اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911124892615937

بهترین شرکت حسابداری و موسسه مالیاتی

کد: 139911124892615937

https://bit.ly/36w9zQf

، تهران , (اخبار رسمی): همیشه سوالی که ذهن مدیران را به خود مشغول می نماید این می باشد که بهترین شرکت حسابداری کدام شرکت است؟

بهترین شرکت حسابداری
بهترین شرکت حسابداری و موسسه مالیاتی

با توجه به این مسائل خیلی از مدیران دیگر به روش سنتی امور حسابدرای خود را جلو نمی برند و کلا موارد حسابداری و مالیاتی خود را  به حالت برون سپاری به یک شرکت حسابداری می سپارند.

در سالهای اخیر حرفه و علم حسابداری بسیار تخصصی شده که باعث گردیده به پر متقاضی ترین رشته در دانشگاه ها مبدل گردد. بخاطر همین علت اهمیت مسائل مالیاتی مهم ترین بخش کاری مدیرعامل ها می باشد و در خیلی از شرکت ها روند امور حسابداری نشان پیشرفت شرکت تلقی می گردد.

با توجه به این مسائل خیلی از مدیران دیگر به روش سنتی امور حسابدرای خود را جلو نمی برند و کلا موارد حسابداری و مالیاتی خود را  به حالت برون سپاری به یک شرکت حسابداری می سپارند.

به همین علت اهمیت انتخاب شرکت حسابداری بسیار در اولویت بالایی قرار دارد و بطوری که طبق َآمار، اغلب شرکت ها حداقل سالی یکبار جلسه در خصوص انتخاب شرکت حسابداری برگزار می نمایند که همه آنها همواره دنبال راه حل برای انتخاب بهترین شرکت حسابداری می باشند. اما چطور و چگونه؟ با ما همراه باشید.

در مورد اول باید خدمتتان عرض نماییم اگر یک مدیرعامل مجربی هستید که دیگر مطمئنا نام شرکت حسابداری ایلیا حساب که همه مدیران به اتفاق بعنوان بهترین شرکت حسابداری ایران از آن نام می برند برایتان آشنا می باشد که دیگر نیاز به معرفی برایتان ندارد ولی اگر تو این حرفه کمی کم تجربه هستید و در انتخاب شرکت حسابداری ، مشاور مالی و یا مشاوره مالیاتی  سر در گم هستید  و ابهامات زیادی در ذهن دارید پیشنهاد می نماییم حتما با ما همراه باشید تا بصورت موشکافانه در انتخاب شرکت حسابداری شما را یاری نماییم.

همیشه سوالی که ذهن مدیران را بخود مشغول می نماید این می باشد که بهترین شرکت حسابداری کدام شرکت است؟ و چطور باید تشخیص بدهیم که چه شرکتی از پس عملیات حسابداری و مالیاتی ما بر می آید، که باید خدمتتان عرض نماییم عوامل بسیار بسیار زیادی، در انتخاب به چنین مهمی دخیل می باشد که بعنوان یک مدیر، باید به آن توجه نمود ویژه ای داشت که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

عوامل موثر در شناسایی بهترین شرکت حسابداری چیست؟

حضور فعال در صنف: برای این که مطمئن شویم شرکت حسابداری می تواند از پس کار ما بر آید باید ببینیم در صنف ما چه تعداد مشتری و سابقه دارد که این موضوع  نشانگر بسیار مهی در انتخاب شرکت حسابداری می باشد پس باید سراغ شرکت حسابداری برویم که بسیار بزرگ و در همه صنوف مشتری داشته باشد.

رزومه شرکت حسابداری : روزمه همیشه نشانه سوابق کاری یک فرد و یا شرکت می باشد که بازگو کننده ی نتیجه عملکرد خوب و یا بد یک شخصیت حقیقی و حقوقی می باشد. از این رو برای انتخاب یک شرکت حسابداری خوب، باید به آن نگاه ویژه ای داشت.

مطمئنا برای خیلی سوال پیش می آید که چطوری باید روزمه یک شرکت حسابداری را مورد بررسی قرار دهیم و چنین اطلاعاتی رو از کجا بدست آوریم ، که در مورد این موضوع هم باید خدمتتان عرض نماییم اولی راه برای بدست آوردن رزومه شرکت حسابداری باید در خواست از شرکت نماییم ونمونه کارهای آن را مشاهده و با برخی از مشتریان هم صنف خود با آن جلسه برگزار نماییم .

سطح دانش فنی مدیران شرکت حسابداری : سوابق کاری شرکای شرکت حسابداری بسیار حایز اهمیت می باشد که باید به آن نگاه زیر ذره بینی داشت. همچنین سطح تئوری شرکا از جمله بررسی مدارک دانشگاهی ، تسلط به استاندارد حسابداری، استاندارد حسابرسی، قانون مالیات های مستقیم ، قانون تجارت و ... مواردی می باشد که حتما بایید مورد بررسی قرار داد. حتی از نظر خیلی از کارشناسان سطح کار با اکسل هم حائز اهمیت می باشد.

امکانات شرکت حسابداری : برای تشخیص بهترین شرکت حسابداری باید به خیلی چیز ها دقت داشت که یکی از آنها امکانات سخت افزاری و نیرو های انسانی شرکت حسابداری می باشد که از موارد مهم آن میتوان به لوکیشن دفتر ، سیستم ها ، تعداد پرسنل، نرم افزار حسابدرای ، اپلیکیشن حسابداری آنلاین  و ... توجه نمود.

روی هم رفته تشخیص بهترین شرکت حسابداری میتواند دلایل بسیار دیگری هم داشته باشد که برای برخی از مدیران ممکن است دشوار باشد از این رو از آیتم خوش نام بودن شرکت حسابداری نباید غافل شد که خیلی ها میدانید شرکت حسابداری ایلیا حساب یکی بنام ترین و معتبر ترین شرکت حسابداری می باشد که ارائه کننده کلیه خدمات حسابداری و حسابرسی، اظهارنامه، ارزش افزوده ، اعزام نیرو و ... می باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ایلیا حساب

موسسه حسابداری ایلیا حساب با پشتوانه سرمایه های انسانی با تجربه و بروز در حرفه مالی به شما کمک خواهند کرد تا کسب و کار خود را توسعه داده و به اهداف خود برسید و درآمد مجموعه را افزایش دهید، یکی از مهمترین عواملی که باعث می شود اشخاص اقتصادی رشد نکنند و با جرائم مالیاتی – بیمه ای و … از مسیر اصلی جدا شوند، آن است که بر روی واحد مالی خود بطور موثر کار نکرده اند. شرکت حسابداری ایلیا حساب خدمات حسابداری متوعی برای مشتریان ارائه داده است از اجرای طرح حسابدار کمک گرفته تا ارائه خدمات حسابرسی و مشاوره مالی ، مشاوره مالیاتی و تحریر دفاتر حضوری و تلفنی همچنین ایلیا حساب با ایجاد فرم اینترتی استعلام قیمت حسابداری کلیه مشتریان را در کوتاه ترین زمان از هزینه خدمات حسابداری آگاه میسازد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]