کد: 139911014871215879

ارتقای آگاهی، بیداری و رشد ذهنی و معنوی با آموزش ای اف تی

کد: 139911014871215879

https://bit.ly/36cZfwD

، تهران , (اخبار رسمی): اگر اهل آموزش، یادگیری و تحقیق هستید مقالات آموزشی بسیاری همراه با فیلمهای آموزشی در سایت تخصصی ای اف تی موجود است که می توانید از آن بهره مند شوید. همچنین در بخش هایی از سایت می توانید با وارد کردن نام خود هدایای آموزشی دریافت کنید.

آموزش ای اف تی و آگاهی
ارتقای آگاهی، بیداری و رشد ذهنی و معنوی با آموزش ای اف تی

آکادمی تخصصی ای اف تی با مربی گری ساشا صالحی یکسالی است که به صورت تخصصی شروع به فعالیت در حوزۀ آموزش ای اف تی کرده است. این مجموعه با هدف ارتقای آگاهی، بیداری و رشد ذهنی و معنوی مردم به برگزاری دوره های خودشناسی و ای اف تی ، تولید محصولات آموزشی روانشناسی-معنوی و همچنین انتشار کتابهای روانشناسی و معنوی می پردازد.

ساشا صالحی که در حدود ده سال است با اساتید گوناگون در حوزه های مختلف روانشناسی ، ان ال پی و موفقیت همکاری داشته است دارای مدرک مستری ان ال پی (از جی آر اس انگلیس) و مدرک تربیت مدرس مهارتهای زندگی از جهاد دانشگاهی است. از او مقالات زیادی در مجله راز و موفقیت در حوزه های مختلف از جمله ان ال پی به چاپ رسیده است. حدود ده جلد کتاب نیز او وی منتشر شده است .

او برگزاری دوره های خود را با ان ال پی آغاز کرد و در ادامه پس از آشنایی با تکنیک بی نظیر ای اف تی و روش پاکسازی هواوپونوپونو ، تمرکز خود را بر تحقیق روی این روشهای بی نظیر روانشناختی و معنوی گذاشت.

اگر اهل آموزش، یادگیری و تحقیق هستید مقالات آموزشی بسیاری همراه با فیلمهای آموزشی در سایت تخصصی ای اف تی موجود است که می توانید از آن بهره مند شوید. همچنین در بخشهایی از سایت می توانید با وارد کردن نام خود هدایای آموزشی دریافت کنید.

از آنجا که حدود سی سال است ای اف تی در امریکا به مردم و حتی در مدارس به کودکان آموزش داده می شود و اثرات بی نظیری در پی داشته است آکادمی  خودتوباورکن به همت ساشا صالحی به برگزاری دوره های ای اف تی و تولید مجموعه های مختلف ای اف تی همچون دوره جامع آموزش ای اف تی و قانون جذبه هیپنوتیزمی و دورۀ جذب ثروت و افزایش درآمد با ای اف تی پرداخته است. به گفتۀ آقای صالحی دورۀ افزایش درآمد با ای اف تی متفاوت ترین و کاملترین دوره ی ایران است زیرا از تمام تمرینها و تکنیکهای موثر برای پاکسازی و تغییر باورهای مالی در آن بهره برده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

آکادمی خودتو باورکن

بعد از ۸ سال تلاش برای خودکاوی و خوشناسی، افتخار داریم با بالاترین تجربه در حوزه تغییرات فردی در خدمت هموطنان عزیز باشیم آکادمی “خودتوباورکن”حاصل مسیری طولانی از هیچ به همه چیز است . ۶ سال تلاش دریادگیری، تمرین و ممارست برای تغییر الگوهای ذهنی، رفتاری، روبرو شدن با ترسها و عبور از من دیروز برای خلق منی بهتر، و شاید حتی “ما”یی بهتر و حتی جهانی بهتر، منجر به خلق آکادمی خودتوباورکن شده است

منتشر شده در سرویس های:

مکان‌های ورزشی | سلامت و زیبایی