اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911044878615904

آجر نما نسوز اصفهان و انواع آن

معرفی آجر نسوز و انواع آن و کاربردهای آجر نما نسوز

کد: 139911044878615904

https://bit.ly/3a995Ri

، (اخبار رسمی): آجر نما نسوز از جمله مصالح پرکاربردی به شمار می رود که می تواند هم به صورت دستی یا سنتی و هم توسط خطوط تولید صنعتی در بازار فروش عرضه شود.

آجر نما نسوز
معرفی آجر نسوز و انواع آن و کاربردهای آجر نما نسوز

برای سال های متمادی یکی از دغدغه های معماران ساختمان و طراحان برجسته بهره گیری از یک نوع مصالح مقاوم و منعطف بوده که بتواند ضمن ماندگاری از ویژگی های خاص و بارزی نیز برخوردار باشد. از همین رو با تولید انواع آجر نسوز نما و آجر دکوراتیو داخلی استفاده از این محصول به تدریج رو به گسترش نهاده و امروزه دیگر در سازه های مختلف این نوع آجر حرف اصلی را می زند.

از آجر های نسوز به عنوان آجر نما و آجر دکوراتیو داخلی نیز استفاده می کنند. نمای آجر نسوز اصفهان بدون تردید در مقایسه با سایر نماهای موجود از نوعی ظرافت و زیبایی خاصی برخوردار است. به عبارت دیگر با استفاده از انواع آجرهای نسوز ضمن تامین نیازهای خود در این زمینه همچنین می توان ماندگاری و کیفیت را نیز به عنوان دو هدیه ارزشمند به مشتریان این محصول تقدیم کرد. این نوع آجرها فقط حکم یک مصالح عادی را ندارند بلکه در واقع نشان از محصولی مطمئن و انتخابی ماندگار دارد.

ابعاد آجر نسوز نما

آجرهای نمای نسوز در ابعاد مختلفی در حال حاضر موجود هستند. در انواع آجر تایل، کرکره ای، پلاک نسوز نما، کف فرش و… ابعاد آجر نما به صورت 20×5 ، 21/5×5/5، 26×5/5، 31×7، 31×3/5، 40×8، 40×10،40×60، 20×20، 10×10 و 26×6/5 میباشد.

اجرای آجر نما نسوز:

1- اجرای آجر نما با استفاده از انواع چسب مخصوص (بدنه کار پلاستر سیمان زده می شود و آجر نما با استفاده از چسب به سطح پلاستر زده شده، چسبانده می شود).

2- روش دوم اجرا و نصب نمای آجری ساختمان تر با استفاده از ملات است.

3- اجرای آجر نمای ساختمان به صورت خشک

چرا از آجر نما نسوز استفاده کنیم؟

برخی از مهمترین دلایلی که می تواند خرید انواع آجر نسوز را برای شما بیشتر توجیه کند و موجب شود تا با رضایتمندی بیشتری نسبت به انتخاب انواع آجر نمای نسوز اقدام کنید در پایین اشاره شده است:

1- کاربردهای متنوع آجر نسوز نما

2- طرح ها و رنگ بندی آجر نما نسوز

3- دوام و ماندگاری بالا

4- قیمت مناسب آجر نسوز نسبت به سنگ و مصالح دیگر

طرح ها و رنگ بندی انواع آجر نما اصفهان

انواع آجر نما اصفهان که در نمای کار استفاده میشود، موجب میشود تا در این زمینه از آزادی عمل و حق انتخاب بیشتری برخوار باشید. در واقع غیر از این که انواع آجرهای نسوز در اشکال مختلفی با ابعاد متفاوت از قبیل انواع آجر نسوز مربعی می توانند تولید شوند حتی در نحوه تولید آن به شکل انواع آجر نمای دستی یا آجر نسوز صنعتی نیز مواجه هستیم که البته می توانید با توجه به نیازهایتان انتخاب آگاهانه تری داشته باشید.

انواع طرح های این نوع آجر که زیبایی ها و ظرافت های خاصی را در اشکال سه بعدی به نمایش میگذارد و آجر نسوز طرح چوب از جمله طرح های پرطرفدار در بین سایر طرح ها به شمار می روند. انواع آجر نسوز طرح انگلیسی، آجر نسوز شاموتی، نما آجر نسوز رستیک و آجر نما نسکافه ای از طرح های محبوب این نوع آجر می باشند. رنگ بندی این نوع آجر نما غالبا به شکل آجر نسوز تیره، آجر نما قهوه ای، آجر نسوز مشکی، آجر نسوز خاکستری، آجر نما سفید و نما آجر نسوز قرمز می باشد که می تواند شادابی و زیبایی خاصی را به ساختمان شما هم در نمای بیرونی و هم در دکوراسیون داخلی بدهد.

انواع آجر نسوز:

  • آجر نما نسوز سفید
  • آجر شاموتی
  • آجر انگلیسی
  • آجر نسوز مشکی
  • آجر قهوه ای نسوز
  • آجر طوسی یا خاکستری

منبع مطلب: https://ajorsadeghi.ir/refractory-brick-facade/

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031322*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

مسکن و ساختمان | دکوراسیون و منزل