اطلاعات تماس
  • 021228*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910274863315857

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان کدام است؟

کد: 139910274863315857

https://bit.ly/3iz4ziL

، تهران , (اخبار رسمی): شاید پیش از این بحث حذف موهای زائد، دغدغه‌ی بانوان بود. اما امروزه این مسئله به همان اندازه در مردان نیز اهمیت پیدا کرده است. بخصوص برای افرادی که ورزشکار باشند. حذف دائمی موهای بدن چه در زنان و چه برای مردان جزئی از نظافت و آراستگی آنان است.

لیزر موهای زائد کل بدن مردان
بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان کدام است؟

شاید پیش از این بحث حذف موهای زائد، دغدغه‌ی بانوان بود. اما امروزه این مسئله به همان اندازه در مردان نیز اهمیت پیدا کرده است. بخصوص برای افرادی که ورزشکار باشند. حذف دائمی موهای بدن چه در زنان و چه برای مردان جزئی از نظافت و آراستگی آنان است. بنابراین، امروزه نگاه متفاوت‌تری به لزوم استفاده از لیزر موهای زائد برای مردان می‌شود. وجود موهای بدن در نواحی بازو و سینه‌ها اگر چه به عنوان جزئی از سیستم مردانه است، اما واقعیت این است که هرچه این موها متراکم‌تر و ضخیم‌تر باشند، تحمل آنها آزاردهنده خواهد بود؛ از طرفی، تراکم بالای موهای زائد منجر به تعریق بیشتر بدن و بروز مشکلات پوستی نیز خواهد شد. اما درخصوص حذف این موهای ناسازگار نباید از روش‌هایی استفاده کرد که منجر به تحریک رشد یا آسیب‌های پوستی شود. کلینیک پوست و مو هلیا، لیزر موهای زائد را به عنوان بهترین راهکار معرفی می‌کند.

اهمیت لیزر موهای زائد مردان

نتیجه‌ی تحقیقات در خصوص لیزر موهای زائد برای مردان نشان می‌دهد، برخی مردان تمایلی به حذف همه‌ی موهای زائد بدن خود ندارند؛ بلکه خواستار کمتر شدن و نازک شدن این موها هستند. موی نواحی ران، قفسه سینه و نواحی خصوصی که غلبا در زیر لباس هستند، باید بطور کامل برداشته شوند. تا مشکلات پوستی و بهداشتی ایجاد نکنند. اما موهای ناحیه بازوها، دست و ساق پا می‌تواند تا حدودی نازک‌تر و کم تراکم تر شود.

فواید حذف موهای زائد با روش لیزر

دمایی که پرتوهای لیزر روی فولیکول‌های مو می‌تابانند، منجر به آسیب دیدن و مرگ فولیکول‌ها می‌شود. در نتیجه در مدت کوتاهی دیگر اثری از رشد موهای زائد نخواهد بود. معمولا حذف موهای زائد بدن با روش‌های مختلفی انجام می‌شود که بسیاری از آنها موقتی و همراه با عوارض هستند. استفاده از موم همراه با درد و افتادگی پوست در طولانی مدت است. استفاده از تیغ یا ژیلت اگرچه بدون درد است، اما پس از چندروز مجددا رشد می‌کند. همچنین استفاده از ابزار تیز فلزی برای حذف موهای زائد منجر به تحریک موها و ضخیم‌تر شدن آنها می‌شود. از مهم‌ترین فواید حذف دائم این موها، با لیزر می‌توان به داشتن پوستی سالم، شفاف و بدون جوش، جای بریدگی و ... اشاره کرد. پروسه لیزر موهای زائد مردان یکبار برای همیشه کافیست. در واقع با گذارندن تمام جلسات دیگر خبری از موهای مزاحم و متراکم در سطح بدن نخواهد بود.

شرایط لیزر موهای زائد مردان

تکنولوژی لیزر برای از بین بردن فولیکول‌های مو در سطح بدن بخ خوبی نتیجه داده است؛ اما برای دریافت بهترین بازدهی از نتیجه‌ی لیزر، لازم است به برخی قواعد و شرایط پایبند باشید. می‌دانیم که رنگدانه‌های مو برای همه‌ی افراد یکسان نیست. یعنی برخی دارای موهای سیاه و تیره هستند، و برخی دیگر موهای روشنی دارند. از طرفی رنگ پوست انسان‌ها در طیف گسترده‌ای تعریف می‌شود. میزان ضخامت موهای زائد و حالت آنها هم از دیگر فاکتورهایی است که باید پیش از لیزر مورد بررسی قرار گیرد. تعداد جلساتی که برای لیزر موهای زائد مردان نیاز است، با توجه به این فاکتورها تعیین می‌شود. در مجموع، تعداد جلسات مورد نیاز بین 1 تا 8 جلسه و هر دوره تقریبا 30 دقیقه طولانی است.

