اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911094888915929

طراحی و تولید انواع قالب‌های سنگ‌های مصنوعی و سمنت پلاست

کد: 139911094888915929

https://bit.ly/2NtGgY0

، (اخبار رسمی): طراحی و تولید انواع قالب های  سنگ مصنوعی، راه اندازی خط تولید سنگ مصنوعی، تولید انواع سنگ‌های مصنوعی و مشاوره و خدمات پیرامون تولید سنگ مصنوعی.

طراحی و تولید انواع قالب‌های سنگ‌های مصنوعی و سمنت پلاست
طراحی و تولید انواع قالب‌های سنگ‌های مصنوعی و سمنت پلاست

گروه صنعتی کیمیا با ۱۸ سال فعالیت درعرصه تحقیق و تولید صنعتی توانسته است گام‌های بلندی در پیشبرد صنعت کشوربرداشته و صنعت کشور را با تکنولوژی و ماشین آلات مختلف روز دنیا آشنا سازد. این مجموعه با هدف تحقیق و توسعه دانش فنی وگسترش روز افزون علم وفن آوری  نسبت به ایجاد گروه صنعتی کیمیا همت گمارد و توانست در صنعت های ماشین سازی و قالب سازی و سنگ های مصنوعی فعالیت نموده و تجارب زیادی به دست آورد.

گروه صنعتی کیمیا در حال حاضر دارای سه واحد تولیدی با نام های زیر است:

  1. نوین سنگ کیمیا
  2.  نوین صنعت کیمیا
  3.  قالب های صنعتی کیمیا

هر سه مجموعه در زمینه تکنولوژی تولید سنگ مصنوعی فعالیت دارند وتنها شرکتی است که تمامی مراحل تولید سنگ های مصنوعی اعم از دانش فنی وانتقال تکنولوژی ، ماشین آلات مربوط به خط تولید،  قالبهای مخصوص سنگ مصنوعی  و رزین مورد نیازاین فن آوری را به صورت مستقل توسط مهندسین مجرب خود تولید و به بازار ارائه می دهد

طراحی سه‌ بعدی با استفاده از به ‌روزترین و دقیق ‌ترین نرم‌ افزارهای طراحی سه ‌بعدی صنعتی، محصولات ما ظریف ‌تر، دقیق ‌تر و به بهترین شکل ممکن طراحی می‌شوند.

ساخت محصولات در مجموعه کیمیا با استفاده از به‌ روزترین و دقیق‌ ترین دستگاه‌ های صنعتی ساخت قالب به بهترین شکل ممکن ساخته می‌شوند.

گروه صنعتی کیمیا با توکل بر ایزدمنان و همکاری شما صنعتگران محترم فعال در عرصه ساخت وساز امیدواراست تا گامهای بلندی در پیشبرد صنعت کشور بردارد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۲۱۳۶۴*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان