اطلاعات تماس
  • 021331*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911034875115895

تسمه نوار نقاله یا کانوایر Conveyor تسمه هایی از جنس پلی اورتان

کد: 139911034875115895

https://bit.ly/3qRyEgr

، (اخبار رسمی): تسمه نوار نقاله یا کانوایر Conveyor تسمه هایی از جنس پلی اورتان یا لاستیک با موادی استحکام دهنده هستند که در عرض 50 الی 140 سانتی متر تولید می شوند و بر روی نقاله های صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

تسمه نوار نقاله
تسمه نوار نقاله

تسمه نوار نقاله با روکش لاستیک و لایه های منجید در ضخامت های مختلف و با تعداد منجید بر حسب ضخامت و قدرت نقاله در صنایع معادن از جمله : شن و ماسه و سیمان و گچ وآجر وکاشی سازی و سایر صنایع مصرف میگردد. جنس تسمه نوار نقاله PVC مخفف پلی ونیل کلرید می باشد که ماده ای قابل اشتعال اما با دمای اشتعال بالا می باشد. در اغلب کاربری ها برای افزایش سختی سطحی تسمه نوار نقاله از افزودنی هایی نیز در ترکیبات پی وی سی مانند برخی پلیمر ها اضافه می شود.

تسمه نوار نقاله یا کانوایر بر حسب نوع متریال و موادی که حمی می کند می تواند از متریال های مختلف، با طراحی های صاف و عاجدار و بصورت پیوسته و یا تکه تکه تولید شده باشد. تسمه کانوایر نوار نقاله مواد غذایی با توجه به حساسیت سطحی که در تماس با مواد غذایی بالاخص مواد غذایی چرب مانند گوشت ، سبزیجات و یا دانه های چرب دارد می بایست با استاندارد های ویژه ای تولید شده باشد.

چربیها و اسید های خوراکی دارای قابلیت برابری در خوردگی نمی باشند و بر همین مبنا متریال های مقاوم مختلفی نیز بر روی سطخ این کانوایر ها برای جلوگیری از ایجاد خوردگی استفاده می شوند. برخی از این متریال ها به قرار زیر می باشند.

تسمه نوار نقاله MOR Moderately oil resistant cover مناسب برای مواد غذایی حیوانی و گیاهی با سطح متوسط چربی مانند ذرت و دانه های گیاهی است.

تسمه کانوایر GMG Highly oil resistant که دارای قابلیت بسیار بالایی در تماس با چربی های گیاهی و حیوانی بوده و در انتقال بسیاری از مواد و تولیدات چرب مانند چیپس از ان استفاده می شود.

بطور کلی روغن و گریس موجود در مواد غذایی مانند گوشت دارای خواص تخریبی بالایی هستند و استفاده از تسمه نوار نقاله صنعتی معمولی نه تنها به سرعت سبب از بین رفتن سطح تسمه می شود بلکه به لحاظ بهداشتی به هیچ عنوان قابلیت کاربری برای این محصولات وجود ندارد. بلت سیتی وارد کننده و عرضه کننده انواع کانوایر و تسمه نوار نقاله مواد غذایی در ایران می باشد.

تسمه نوار نقاله از جنس پلی اورتان PU و همچنین برای کاربری های غذایی از جنس پلاستیک سخت به صورت تکه های جدا پذیر کلیکی تولید می شود. عرض های کاربردی تسمه نوار نقاله از 50 سانتی متر شروع می شود.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شهر تسمه

واردات و عرضه انواع تسمه های صنعتی شامل انواع تسمه تایمینگ ماشین آلات، انواع تسمه های وی بلت و تسمه انتقال نیرو، تسمه های پلی کرد و تسمه های صنایع کاشی و نساجی. واردات و عرضه انواع تسمه نوار نقاله، تسمه نقاله مواد غذایی و تسمه کانوایر. واردات تسمه های مخصوص و تسمه پروانه ماشین آلات صنعتی

اطلاعات تماس
  • 021331*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید