کمپین ردلاین کالا، رسانه خبری تخفیف فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی

کد: 139911034875315897

https://bit.ly/2NFfSup

، تهران , (اخبار رسمی): با هدف ارائه آخرین تخفیف ها، کد تخفیف ها، حراج ها و پیشنهادهای ویژه برای ارائه خدمات و فروش کالا و انعکاس اخبار تخفیف، از سایت ردلاین کالا رونمایی شد.

کمپین ردلاین کالا، رسانه خبری تخفیف فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی
کمپین ردلاین کالا مرجع رایگان و سایت تخفیف، کد تخفیف، کوپن و حراج از فروشگاه های اینترنتی در ایران

به گزارش ردلاین کالا، سایت https://www.redlinekala.ir که یک سایت مرجع رایگان و سایت تخفیف، کد تخفیف، کوپن و حراج از فروشگاه های اینترنتی در ایران است با ارائه سرویس‌ها و خدمات جدیدی در این حوزه قصد دارد ارائه آخرین تخفیف ها، کد تخفیف ها، حراج ها و پیشنهادهای ویژه برای ارائه خدمات و فروش کالا و انعکاس اخبار تخفیف را تسهیل کند.

حامد سعادتمند، مدیر ردلاین کالا در زمینه ضرورت‌ها و دلایل راه‌اندازی این وب‌سایت گفت: «ردلاین کالا تحت بستر اینترنت تاسیس گردید و در آستانه‌ی شروع فعالیت خود، با گستره‌ای از فروشگاه های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید با تخفیف» را تداعی می‌کند. «دسترسی سریع به فروشگاه»، «ضمانت اعتبار فروشگاه» و «تضمین خدمات فروشگاه ها» سه اصل اولیه است که ما از نخستین روز تاسیس سعی کردیم به آن پایبند باشیم و با رعایت این سه اصل و حمایت شما عزیزان، حوزه‌های تازه‌ای را به فعالیت خود می افزاییم. آخرین تخفیف ها و کد تخفیف ها و پیشنهاد های فروش با تخفیف فروشگاه های سراسر کشور را در ردلاین کالا می توانید پیدا کنید

وی در زمینه امکانات و خدمات این سایت و تمایز آن افزود: « صاحبان کسب و کار در ردلاین کالا می توانند به دو صورت رایگان و شامل هزینه برند خود را معرفی و تبلیغ نمایید. – خبر تخفیف، کد تخفیف، حراج و فروش فوق العاده و کمپین (ثبت بک لینک) تا اطلاع ثانوی کاملاً رایگان است و شما می توانید خبر تخفیف خود را در فرم ثبت رایگان تخفیف درج نمایید و با شماره تماس تبلیغات در صفحه ارتباط با ما تماس بگیرید. – تبلیغات بنری و اسلایدر در صفحه اصلی ردلاین کالا شامل هزینه می شوند و درخواست خود را در فرم تماس با ما ثبت نمایید و با قسمت تبلیغات تماس بگیرید. پس از ثبت در فرم مربوطه و تماس شما با قسمت تبلیغات و بررسی کامل و تایید ، پیشنهاد خدمات شما با فاصلهٔ حداکثر یک روز کاری روی وب‌سایت ردلاین کالا قابل مشاهده خواهد بود. ما پیشنهاد خدمات شما را با کم‌ترین هزینه و در اغلب موارد رایگان در وب‌سایت درج می‌کنیم.

به گفته وی: در آینده نزدیک مدل درآمدزایی ما بر مبنای فروش شما است. بنابراین، تمام تلاش خود را برای هدایت مشتریان به کسب‌و‌کار شما خواهیم کرد. برای درج پیشنهاد در پروسهٔ آغاز همکاری، برای دسته‌بندی‌های مختلف حداقل از ده درصد تخفیف باید اعلام شود. هم‌چنین بر مبنای بازخورد مشتریان، درصدهای پیشنهادی نیز به شما اعلام می‌شوند. در عین حال، هیچ‌کس بهتر از شما نمی‌داند چقدر تخفیف برای مشتریانش جذاب است. هرچه پیشنهاد جذاب‌تری ارائه کنید، فروش بیش‌تری را تجربه می‌کنید. کاربران ردلاین کالا خدمات کاملاً رایگان دریافت می‌کنند. سود شما از همکاری با ردلاین کالا افزایش فروش با ثبت بک لینک و کسب اعتبار از ردلاین کالا، فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهید و در میان رقبا بیشتر دیده شوید. جذب کاربر در ردلاین کالا، در میان کاربران، و در کنار رقبا واقعی و مرتبط دیده شوید و مخاطبان خود را افزایش دهید. وفاداری بیشتر به برند با ارائه تخفیف های واقعی و کاربردی می توانید کاربران خود را به مشتری‌هایی وفادار تبدیل کنید. افزایش بازدهی کمپین‌ها تنها کاربرانی به ما سر می‌زنند که قصد پیدا کردن تخفیف و خرید داشته باشند، پس با ردلاین کالا، بازدهی کمپین‌های تبلیغی و تخفیفی خود را افزایش دهید. به امید همکاری با شما ردلاین کالا»

گفتنی است ردلاین کالا، به مناسبت این رونمایی، اقدام بهدرج رایگان هر نوع خبر تخفیف، کد تخفیف، حراج، فروش فوق العاده و کمپینهای فروشگاه های اینترنتی و غیر اینترنتی کرده و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه فعالیت‌ها و خدمات آن می‌توانند به سایت ردلاین کالا به آدرس https://www.redlinekala.ir مراجعه کنند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ردلاین کالا، سایت رایگان کد تخفیف فروشگاه های اینترنتی

ردلاین کالا مرجع تخفیف ردلاین کالا اولین مرجع تخفیف های آنلاین در ایران است که توانسته مجوزهای قانونی را در ایران با هدف ارائه دادن آخرین تخفیف ها، کد تخفیف ها ، حراج ها و پیشنهادهای ویژه برای ارائه خدمات و فروش کالا کسب کند. ردلاین کالا تحت بستر اینترنت تاسیس گردید و در آستانه‌ی شروع فعالیت خود، با گستره‌ای از فروشگاه های متنوع برای تمام اقشار جامعه و هر رده‌ی سنی، برای کاربران خود «تجربه‌ی لذت‌بخش یک خرید با تخفیف» را تداعی می‌کند. «دسترسی سریع به فروشگاه»، «ضمانت اعتبار فروشگاه» و «تضمین خدمات فروشگاه ها» سه اصل اولیه است که ما از نخستین روز تاسیس سعی کردیم به آن پایبند باشیم و با رعایت این سه اصل و حمایت شما عزیزان، حوزه‌های تازه‌ای را به فعالیت خود می افزاییم. آخرین تخفیف ها و کد تخفیف ها و پیشنهاد های فروش با تخفیف فروشگاه های سراسر کشور را در ردلاین کالا می توانید پیدا کنید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]