اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910234856315829

امکان جدید سایت تراست در تازه ترین به روز رسانی آن

کد: 139910234856315829

https://bit.ly/3bHR9zt

، (اخبار رسمی): شرکت تراست در جدیدترین به روز رسانی وب‌سایت خود، امکانات و بخش‌هایی مانند: ابزار محاسبه، امتیاز اکسپرس انتری و فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا به وب‌سایت خود اضافه کرده است.

امکان جدید سایت تراست در تازه ترین به روز رسانی آن
امکان جدید سایت تراست در تازه ترین به روز رسانی آن

به گزارش روابط عمومی شرکت تراست، وبسایت این شرکت فعال در صنعت مهاجرتی، به روز رسانی شده و با امکاناتی تازه به آدرس  www.trustimm.com در دسترس مشتریان و علاقه‌مندان قرار گرفته است. 
بر اساس این گزارش، در به روزرسانی تازه‌ی وبسایت، بخش‌های محاسبه امتیاز اکسپرس انتری و همچنین فرم ارزیابی رایگان مهاجرت به کانادا به وبسایت اضافه شده است.

امیر قهرمانی، مدیر بازاریابی شرکت تراست با اعلام این خبر گفت: رفع خلاهای موجود در ارتباط بین مجموعه و مشتریان  و ارتقای سطح کیفی خدمات شرکت پس از این به روز رسانی مد نظر است.
وی ادامه داد: تراست سایت ارائه خدمات مهاجرت به کانادا در حوزه های مختلف تحصیلی، سرمایه گذاری و کاری است و مخاطبان می توانند به راحتی با مراجعه به وب سایت تراست اطلاعات جامعی درخصوص انواع روش های مهاجرت به کانادا کسب کنند.
او همچنین همگامی مجموعه با علم روز را از مهم‌ترین سیاست‌های شرکت برشمرد و افزود: پس این به روزرسانی به دنبال بهبود و اضافه کردن ویژگی‌های تازه ای برای هر کدام از این خدمات هستیم.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

تراست جورجیا

شرکت تراست جورجیا با سالها سابقه در زمینه خرید و فروش و اجاره بهترین واحد های آپارتمانی در تفلیس و باتومی کشور گرجستان و معرفی کننده فرصت های سرمایه گذاری در این کشور و با انجام امور حقوقی و اقامتی توانسته است همواره نامی آشنا و موفق در بین 10 شرکت برتر خارجی گرجستان داشته باشد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

گردشگری و میراث فرهنگی | رسانه‌ها