اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911014870915858

بهترین روش‌ کاشت مو و ابرو در ایران

کد: 139911014870915858

https://bit.ly/3t637JJ

، (اخبار رسمی): تکنولوژی پیوند مو که در سال‌های اخیر به جایگاه پیشرفته‌ای رسیده، امکان کاشت مو را برای افراد زیادی فراهم نموده است. البته کاشت مو نه تنها در ناحیه سر بلکه برای پیوند مو در نواحی ابرو، ریش و سبیل هم موثر واقع شد. همانند ریزش موها، ریزش ابروها نیز ممکن است.

بهترین روش‌ کاشت مو و ابرو در ایران
کاشت مو در کلینیک رز

تکنولوژی پیوند مو که در سال‌های اخیر به جایگاه پیشرفته‌ای رسیده، امکان کاشت مو را برای افراد زیادی فراهم نموده است. البته کاشت مو نه تنها در ناحیه سر بلکه برای پیوند مو در نواحی ابرو، ریش و سبیل هم موثر واقع شد. همانند ریزش موها، ریزش ابروها نیز ممکن است تحت تاثیر عوامل مختلفی رخ داده باشد.

بنابراین پیش از پیوند ابرو باید دلیل ریزش موهای ابرو مشخص شود و پس از برطرف نمودن عامل ریزش، کاشت ابرو اجرا شود؛ در غیر این صورت، هزینه و حتی زمانی که برای کاشت ابرو صرف شده است، بدون نتیجه خواهد بود. روش‌های مختلفی برای اصلاح و ترمیم ناحیه ابرو وجود دارد. هر یک از روش‌ها برتری‌ها و مشکلات خاص خود را دارند. در این مطلب از کلینیک رز، به معرفی بهترین روش‌های کاشت مو و ابرو می‌پردازیم.

اهمیت کاشت مو و ابرو

دیدن افرادی که فاقد مو در ناحیه پوست سر هستند، مسئله‌ی معمول و کاملا طبیعی است؛ در حالی که نداشتن ابرو، کاملا متفاوت است. افرادی که به هر دلیلی ابروهای خود را از دست داده‌اند، تغییرات چشمگیری در چهره خود می‌بینند. این تغییرات ممکن است با عوارضی همچون کاهش اعتماد بنفس و افت روحیه همراه باشد. برای درمان این مشکل روش‌های متعددی پیشنهاد می‌شود؛ استفاده از ابزار آرایشی، تتو، فیبروز، پروتز و میکرو اسکالپ ابرو از روش‌های متداولی است برای ایجاد طرح ابرو استفاده می‌شود. اما تمامی این موارد موقتی بوده و در دوره‌های مختلف نیازمند تمدید هستند. از طرفی انجام برای هر بار ترمیم باید هزینه کنید. کاشت مو و ابرو روشی کاملا متفاوت است که به عنوان درمان دائمی برای ریزش موهای ابرو پیشنهاد می‌شود. این روش اگرچه هزینه‌ی بیشتری در مقایسه با روش‌های مذکور می‌طلبد، اما در طولانی مدت نیازی به تمدید و صرف هزینه‌های اضافی ندارد.

چگونگی پیوند ابرو

اصولا بانوان برای درمان کم پشتی و نازکی موهای ابرو، از لوازم آرایشی استفاده می‌کنند. طبیعتا این کارها زمان بر است. بنابراین افرادی که از وضعیت ابروهای خود ناراضی هستند، می‌توانند با کاشت مو و ابرو به این شرایط پایان دهند. در این فرآیند گرافت‌های جدیدی در ناحیه‌ی تعیین شده پیوند می‌شوند که باعث متراکم شدن موهای ابرو می‌شوند. برای پیوند ابرو معمولا موهای بالای گوش استفاده می‌شود. با توجه به این امر که بیهوشی کامل همراه با عوارض زیادی از جمله آسیب دیدن فولیکول‌های مو است، در کاشت مو و ابرو از بیهوشی موضعی استفاده می‌شود. برای پیوند ابرو ابتدا طراحی ابرو با ظرافت و مهارت بالایی انجام می‌شود. سپس جراح فولیکول‌های مستعد را از ناحیه بالای گوش برداشته و در محلول از پیش آماده شده قرار می‌دهد. این محلول به تقویت فولیکول‌ها کمک می‌کند. در مرحله‌ی بعدی برش‌های کوچکی در نواحی تعیین شده ایجاد و فولیکول‌ها کاشت می‌شوند.

مزایا و معایب پیوند ابرو

نیازمندان به کاشت مو و ابرو به دلیل طبیعی بودن نتیجه‌ی پیوند و عدم نیاز به استفاده از روش‌های موقت، از این روش استقبال می‌کنند. اما پیش از هر اقدامی باید در خصوص جزئیات عمل، عوارض احتمالی آن و هر مسئله‌ی مهمی ک در این خصوص مطرح می‌شود، مطلع باشند. لذا در این بخش مزایا، معایب و عوارض احتمالی پیوند مو معرفی می‌شود:

رشد طبیعی تارهای مو از مهم‌ترین مزایای کاشت مو و ابرو است. اما در مقابل، باید بدانید که این فرآیند در طول یک دوره‌ی یک ساله محقق می‌شود. در این مدت نباید از روش‌های موقتی برای کشیدن طرح ابرو استفاده کنید. چرا که فولیکول‌های مو بسیار حساس، ناپایدار و آسیب پذیرند. کاشت ابرو نیاز به دقت و ظرافت بالایی در کار دارد. از این رو ممکن است در حین پیوند، برخی فولیکول‌ها آسیب ببیند و نیاز به جلسات تکمیلی برای کاشت داشته باشید. برای انجام خدمات کاشت ابرو با مشاورین زیبایی کلینیک رز تماس حاصل فرمایید. 

عوارض احتمالی کاشت مو و ابرو

از عوارضی که پس از کاشت مو و ابرو مشاهده می‌شود، تورم و جراحت‌های جزئی است. میزان این جراحت‌ها به روش مورد استفاده برای کاشت موها بستگی دارد. معمولا روش‌های نوین، با کمترین جراحت‌ها همراهند. اما کلیه‌ی این عوارض در روزهای نخستین پس از پیوند به مرور از بین می‌روند. سایر عوارضی که در این خصوص پیشبینی می‌شود، تماما به رفتار مراقبتی فرد در روزهای پس از پیوند وابسته است. به عبارتی چنانچه در دوره‌ی نقاهت دستورات پزشک جراح به درستی اجرا نشود، ممکن است مشکلاتی نظیر عفونت، از بین رفتن فولیکول‌ها و عدم موفقیت کاشت مو و ابرو رخ دهد. پس می‌توان گفت مراقبت‌های پس از پیوند مو در نتیجه‌ی کاشت بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

قیمت کاشت مو و ابرو در کلینیک رز

کلینیک رز از مجموعه کلینیک‌های معتبر زیبایی در سطح کشور است که سابقه‌ی درخشانی در خصوص پیوند مو در کارنامه‌ی خود به ثبت رسانده است. بنابراین برای درمان مشکلات پوست و موهای خود می‌توانید به همکاران ما در این مجموعه اطمینان داشته باشید. مشاوره رایگان فرصتی طلایی است تا بتوانید پاسخ سوالات خود را در زمینه‌ی ترمیم ابرو از پزشکان حرفه‌ای دریافت کنید. عزیزانی که بر اثر بیماری‌هایی نظیر آلوپسی، اختلالات هورمونی و ... دچار ریزش موها شده‌اند، کلینیک رز بهترین راهکار را پیش روی آنان قرار می‌دهد.

سایت کلینیک رز : https://roz-clinic.com/

در سایت می توانید نمونه عمل های زیبایی را مشاهده فرمایید. 

منبع: https://www.healthline.com/health/eyebrow-transplant#takeaway

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

کلینیک زیبایی رز

کلینیک فوق تخصصی پوست و مو رز یکی از بهترین و قدیمی ترین کلینیک های کاشت مو و ابرو در تهران می باشد . این مجموعه با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان در سال 1384 در تهران تاسیس گردید. با توجه به بکارگیری پزشکان متخصص و نمونه کشوری و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته روز دنیا سبب گردید تا نام این مجموعه در طی چندسال اخیر بر سر زبان ها بیافتد. این کلینیک کاشت مو و ابرو در حال حاضر بیش از 3000 نمونه موفق کاشت مو و ابرو را در کارنامه کاری خود به همراه دارد.

اطلاعات تماس
  • 021*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

سلامت و زیبایی