اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139910294866515865

کلینیک حیوانات خانگی مرکزی کرج

کد: 139910294866515865

https://bit.ly/3pztkxK

، کرج , (اخبار رسمی): دامپزشکی در کرج واقع در بلوار نبوت یکی از معتبرترین مراکز درمان حیوانات خانگی در منطقه است و در حال ارائه خدمات دامپزشکی در شهر کرج می باشد. این کلینیک دامپزشکی با مدیریت دکتر جواد اینانلو متخصص در درمان بیماری های حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه و پرندگان زینتی است.

کلینیک حیوانات خانگی مرکزی کرج
کلینیک حیوانات خانگی مرکزی کرج

داشتن حیوان خانگی شاد و سرحال یکی از لذت بخشترین سرگرمی های امروزی است. با شیوع ویروس کرونا و تشدید شرایط قرنطینه در تمام دنیا از جمله ایران، بسیاری از خانواده ها به دنبال سرگرم کردن خود در منزل هستند . چه سرگرمی بهتر ازین که یک حیوان خانگی بازیگوش و بانمک ، گذر زمان را برای ما کوتاه کرده و خنده بروی لب های بیاورد.
کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج با مدیریت دکتر جواد اینانلو و تیم درمانی ایشان آماده ارائه خدمات درمانی و مشاوره پت شاپ در کرج به تمام همشهریان عزیز هستند. این کلینیک با تجربه کافی در امر درمان حیوانات خانگی ، قادر به کنترل، درمان و پیشگیری از انواع بیماری های حیوان خانگی شماست. این کلینیک جهت رفاه حال مراجعین خود علاوه بر محیا نمودن محیطی آرام و جذاب برای حیوان شما ،  سعی نموده است تا در هزینه ها نیز مراعات حال مراجعین را نماید و تا جای ممکن اقدام به کاهش هزینه های درمان نماید.

کلینیک دامپزشکی کرج چه خدماتی به حیوان خانگی شما ارائه می‌دهد ؟

دامپزشکی مرکزی کرج با سال ها تجربه در امر درمان حیوانات خانگی طیف گسترده ای از خدمات را ارائه می نماید که بطور کوتاه به آن ها اشاره میکنیم : انواع جراحی حیوانات که شامل جراحی چشم ، جراحی بافت نرم ، درمان در رفتگی و شکستگی ؛ ارتوپدی ، درمان بیماری‌های داخلی و خون ‌ریزی حیوانات و بیماری‌های پوستی از خدمات این کلینیک دامپزشکی به حساب می آید . همینطور واکسیناسیون ، صدور شناسنامه بهداشتی ، ارائه گواهی سلامت ، جراحی عقیم سازی با تعرفه حمایتی ، اصلاح و شستشو ، جرم گیری و  درمان مشکلات دندانپزشکی از جمله خدمات کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج  است . در ضمن  کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج با دارا بودن کادر درمان پرندگان زینتی، خدمات درمانی مناسب این حیوانات خوش رنگ و صدا را فراهم می نماید

چطور به کیفیت خدمات کلینیک دامپزشکی کرج اعتماد کنم ؟

شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که “چطور میتونم حیوون دلبندمو برای درمان یا ویزیت به دامپزشکی کرج ببرم ؟” به این سوال شما اینطور پاسخ می دهیم :

کادر درمان کیلینیک ما جزء باتجربه ترین کادر درمان حیوانات خانگی در کرج و یا حتی در کشور هستند . روزانه مراجعین متعددی از تمام نقاط کرج جهت درمان بیماری ها یا ویزیت به این کیلینیک مراجعه می کنند. رضایت مراجعین ما طی سال های گذشته نشان دهنده کیفیت خدمات ارائه شده در این مرکز است. از طرفی باید به این نکته اشاره کرد که یکی از دلایل مراجعه این عزیزان به کلینیک ، داشتن مجوز از سازمان دامپزشکی استان البرز است.

این کیلینیک دامپزشکی در تمام ایام هفته آماده ویزیت و درمان پت خانگی شما عزیزان است.

دامپزشکی ما به زیبایی حیوان خانگی شما فکر می کند

دامپزشکی مرکزی کرج علاوه بر ارائه خدمات درمانی ، خدمات آرایشی بهداشتی نیز ارائه می نماید. رعایت نکات بهداشتی و کوتاهی موهای سگ و گربه های دوست داشتنی شما ، یک امر ضروری و در عین حال مهم در نظافت حیوان خانگی شماست. اگر میخواهید حیوانی سالم ، سرحال، پر انرژی و بازیگوش داشته باشید حتما به صورت مرتب نظافت را رعایت نمایید. شستشو و کوتاهی مو یکی از مهمترین مراحل نظافت این حیوانات دوست داشتنی است. شما عزیزان می توانید جهت کوتاهی مو و شستشوی حیوان خود از طریق تماس با کلینیک و تعیین وقت قبلی اقدام نمایید.  بخش آرایشگاه کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج هرهفته میزبان حیوانات خانگی شماست.

کیلینیک مرکزی کرج دارای بخش پت شاپ است

این مجموعه علاوه بر بخش درمانی ، دارای بخش فروش کالای مورد نیاز حیوانات خانگی (پت شاپ) در کرج می باشد. این پت شاپ با دارا بودن طیف گسترده ای از محصولات غذایی ، درمانی ، بهداشتی و آرایش و حتی اسباب بازی و اکسسوری ، توانسته است نیازهای مراجعین خود را برآورده نماید. این پت شاپ در کرج ، توانسته است با کاهش سود خود از فروش محصولات ، رضایت خریداران را جلب نماید . شما عزیزان می توانید جهت تهیه غذای سگ ،غذای گربه ، و محصولات دیگر ، به صورت حضوری هر روز هفته به آدرس کلینیک مرکزی کرج در بلوار نبوت مراجعه نمایید.

ارسال کالای پت شاپ در کمتر از یک ساعت به تمام نقاط کرج 

از سال 1398 وب سایت پت شاپ دامپزشکی مرکزی کرج با نام پایا پت شاپ به آدرس اینترنتی payapetshop.com  آغاز به کار نموده است. شما عزیزان می توانید بدون صرف وقت هزینه رفت و آمد به پت شاپ ، هرکجای کرج که باشید ، در منزل یا محل کار ، به صورت آنلاین و از طریق موبایل یا کامپیوتر اقدام به خرید مایحتاج حیوان خانگی خود کنید . تمام محصولات این پت شاپ آنلاین در کرج با قیمت رقابتی و تخفیف عرضه می‌شوند. پس با خیال آسوده سفارش خود را ثبت و پس از حداکثر یک ساعت آن را در محل تحویل بگیرید.

از آنجایی که هر روز بر تعداد علاقه مندان نگهداری از حیوانات خانگی افزایشی می ‌یابد ، لزوم رعایت نکات بهداشتی و درمانی جهت افزایش طول عمر آنها بسیار ضروری است. اگر قصد نگهداری از حیوانی دارید یا هم اکنون حیوان خانگی در کنارتان هست ، جهت ویزیت و چکاپ کامل توسط متخصصین این دامپزشکی در کرج ، با ما تماس گرفته و با تعیین وقت قبلی تشرف فرما شوید. تیم دامپزشکی کرج با تمام وجود پذیرای شما عزیزان همشهری و هم استانی است تا خدمات درمان حیوانات خانگی را در محیطی کاملا آرام و دلنشین به قیمتی مناسب ارائه نماید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک دامپزشکی مرکزی کرج

دامپزشکی در کرج واقع در بلوار نبوت یکی از معتبرترین مراکز درمان حیوانات خانگی در منطقه است . این کلینیک با مجوز رسمی از اداره دامپزشکی فعالیت نموده و در حال ارائه خدمات دامپزشکی در شهر کرج می باشد. این کلینیک دامپزشکی با مدیریت دکتر جواد اینانلو متخصص در درمان بیماری های حیوانات خانگی از جمله سگ و گربه و پرندگان زینتی است.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بهداشت و درمان | محیط زیست