بهترین دستگاه لیزر موهای زائد مردان در کلینیک هلیا

مسلما همه‌ی افرادی که برای حذف موهای خود هزینه و زمان صرف می‌کنند، انتظار مشاهده‌ی بهترین نتایج را دارند. لذا باید بهترین دستگاه و مناسب‌ترین طول موج را برای هر فردی انتخاب نمود. تا در نهایت بهترین عملکرد را از دستگاه نظاره‌گر باشیم.  مردان عمدتا موهای زائد ضخیم‌تری در مقایسه با زنان دارند. اینکه این موها تیره، روشن، صاف یا مجعد باشند، مشخص می‌کند چه دستگاهی بهترین عملکرد را روی فرد ارائه می‌دهد. بدن هر شخصی واکنش متفاوتی به لیزر نشان می‌دهد. بعضی از افراد نتایج دائمی را می‌بینند، در حالی ممکن است در مواردی این نتایج موقتی باشد. بنابراین پیش از هر اقدامی نیاز به مشاوره با پزشک متخصص برای تعیین مناسب‌ترین دستگاه‌ خواهد بود.

کاندیدای مناسب لیزر موهای زائد

افرادی که متقاضی لیزر موهای بدن خود هستند، باید از برخی جزئیات این روش مطلع باشند. عموما لیزر برای افرادی که دارای پوستی روشن و موهای تیره باشند، بهترین نتیجه را خواهد داشت. پوست‌های تیره‌تر تنها به یک نوع لیزر، Nd: YAG پاسخ خوبی می‌دهد. در سایر موارد، پزشک متخصص و با تجربه می‌توان راهنمای شما باشد. در مجموع فناوری حذف موهای زائد مردان را می‌توان برای هر فردی اجرا کرد و در این خصوص محدودیتی وجود ندارد. در صورتی که این کار را به کلینیک معتبر سپرده باشید، دیگر نگرانی از بابت نتیجه‌ی نهایی نداشته باشید.  

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

سوالی که معمولا پیش از آغاز جلسات لیزر از کادر اجرایی پرسیده می‌شود، این است که آیا این روش دردناک است؟ نمی‌توان گفت در طول گردش پرتوهای لیزر روی پوست حس خوشایندی دارید، اما این میزان درد، بسیار جزئی و قابل تحمل است. پس از هرجلسه معمولا تورم و قرمزی در سطح پوست ایجاد می‌شود که موقتی بوده و به مرور از بین می‌رود. کلینیک تخصصی زیبایی هلیا با در اختیار داشتن بهترین دستگاه‌ها اماده‌ی ارائه‌ی خدماتی همچون لیزر موهای زائد مردان و زنان می‌باشد.

نشانی اینترنتی کلینیک هلیا : https://heliaclinic.com/

خط ویژه: 02122810089
همراه: 09120687738منابع:

https://laserallclinic.com/laser-hair-removal-men/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک پوست و مو هلیا

کلینیک پوست و مو هلیا متخصص در انجام کاشت مو، ابرو و ریش طبیعی با سابقعه فعالیت چندین ساله میباشد. خدمات کاشت موی میکروگرافت به صورت انحصاری در این کلینیک توسط دکتر حمیدرضا خراسانی با ورود تجهیزات پیشرفته این عمل و کسب مجوزهای لازم از انجمن های کاشت معتبر در اروپا و ترکیه انجام میپذیرد. همچنین خدمت نوین کلینیک تزریق چربی نانو فت توسط جراح پلاستیک و متخصص فک و صورت به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی از دیگر خدمات ویژه ما میباشد. تزریق ؤل، پلاسما ژل، تزریق بوتاکس، لیزر موهای زائد ویژه آقایان و … از دیگر خدمات تخصصی کلینیک پوست و مو هلیا میباشد.

اطلاعات تماس
  • 021228*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی