوشی بچه‌ها گم شد، بتوان به‌راحتی جایگزینی برای آن تهیه کرد. بر این ‌اساس، استفاده از لوازم تحریر ایرانی مزیت‌های مهمی دارد که این مطلب را به آن اختصاص داده‌ایم.

تنوع برندهای لوازم التحریر ایران

گاهی محصولات خارجی تنها اسم جذاب‌تری دارند و از نظر کیفیت، تفاوتی با محصولات ایرانی در آن‌ها دیده نمی‌شود. برخی از تولیدات ایرانی نیز در حوزه‌ی نوشت‌افزار تبدیل به برندهایی معتبر و دوست‌داشتنی شده‌اند. در ادامه خواهید دید که مجموعه‌ی نوشت‌افزار ایرانی تا چه حد تکمیل است و با وجود آن‌ها هیچ نیازی به محصولات خارجی نداریم.

آریا

وقتی درباره‌ی خمیربازی فکر می‌کنید، نام آریا نخستین و درخشان‌ترین برندی است که به ذهنتان می‌رسد. البته این برند موفق تنها به تولید خمیربازی محدود نیست بلکه در کنار خمیرهای کلاسیک، شنی و اسلایم در بسته‌بندی‌های گوناگون، انواعی با کیفیت و متنوع از رنگ‌انگشتی، گواش، مداد، پاستل و مدادشمعی را نیز به بازار عرضه می‌کند.

شرکت نقش تندیس آریا سابقه‌ی درخشان و طولانی مدتی (حدود پنجاه سال) در حوزه نوشت‌افزار، اسباب‌بازی و ابزار نقاشی دارد که همگی دارای کیفیت عالی هستند. عرضه‌ی محصولات آریا تنها محدود به داخل کشور نیست بلکه در مناطق خاورمیانه و اروپا نیز بازار فروش دارد و صادر می‌گردد.

سی بی اس

از مشهورترین و فعال‌ترین تولیدکنندگان داخلی که با تولیداتی با کیفیت در بخش‌های گوناگونی از تولید لوازم تحریر ایرانی کار می‌کند، سی بی اس است. این تولیدکننده از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را به‌طور رسمی آغاز کرده و تاکنون از برندهای مطرح از نظر کیفیت بوده است.

دامنه‌ی وسیع تولیدات سی بی اس از دستگاه‌های رومیزی اداری (منگنه، پانچ، انواع گیره) تا انواع نوشت افزار (مداد، اتود، تراش، پاک‌کن، غلط‌گیر، مدادرنگی، خمیربازی، رنگ‌انگشتی، پاستل و...) را شامل می‌شود. برند پارسی‌کار نیز از زیرمجموعه‌های آن است.

پارسی‌کار

این شرکت نیز از زیرمجموعه‌های موفق سی بی اس است که کار خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز کرده است و محصولاتی با کیفیت و زیبا روانه‌ی بازار می‌کند. پارسی‌کار تولیدکننده‌ی انواع مداد، خودکار، ماژیک، پاک‌کن، اتود، گیره‌ی کاغذ، چسب و سایر نوشت‌افزار موردنیاز بچه‌ مدرسه‌ای‌ها است. بسیاری از محصولات پارسی‌کار ظاهری زیبا و فانتزی دارند و توجه و علاقه‌ی بچه‌ها را به خود جلب می‌کنند.

مزایای خرید لوازم تحریر داخلی

خوشبختانه در شرایط فعلی خرید لوازم تحریر ایرانی به صورت اینترنتی نیز بسیار رواج یافته و هموطنان عزیزمان محصولات ارزان با کیفیت را می‌توانند درب منزل خود تحویل بگیرند.

مهم ترین مزایای خرید لوازم تحریر ایرانی عبارتند از:

  • کیفیت: تولیدکنندگان ایرانی جایگاه واقعا درخشانی در تولید لوازم التحریر دارند. بسیاری از محصولات تولید ما به کشورهای خارجی صادر می‌شود. وقتی سطح کیفی نوشت‌افزار ما تا این حد بالاست چرا باید به محصولات خارجی روی آوریم؟ نوشت‌افزار ایرانی از جهت استاندارد، کیفیت، زیبایی و تنوع در بالاترین سطوح قرار دارد.
  •  قیمت مناسب‌تر: قطعا محصولات ایرانی نسبت به نمونه‌های خارجی قیمت مناسب‌تری دارند. دلیل آن بیش از این‌که با کیفیت محصولات مرتبط باشد، مبتنی بر هزینه‌های اضافه‌ای است که از بخش‌های گمرک و حمل‌ونقل بر کالاهای خارجی و وارداتی افزوده می‌گردد. در حقیقت آنچه اضافه‌تر از قیمت محصولات ایرانی برای محصولات خارجی می‌پردازید، هزینه‌ای بیهوده است.
  •  طرح‌های متناسب با فرهنگ: بسیاری از محصولات خارجی طرح‌هایی دارند که با فرهنگ ایرانی سازگاری ندارد. اگر برای لوازم‌التحریر برای کودکان و نوجوانان از طرح‌ها و مضامینی استفاده شود که بچه‌ها با آن آشنایی دارند و یا از نظر فرهنگی ارزشمند هستند، در رشد روانی و فرهنگی آنان نیز بسیار مؤثر است.

خوشبختانه تولیدکنندگان موفق ایرانی این موضوع را همواره در نظر دارند و تلاش می‌کنند برای فرزند ایرانی، نوشت‌افزار و محصولاتی تولید کنند که با همه‌ی جوانب زندگی و هویت او سازگار است.

در آخر از شما می خواهم که خودتان سری به فروشگاه‌های لوازم‌ التحریر بزنید و از فراوانی، تنوع و زیبایی محصولات مرغوب ایرانی شگفت‌زده شوید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021334*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

تجارت و بازار | علم و آموزش