اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911114891714999

تعلیم و تربیت در گذار به سمت نظام برتر

رونمایی از «کتاب گذار در بحران»

کد: 139911114891714999

https://bit.ly/3aemgR2

، تهران , (اخبار رسمی): این مراسم در روز سه‌شنبه ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ بهمن‌ماه و «به صورت مجازی» به حمایت خبرگزاری فارس،مرکز فضای مجازی، مرکز پژوهش‌های مجلس، وزارت آموزش و پرورش، خانه نوآوری تعلیم و تربیت، موسسه مطالعات راهبردی فناوری اطلاعات و خانه اندیشه ورزان ایران برگزار می‌شود.

رونمایی از «کتاب گذار در بحران»
رونمایی از «کتاب گذار در بحران»

به گزارش روابط عمومی خانه نوآوری تعلیم و تربیت این کتاب که تبیینی مقطعی در میانه مسیر حرکت به سوی نظام برتر، و ترسیمی از بخش‌هایی از این نظام میانی و ابعاد آن است،به بازار نشر ارائه شده تا نیاز مخاطبان این حوزه را تامین کند. براساس این گزارش، این کتاب به قلم اردوان مجیدی نوشته شده و با عنوان اصلی «گذار در بحران» و با عنوان فرعی «تعلیم و تربیت در گذار به سمت نظام برتر»  به چاپ رسیده است.

کتاب «گذار در بحران» تازه‌ترین اثر اردوان مجیدی پژوهشگر حوزه تعلیم و تربیت، به دنبال روشن سازی مسیری «برای نظام آموزش و پرورش» است که از طریق آن جامعه بتواند به اهداف مطلوب خود دست یابد. 

این کتاب برای تصمیم گیرندگان و مدیران راهبردی، برنامه ریزان تعلیم و تربیت، نظریه پردازان این حوزه، فعالان مدارس پیشرو و فعالان تحول نهادی تعلیم و تربیت، فعالان و سایر علاقه‌مندان و دغدغه‌مندان تحول تعلیم و تربیت در نظر گرفته شده و موضوعاتی نظیر «تعلیم و تربیت» و « راهبردهای گذار» و «ساز و کار عملیاتی در گذار از بحران» در آن مطرح شده است.

بر پایه این اطلاع، در مراسم رونمایی کتاب «گذار در بحران» مهمانانی نظیر «دکتر محمود امانی تهرانی«دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش» و «دکتر مهدی نوید ادهم «مشاور عالی عالی آموزش و پرورش» و «دکتر سید مهدی سجادی«عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس» و «دکتر سید هادی سجادی«معاون تنظیم مقررات مرکز ملی فضای مجازی» و «دکتر پیام تیرانداز« مدیر عامل خبرگزاری فارس» و آقای اردوان مجیدی مولف کتاب «گذار در بحران» حضور پیدا می‌کنند.

گفتنی است برنامه رونمایی کتاب به شرح زیر خواهد بود:

عناوینسخنرانان
قرآن و توضیحات مجری

 

آقای مهدی رضایی

خیرمقدم به مهمانان

 

آقای دکتر پیام تیرانداز

 

سخنرانی دبیر شورای عالی آموزش و پرورش

 

آقای دکتر محمود امانی طهرانی

 

فضای مجازی و دوگانه "فلسفه تربیت فناورانه" یا "فلسفه فناورانه تربیت"

 

آقای دکتر سیدمهدی سجادی

 

سخنرانی مشاور عالی آموزش و پرورش

 

آقای دکتر مهدی نوید ادهم

 

جریان ایده ها و نقش آن در تحول پیش رو

 

آقای دکتر سید هادی سجادی

 

توضیحات در مورد کتاب گذار در بحران

 

آقای اردوان مجیدی

این مراسم در ۱۳۹۹/۱۱/۱۴ بهمن‌ماه،  «به صورت مجازی» به حمایت خبرگزاری فارس،مرکز فضای مجازی، مرکز پژوهش های مجلس، وزارت آموزش و پرورش، خانه نوآوری تعلیم و تربیت، موسسه مطالعات راهبردی فناوری اطلاعات و خانه اندیشه ورزان ایران برگزار می‌شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر به تارنمای https://ardavan-majidi.ir مراجعه فرمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

خانه نوآوری تعلیم و تربیت

خانه نوآوری تعلیم و تربیت، شتاب‌دهنده‌ای تخصصی و مسئله‌محور در حوزه تعلیم و تربیت است که به تیم‌های دغدغه‌مند برای حل مسائل نظام تعلیم و تربیت با راه‌کارهای نوآورانه کمک می‌کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب