اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910254860215743

یادگرفتن یک زبان جدید چقدر زمان می‌برد؟

کد: 139910254860215743

https://bit.ly/2LChAMq

، (اخبار رسمی): یادگیری زبان های متفاوت برای بسیاری از افراد مهم بوده ولی نمی دانند در ابتدا باید از کجا شروع کنند و یا چه مدت زمانی را برای آن انتخاب کنند. در این مقاله پرکاربرد ترین زبان ها را به شما معرفی کرده تا به کمک مدت زمانی که برای آن تعیین کردیم شروع به یادگیری نمائید.

یادگرفتن یک زبان جدید چقدر زمان می برد؟
یادگیریفتن زبان جدید چقدر زمان می برد

بسیاری از افراد قصد یادگیری زبان جدیدی را دارند اما نمی دانند به طور کلی چه میزان زمان لازم است تا بتوانند بر آن مسلط شوند. ابتدا باید گفت میزان سختی یا آسانی زبان ها با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل مدت زمان لازم برای یادگیری هر زبان متفاوت می باشد و شما برای یک زبانی که سختی بیشتری دارد باید مدت زمان بیشتری برای مطالعه صرف کنید. در این مقاله می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که یادگرفتن زبان جدید چقدر زمان می برد است. تا انتها همراه ما باشید.

میزان سختی زبان های خارجی معروف

تعدادی از زبان های خارجی باتوجه به شرایط آن کشور و یا مهاجرت تحصیلی بیشتر به آن مورد توجه قرار گرفته که از جمله آنها زبان های انگلیسی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، آلمانی، روسی، چینی، ژاپنی و عربی می باشد، همانطور که در ابتدا اشاره کردیم میزان سختی زبان های گوناگون باهم فرق دارند. مثلا میزان سختی زبان هایی که نام بردیم را از آسان به سخت اینگونه می توان دسته بندی کرد: انگلیسی، عربی، فرانسه، اسپانیایی، ایتالیایی، روسی، آلمانی، چینی، ژاپنی.

همچنین بخوانید: پرکاربردترین زبان های دنیا

یادگرفتن زبان های مختلف چقدر زمان می برد؟

برای یادگیری زبانی مانند انگلیسی برای رسیدن به سطح متوسط حدودا به روزی 4 ساعت مطالعه به مدت سه ماه نیاز است. همچنین برای یادگرفتن زبان های کمی سخت تر این زمان چیزی حدود 720 ساعت خواهد بود.

روزانه چقدر بخوانیم؟

اگر می خواهید سطح زبانی خود را پیشرفته کنید و هدفی جدی برای یادگیری زبان دارید مهم ترین مواردی که باید در نظر بگیرید و رعایت کنید تداوم در یادگیری زبان و همچنین انتخاب زمانی متوسط برای مطالعه روزانتان می باشد. زیرا اگر زمان کمی برای مطالعه در نظر بگیرید همین که مغز به اصطلاح گرم میکند و شروع به یادگیری می کند شما مطالعه را به اتمام می رسانید و اگر هم بخواهید زمان زیادی برای مطالعه روزانه انتخاب کنید بازهم مغز خسته شده و مطالعه س از مدتی برای شما بی فایده خواهد بود.

امیدواریم این مقاله برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021264*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

علم و آموزش