اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910204853715818

نکاتی که درباره زیبایی دائمی ابروهایتان باید بدانید

کد: 139910204853715818

https://bit.ly/3nraneR

، تهران , (اخبار رسمی): امروزه روش‌‌های بسیار زیادی برای آرایش دائمی و نیمه دائمی ابرو وجود دارد که شامل: میکروبلیدینگ ابرو، شیدینگ ابرو، میکروپیگمنتیشن ابرو میباشند. و دارای تفاوت‌هایی با روش قدیمی تاتو هستند مثلا استفاده از پیگمنت‌هایی که با جوهر در روش تاتو تفاوت دارد و دیگری کم تهاجمی‌تر بودن این روش ها است.

نکاتی که درباره زیبایی دائمی ابروهایتان باید بدانید
نمونه کار قبل و بعد از میکروبلیدینگ ابرو توسط خاطره صفاوردی در آکادمی تاترو برای ابرو های نازک
نکاتی که درباره زیبایی دائمی ابروهایتان باید بدانید
نمونه کار قبل و بعد از میکروبلیدینگ ابرو آکادمی تاترو توسط خاطره صفاوردی بر روی تاتو قدیمی ابرو
نکاتی که درباره زیبایی دائمی ابروهایتان باید بدانید
نمونه کار قبل و بعد از میکروپیگمنتیشن ابرو آکادمی تاترو توسط خاطره صفاوردی

دقت کنید به مرکزی که مراجعه میکنید ابتدا نمونه کارهای پیگمنتر خود را مشاهده و سپس از او بخواهید رنگ و دستگاهی که استفاده میکند را به شما معرفی کند.

همانطور که میدانید یکی از ارکان زیبایی در چهره افراد چشم و ابرو است.  قطعا داشتن ابروهایی پر پشت، پهن و خوش فرم آرزوی هر فردی است البته که داشتن این زیبایی قطعا نیاز به مراقبت و توجه بسیاری برای رسیدگی دارد. زیرا در صورت انجام هرگونه اشتباه در رابطه با ابرو آسیب بسیار جدی به زیبایی و جذابیت چهره افراد میزند بدین صورت که ممکن است ابروها در برخی نواحی کم شده و دیگر رشد نکنند. دقت کنید با استفاده از لوسیون، ضد آفتاب و ژل در اطراف ناحیه ابرو و نزدیکی آن میتوانید آسیب جدی به آنها برسانید زیرا به ابروی شما نفوذ میکنند و در بلند مدت موجب ریزش ابروی شما میشوند و یا مانع از رشد خوب ابروهای شما میشوند. بهرحال طبیعی است که افراد زیادی بخشی از ابروی خود را بنا به دلایل مختلفی از دست داده باشند و به دنبال جایگزین آن با استفاده از روشی دائمی هستند. امروزه روش‌‌های بسیار زیادی برای آرایش دائمی و نیمه دائمی ابرو وجود دارد با ما همراه باشید تا روش‌های دائمی و نیمه دائمی برای زیباسازی ابروهایتان را شرح دهیم.

آشنایی با روش میکروپیگمنتیشن ابرو

یکی از پر طرفدارترین روش‌هایی که برای آرایش نیمه دائمی ابرو استفاده میشود روش میکروپیگمنتیشن ابرو است. در این روش پیگمنتر رنگدانه‌های معدنی را که خاصیت ضد حساسیت دارند با استفاده از یک دستگاه الکتریکی و حاوی یکسری سوزن بسیار ریز و باریک است وارد دومین لایه پوست میکنند. این روش کاملا طبیعی و ملایم است که میتواند جلوه بسیار خاص به ابروهای شما بدهد. این روش دارای تفاوت‌های بسیار زیادی با روش قدیمی تاتو دارد. برخی تفاوت های آن استفاده از پیگمنت‌هایی است که با جوهر در روش تاتو تفاوت بسیار زیادی دارد و دیگری کم تهاجمی‌تر بودن این روش است.

البته کیفیت دستگاهی که استفاده میشود در طراحی، رفع نواقص و پر کردن جاهای خالی ابرو بسیار اهمیت دارد. دستگاه‌هایی که کمترین لرزش را دارند و وزن کمتری دارند قطعا میتوانند به پیگمنتر کمک کنند تا بسیار ظریف و هنرمندانه‌تر طراحی ابروی شما را انجام دهد. پس دقت کنید به مرکزی که مراجعه میکنید ابتدا نمونه کارهای پیگمنتر خود را مشاهده و سپس از او بخواهید رنگ و دستگاهی که استفاده میکند را به شما معرفی کند. شما در آکادمی زیبایی تاترو میتوانید نمونه کارهای خاطره صفاوردی و دیگر همکارانش و هم چنین رنگ و دستگاه های مورد استفاده را از نزدیک مشاهده کیند.

آشنایی با روش میکروبلیدینگ ابرو

استفاده از این روش بسیار شباهت زیادی به ابروهای طبیعی فرد دارد. این روش روشی کاملا نیمه دائمی است و قطعا  مدت زمان کمتری نسبت به روش میکروپیگمنتیشن ابرو ماندگاری خواهد داشت. در روش میکروبلیدینگ ابرو با استفاده از قلمی که دارای چندین سوزن است جهت طراحی و فرم دادن به ابرو اقدام میکنند. این خطوط نازک در ناحیه‌های خالی ابرو باید با ظرافت و دقت خاصی کشیده شود و در راستای موهای طبیعی ابروی فرد باشد. این روش برخلاف روش قبلی که از دستگاه برقی برای انجام کار استفاده میکرد از یک قلم کاملا دستی، غیر الکتریکی  و بدون موتور استفاده میکند. رنگدانه‌ها در این روش بر لایه سطحی تری از پوست با فشار دست و سوزن‌های سر قلم تزریق میشود که در روش قبلی از عمق بیشتری برخوردار بود. و دلیل نیمه دائمی بودن آن همین عمق تزریق رنگدانه است.

آشنایی با روش  شیدینگ ابرو

روش شیدینگ ابرو روشی بسیار مدرن است که امروزه از محبوبیت خاصی برخوردار گشته است. برای انجام این روش از میکروپیگمنتیشن کمک میگیرند. برای انجام این روش نیمه دائمی با استفاده از سوزن‌هایی که در میکروپیگمنتیشن استفاده میشود رنگدانه‌ها را به زیر پوست تزریق کرده تا حالت مخملی به ابرو بخشیده شود. در استفاده از این روش هرگز کادر بندی برای ابروی فرد انجام نمیشود و هر ناحیه‌ای که در ابروی فرد خالی باشد را به صورت نقطه‌ای پر میکنند. در این روش جهت طراحی ابرو از ابتدای ابرو که تاج ابرو است نقاط کمتری پوشش داده میشود و هر چه به انتهای ابرو نزدیک میشوید تراکم نقاط بیشتر شده و بیشتر حالت مخملی و پودری به ابرو داده میشود. البته تاج ابرو ریزش رنگ شدیدتری دارد و باید کمی فشار دست بیشتر شود. هنگامی که از روش شیدینگ ابرو استفاده میکنید ابرو به صورتی میشود که گویی روی آن سایه ابرو استفاده شده است. مدت زمان ماندگاری این روش به دلیلی سبک کاری شبیه به میکروپیگمنتشین ابرو بالاست و حدود 2 الی 4 سال ماندگاری دارد. البته ماندگاری هر روشی که بیان کردیم به عوامل مختلف دیگری بستگی دارد که عبارتند از: نوع پوست فرد متقاضی، رنگی که برای طراحی ابرو استفاده میشود (رنگ‌های تیره ماندگاری بالاتری دارند)، میزان عمق رنگدانه‌ها، میزان قرار گرفتن در معرض آفتاب و مراقبت‌هایی که پس از انجام آن رعایت خواهید کرد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی زیبایی تاترو

خاطره صفاوردی متولد بهار ۱۳۶۳ از تهران از سالهای نوجوانی که به رشته نقاشی پرتره فعالیت داشته ام همیشه در ذهن خود علامت سوالی داشتم که چی؟؟؟؟ ⚜اما امروز که در خدمت شما مردم ایران زمینم میدانم تمام آن سالهایی که دستانم با مداد کنته سیاه میشد و در تلاش قرینه کردن چشم و ابروی عکسهای صورت های مختلف در حال تمرین برای امروز خود بوده ام ⚜از سال ۱۳۹۲ فعالیت خود را در زمینه ارایش دائم صورت بطور حرفه ای شروع کرده ام و پس از جمع اوری تجربیات در سال ۹۷ تصمیم بر آن گرفتم تجربیات خود را در اختیار هنرجویان سرزمینم قرار دهم بدون هیچ کم و کاستی و با صمیم قلب تا بتوانم هنرم را زنده نگه دارم تا خاطره هایی از من و بعد از من برجای ماند چون هیچ کس در این دنیا ابدی نیست

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی