اطلاعات تماس
  • 031345*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911104890015894

دستگاه ذخیره شماره مشتری چیست؟

کد: 139911104890015894

https://bit.ly/3tcQZGJ

، اصفهان , (اخبار رسمی): در این مقاله به بررسی اهمیت دستگاه ذخیره شماره مشتری و همچنین روش کارکرد آن و تاثیر آن در کسب و کار های می پردازیم.

دستگاه ذخیره شماره مشتری چیست ؟
دستگاه ذخیره شماره مشتری چیست ؟

امروزه حفظ ارتباط با مشتری از دغدغه‌های مهم هر کسب و کار است؛ چون هر فروشنده اهمیت حفظ مشتریان سابق خود را درک کرده و در تلاش است مشتریان جدید خود را به مشتریان ثابت خود تبدیل کند . حفظ مشتری، فرایندی با ابزارها و نتایج گوناگون است. یکی از مهم ترین موارد به وجود آوردن حس اعتماد در دل مشتری است. این حس می تواند با توجه به خواسته‌ها، پیگیری از نتایج محصولات فروخته شده و همچنین درخواست از نظرات واقعی مشتریان به وجود بیاید.

راه ارتباط با مشتری از مهم ترین موارد در این فرایند است:

1 - استفاده از فضای مجازی:

فضای مجازی و پیام رسان ها یکی از اتفاقات جدید و مهم قرن جاری است که جای خود را در کسب و کارها نیز پیدا نموده و اکنون از مهمترین ابزار های فروش هستند که از مهمترین عوامل این اتفاق رایگان بودن و در دسترس بودن برای اکثر افراد جامعه است .

اما نکته منفی این روش فروش , عدم امکان به وجود آوردن رابطه مستقیم با مشتریان حضوری سابق و جدید شماست . به طور مثال امکان دعوت به پیج اینستاگرام فروشگاه برای یک کسب کار حضوری بسیار سخت  و در مواقعی امکان ناپذیر است .

2 - استفاده از تماس تلفنی:

میتوان گفت استفاده از تماس تلفنی موثر ترین و بهترین راه برای به وجود آوردن یک ارتباط صمیمانه و تاثیر گذار برای یک فروشنده است که باعث یافتن نقاط ضعف و قوت فروشگاه با فهمیدن نظرات واقعی خریدار میشود .

اما با وجود تاثیر گذاری و اثربخشی فوق‌العاده این روش انجام این کار کمی سخت به نظر می‌آید , چون دریافت شماره تماس در کسب و کار با ابزاری مثل قلم و کاغذ بسیار سخت و در مواقع برای بعضی مشتریان مانند بانوان غیر ممکن است و نیاز داشتن به زمان , برای تماس با مشتریان به خصوص در کسب و کار های بزرگ عملی پر هزینه است

3 - استفاده از پیامک:

استفاده از پیامک برای حفظ ارتباط با مشتری راهی کم هزینه و یکی از سریع ترین راه هاست به طوری که با توجه به آمار پیامک های ارسالی در بیش از 98 درصد , پیامک در همان دقایق ابتدایی دیده شده و مورد توجه قرار میگیرد .

این روش هم با توجه به نیاز به شماره تماس مشتری دشوار بوده و نکته منفی دیگر هم عدم امکان ارسال پیامک برای همه‌ی مشتریان در آن واحد است . به شکلی که اگر فروشنده بخواهد با سیمکارت و موبایل خود این فرایند را انجام بدهد , تقریبا امکان پذیر نبوده و برای استفاده از سامانه های پیامکی نیز مشکل وجود افراد بسیار زیادی در بلک لیست یا همان اشخاصی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند وجود دارد .

روش های دیگری از جمله استفاده از ایمیل و ... نیز وجود دارد اما با توجه به اهمیت این روش ها تنها به بررسی سه روش فوق بسنده می‌کنیم .

اما دستگاه ذخیره شماره مشتری چیست و چه کمکی در حفظ مشتریان و راحت‌تر کردن روش های فوق دارد:

دستگاه ذخیره شماره مشتری با قرار گرفتن در معرض مشتریان و ساده‌تر کردن روش دریافت شماره موبایل مشتری یکی از مشکلات بزرگ ارتباط با تماس و پیامک را حل نموده و همچنین با امکانات متنوع , قابلیت های بسیار زیادی نیز به آن روش ها می‌افزاید .

دستگاه ذخیره شماره مشتری امین , یکی از با کیفیت ترین و جدیدترین این دستگاه ها است که با فراهم نمودن امکانات جدید و مدرن , روش بسیار کارآمد و ساده ای را برای حفظ ارتباط با مشتری به وجود آورده است .

این دستگاه با ثبت شماره مشتری توسط خود شخص مراجعه کننده در گام اول , و سپس ذخیره آن در سامانه اختصاصی خود و همچنین قابلیت هایی خودکار برای ارسال پیامک و تماس صوتی بهترین روش برای ارتباط با مشتریان است که تعدادی از مهمترین قابلیت های آن را میتوان بررسی نمود :

1 ) ذخیره شماره مشتری: با توجه به خودکار بودن فرایند دریافت و ذخیره و همچنین ثبت شماره ها در سامانه و توانایی گرفتن خروجی هایی مانند اکسل نیاز به قلم و کاغذ و همچنین شخص دریافت کننده شماره را مرتفع نموده است .

2 ) پیامک های خوش‌آمدگویی و خودکار: این قابلیت به وجود آورنده‌ی ارتباط بین دستگاه و روش پیامکی است . به طوری که با وارد نمودن شماره در داخل دستگاه در همان لحظه و همچنین روز های آتی , پیامکی به مشتری ارسال شده که امکان ارسال لینک صفحات مجازی را نیز داشته و مشتری با یک لمس ساده عضو اینستاگرام و سایر صفحات شما میشود که مانند یک کارت ویزیت عمل کرده و نیاز به کارت ویزیت فیزیکی را مرتفع میکند .

3 ) پیام صوتی و پیامک انبوه: از مهمترین مشکلات روش پیامکی و همچنین تماس صوتی , وقت گیر بودن آن میباشد اما با این امکان میتوان تخفیف‌ها , اخبار و محصولات جدید را تنها با چند کلیک به تمامی مشتریان اطلاع‌رسانی نمود .

4 ) نظرسنجی : اهمیت نظرسنجی بر هیچ فروشنده ای پوشیده نیست و این قابلیت باعث ایجاد رابطه موثر بین خریدار و فروشنده میشود همچنین فروشنده نقاط قوت و ضعف خود را می‌یابد .

5 ) دریافت تاریخ تولد مشتری: این قابلیت برای صنف هایی کاربردی است که نیاز به دریافت تاریخ تولد مشتری خود داشته یا میخواهند با تبریک خودکار توسط سامانه و اعلام تخفیف فوق العاده در روز تولد مشتری , علاقه ای واقعی و قلبی به فروشگاه در مشتریان خود ایجاد کنند .

این تنها بخشی از قابلیت های دستگاه ذخیره شماره مشتری امین است و برای اطلاعات بیشتر می توانید به آدرس ads-amin.ir مراجعه فرمایید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 031345*****
[نمایش اطلاعات]