اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910204853515820

ایمپلنت فوری و یک روزه ی دندان امکان پذیر شد

دیگر نگران رفت و آمد مکرر برای ایمپلنت دندانتان نباشید!

کد: 139910204853515820

https://bit.ly/2XpJvkO

، تهران , (اخبار رسمی): اسکن داخل دهانی در دندانپزشکی دیجیتال و همچنین ساخت سه‌بعدی پروتزها و روکش‌های دندانی این امکان را فراهم می‌کند تا در همان روز کشیدن ریشه، کار گذاشتن ایمپلنت در فک و روکش دندان نیز انجام شود.

دیگر نگران رفت و آمد مکرر برای ایمپلنت دندانتان نباشید!
دیگر نگران رفت و آمد مکرر برای ایمپلنت دندانتان نباشید!

شاید شما هم شنیده باشید که کاشت دندان در چند مرحله و در یک بازه زمانی چند ماهه انجام می‌شود. با این حال به لطف فناوری‌های پیشرفته می‌توان در برخی شرایط این کار را تنها در یک روز انجام داد.

ممکن است تحت شرایط مختلفی هر یک از ما دچار از دست دادن دندان طبیعی خود شویم. گاهی به دلیل افزایش سن، گاهی به دلیل تصادف و گاهی بدلیل پوسیده شدن دندان و از دست رفتن آن. روش‌های بسیار متفاوتی هست که میتوان برای رفع این مشکل استفاده نمود. اما امروزه با استفاده از روش کاشت ایمپلنت دندان انقلاب بزرگی در عرصه دندانپزشکی اتفاق افتاده است. روش‌های قبلی دارای مزایا و معایب خاص خود بود که با پیدایش این روش دیگر نگرانی برای افراد وجود نخواهد داشت. برخی از افراد با استفاده از پروتز دندانی نمیتوانستند به راحتی نوشیدنی و مواد غذایی دلخواه خود را میل کنند اما همه مشکلات با وجود کاشت ایمپلنت دندان از بین رفت. در زمان‌های گذشته قطعا افراد مجبور بودند از دندان مصنوعی و پل دندانی استفاده کنند اما با استفاده از آنها مشکلات خاصی چون عدم توانایی در جویدن مواد غذایی، تحلیل استخوان فک و جابه جا شدن هنگام صحبت کردن به سراغشان می‌آمد. اما به وسیله کاشت ایمپلنت دندانی میتوان یک یا چند دندان فک را به صورت کاملا مستحکم، ثابت و مشابه دندان‌های طبیعی جایگذاری کرد تا بیمار احساس رضایت و راحتی را حین استفاده از آنها بدست آورد. ممکن است برای شما سوال باشد آیا برای جایگزین کردن تمام دندان‌های یک فک با ایمپلنت به تعداد هر دندان یک ایمپلنت لازم است؟ باید بدانید در صورتی که بخواهید کل دندان‌های فک را با ایمپلنت جایگزین کنید دیگر نیازی به استفاده از هر واحد یک ایمپلنت نیست و میتوانید با تقریبا 8 ایمپلنت برای هر فک همه دندان‌های آن فک را جایگزین کرد. مزیت این روش به دیگر روش‌های مشابه این است که دیگر دندانی برای پایه قرار گرفتن نیازی به تراشیده شدن ندارد و از بین نمیرود و دندان ایمپلنت شده دیگر نیازی به حامی توسط دندان‌های مجاور خود ندارد. حال بهتر است یک تعریف کوتاه از ایمپلنت بدانید: ایمپلنت درواقع مانند یک دندان مصنوعی کاملا دائمی برای جایگزین شدن دندان یا دندان‌هایی است که از دست رفته‌اند، عملکرد و ظاهر ایمپلنت کاملا مشابه دندان طبیعی افراد است.

در ابتدای معرفی این روش همه افراد کاندید مناسبی نبودند اما در حال حاضر جراحی‌های مختلفی به کمک این روش آمده اند که کمک به درمان اغلب افراد و استفاده حداکثری از این روش میکنند. ایمپلنت دندان این روزها به روش دیجیتال و به صورت فوری و یک روزه امکان پذیر است.

ایمپلنت یک روزه دندان چگونه انجام میشود؟

ایمپلنت یک روزه دندان از نظر فرآیند کاشت هیچگونه تفاوتی با ایمپلنت معمولی نخواهد داشت. فقط افرادی که طاقت دوره بهبودی 3 الی 6 ماه ایمپلنت معمولی را ندارند و میخواهند هر چه سریعتر زیبایی دندان از دست رفته را به دندان‌های خود بازگردانند از این روش استفاده میکنند. ایمپلنت درون فک همانند ریشه طبیعی دندان عمل کرده و میتواند یک پایه بسیار مستحکم برای جایگذاری تاج دندانی باشد. در روش ایمپلنت یک روزه دندان در همان روزی که دندان شما را میکشند جراحی کاشت ایمپلنت دندان را نیز آغاز میکنند. ایمپلنت را درون استخوان فک قرار داده  و تاج موقت دندان را روی آن میگذارند. تا زمانی که به صورت کامل ایمپلنت درون استخوان فک جوش بخورد و سپس تاج دندانی دائمی نیز آماده شده باشد، شما ظاهر و زیبایی دندان را خواهید داشت. این روش نسبت به روش قبلی کمی هزینه‌بر تر است آنهم بدلیل استفاده از دو تاج دندان در پروسه درمان. در مرکز دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری میتوانید با خیالی آسوده و مطمئن ایمپلنت یک روزه دندان خود را انجام دهید.

البته دقت داشته باشید همه افراد گزینه مناسبی برای انجام این روش نیستند. افرادی که دارای تراکم و کیفیت کافی استخوان فک نیستند و مجبور به انجام جراحی لیفت سینوس و پیوند استخوان هستند باید پس از انجام این دو جراحی مدتی را برای رسیدن به بهبودی کامل منتظر بمانند و سپس اقدام به نصب تاج دندانی کنند. البته افرادی که دارای دیابنت کنترل نشده هستند هم اصلا گزینه مناسبی برای انجام این نوع کاشت ایمپلنت نیستند.  

ایمپلنت دیجیتال دندان چگونه است؟

ایمپلنت دیجیتال دندان با استفاده از مدل سازی رایانه‌ای جهت بررسی موقعیت و شرایط استخوان فک و رشته‌های عصبی فک استفاده میکند. اطلاعاتی که در این روش بدست می‌آید کاملا معتبر و دقیق است و میتواند با استفاده از کمترین شکاف در لثه کاشت ایمپلنت را برای پزشک طراحی و شبیه سازی کند. هدف اصلی ایمپلنت دیجیتال این بود که پانچ بسیار کوچکتری ایجاد کند تا درد بسیار کمتری برای بیمار به وجود آید. در صورتی که کاشت ایمپلنت دیجیتال انجام دهید در لحظه به لحظه انجام جراحی یک راهنمای جراحی با اطلاعات کاملا دقیق پزشک را در جایگذاری و محل قرار گیری ایمپلنت راهنمایی میکند تا کمترین آسیب به اعصاب اطراف دندان وارد شود. همچنین پزشک را راهنمایی میکند تا دقیق‌تری  و کوچکترین پانچ جهت کاشت ایجاد شود. این روش با استفاده از عکس سی تی تی سه بعدی که برای بررسی محل قرار گیری رشته‌های عصبی و استخوان گرفته شده است میتواند پانچ کوچکی ایجاد کند. سوراخی که برای کاشت ایمپلنت درون لستخوان فک فرد ایجاد میشود در این روش آنقدر کوچک است که اغلب نیازی به بخیه کردن ندارد. این روش برای کاشت یک و دو ایمپلنت حدود 20 دقیقه زمان نیاز دارد و مدت زمان ریکاوری و بهبودی آن بسیار کوتاه تر از دیگر روش‌های مشابه آن است. همچنین با این روش تورم و خونریزی کمتری تجربه خواهید کرد.

