اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991103487486094

آنتی ویروس های Webroot در لیست برترین شرکت های آنتی ویروس 2021

کد: 13991103487486094

https://bit.ly/2MtCBJn

، تهران , (اخبار رسمی): آنتی ویروس های شرکت امنیتی وبروت Webroot که عنوان سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس های دنیا را در اختیار خود دارند، برای دومین سال متوالی از طرف وب سایت پی سی مگزین در لیست برترین برندهای آنتی ویروس 2021 قرار گرفت.

آنتی ویروس های Webroot در لیست برترین شرکتهای آنتی ویروس 2021
آنتی ویروس های Webroot برند برتر سال 2021

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، براساس جدیدترین گزارش منتشر شده توسط وب سایت پی سی مگزین درباره برترین برندهای سال 2021، آنتی ویروس های شرکت Webroot ( وب روت ) در لیست برترین آنتی ویروس های سال 2021 قرار گرفتند.

آنتی ویروس های وبروت در سال 2020 نیز به عنوان برند برتر آنتی ویروس از طرف PC Magazine انتخاب و معرفی شدند.

شرکت وبروت در سال 1997 تاسیس شده ( حدود 23 سال پیش ) و از سال 1387 شمسی محصولات آن با گارانتی و پشتیبانی شرکت دورانتاش در بازار ایران معرفی و عرضه می شود.

درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

وبروت پس از خرید شرکت امنیتی Prevx در سال 2011، محصولی منحصر به فرد با نام تجاری Webroot Secure Anywhere را که سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس دنیاست، تولید و روانه بازارهای جهانی کرد. شرکت Prevx همان شرکتی است که اولین بار موفق به شناسایی بدافزار (ویروس) فلیم ( Flame - شعله ) شد.

شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند. از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco ( سیسکو )، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

همچنین آنتی ویروس های وبروت از طرف مجله پی سی مگزین به عنوان برند برتر آنتی ویروس در سال 2020 انتخاب شده و در جدیدترین گزارشات سهم بازار وب سایت OPSWAT نیز رشد قابل ملاحظه ای را تجربه کرده است.

وبروت در بازار ایران با شرکت های کسپرسکی ( Kaspersky )، بیت دیفندر ( Bitdefender )، ایست ( نود32 - ESET NOD32 )، آویرا ( Avira )، نورتون و ترندمیکرو ( پی سی سیلین ) رقابت دارد.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود. آنتی ویروس های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.

در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک امکان استفاده از آنتی ویروس های قدرتمند و بسیار سبک Webroot را برای پرسنل، دفاتر نمایندگی و مشترکان خود فراهم کرده اند.

وبروت سازنده سبک ترین آنتی ویروس‌‌ دنیاست که با استفاده از تکنولوژی‌های امنیت ابری، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]