در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری، تیمی از تخصص‌های مختلف دندانپزشکی در کنار هم کمک می‌کنند تا بهترین خدمات دندانپزشکی را به شما ارائه دهند.  با کمک جدیدترین فناوری دندانپزشکی دیجیتال (CAD-CAM)، امکان انجام تمامی خدمات دندانپزشکی به شیوه‌ای کاملا مدرن فراهم شده است. نخست با کمک اسکنر داخل دهانی، از دهان و دندان‌ها با دقت بسیار بالا (در حد میکرون) تصاویر سه‌بعدی تهیه می‌کنیم. امکان ساخت انواع ونیر سرامیکی، روکش، پروتزهای دندانی و اوردنچر با فناوری دیجیتال و ساخت سه‌بعدی در کلینیک دکتر نصیری فراهم است. دندانپزشکی بدون درد و ارائه خدمات سریع و باکیفیت، ویژگی مهم کلینیک ما است.

دکتر نوشین نصیری ندوشن، جراح و دندانپزشک زیبایی، فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی عمومی، فلوشیپ ایمپلنت و همچنین عضو آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا می باشند و از سال ۱۳۸۱ به صورت حرفه ای در زمینه ی دندانپزشکی زیبایی مشغول به فعالیت بوده و از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی وارد حوزه ی دندانپزشکی دیجیتال شده اند.

خدماتی که در کلینیک دکتر نوشین نصیری انجام می شود:

  • دندانپزشکی دیجیتال
  • دندانپزشکی زیبایی (شامل اصلاح طرح لبخند، پرسلن لمینیت و کامپوزیت ونیر)
  • دندانپزشکی کودکان
  • ترمیم دندان
  • ایمپلنت و پروتز و بریج دندان
  • درمان ریشه
  • ارتودنسی
  • بلیچینگ

برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت دکتر نوشین نصیری مراجعه نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری

دکتر نوشین نصیری ندوشن، جراح و دندانپزشک زیبایی، فارغ التحصیل رشته دندانپزشکی عمومی، فلوشیپ ایمپلنت و همچنین عضو آکادمی دندانپزشکی زیبایی آمریکا می باشند و از سال ۱۳۸۱ به صورت حرفه ای در زمینه ی دندانپزشکی زیبایی مشغول به فعالیت بوده و از سال ۱۳۹۸ به صورت تخصصی وارد حوزه ی دندانپزشکی دیجیتال شده اند. در کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری، تیمی از تخصص‌های مختلف دندانپزشکی در کنار هم کمک می‌کنند تا بهترین خدمات دندانپزشکی را به شما ارائه دهند. با کمک جدیدترین فناوری دندانپزشکی دیجیتال (CAD-CAM)، امکان انجام تمامی خدمات دندانپزشکی به شیوه‌ای کاملا مدرن فراهم شده است. نخست با کمک اسکنر داخل دهانی، از دهان و دندان‌ها با دقت بسیار بالا (در حد میکرون) تصاویر سه‌بعدی تهیه می‌کنیم.امکان ساخت انواع ونیر سرامیکی، روکش، پروتزهای دندانی و اوردنچر با فناوری دیجیتال و ساخت سه‌بعدی در کلینیک دکتر نصیری فراهم است. دندانپزشکی بدون درد و ارائه خدمات سریع و باکیفیت، ویژگی مهم کلینیک ما است. خدماتی که در کلینیک دکتر نوشین نصیری انجام می شود: - دندانپزشکی دیجیتال - دندانپزشکی زیبایی (شامل اصلاح طرح لبخند، پرسلن لمینیت و کامپوزیت ونیر) - دندانپزشکی کودکان - ترمیم دندان - ایمپلنت و پروتز و بریج دندان - درمان ریشه - ارتودنسی - بلیچینگ

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی