اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911124892714876

آشنایی با انواع پست و کاربرد آن در ارسال کالا

کد: 139911124892714876

https://bit.ly/36yKC6S

، اراک , (اخبار رسمی): شرکت پست به عنوان یکی از پرکاربردترین شرکت ها در رابطه با ارسال کالا شناخته شده است که برای ارسال کالا های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به استفاده روز افزون از پست امروزه شاهد استفاده از انواع پست می باشیم که هر یک با توجه به مزایا و ویژگی هایی که دارند مورد استفاده قرار می گیرند.

آشنایی با انواع پست
آشنایی با انواع پست و کاربرد آن در ارسال کالا

پست یکی از ایمن ترین روش ها برای ارسال کالا می باشد که امروزه در ابعاد گستره ای مورد استفاده قرار می گیرد. با توجه به این که نیاز عمومی در رابطه با ارسال کالا سطوح مختلفی دارد شرکت پست خدمات مختلفی را برای مشتریان در نظر گرفته است. به همین جهت می توان به انواع پست به عنوان خدمات متنوع پستی اشاره کرد. از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد.

1_ پست پیشتاز: این مورد از انواع پست را می توان سریع ترین مورد برای ارسال کالا معرفی کرد که در این روش کالای مورد نظر در مدت زمان 24 الی 48 ساعت کاری به مقصد می رسد. از ویژگی های این روش می توان به دریافت بارکد های 10 و یا 20 رقمی اشاره کرد که از طریق آن می توان وضعیت ارسال کالا را بررسی نمود.

2_ پست سفارشی: از پرطرفدارترین نمونه های انواع پست می توان به پست سفارشی اشاره کرد. از ویژگی های این مورد می توان به پست سریع محموله پستی اشاره کرد.

3_ پست عادی: از قدیمی ترین روش های پستی می توان یه پست عادی اشاره کرد که از طریق صندوق های پست انجام می گیرد. معمولا از این روش برای ارسال نامه و یا مطبوعات استفاده می کنند.

4_ پست دو قبضه: هنگامی که فرستنده حساسیت بالایی در رابطه با ارسال کالای خود داشته باشد می تواند از این روش استفاده نماید. هزینه این نوع پست نسبت به موارد دیگر بالاتر می باشد.

5_ پست یافته: این مورد از انواع پست با هدف استرداد اسناد و مدارک یافته شده و بازگرداندن آن ها به صاحبان آن ها راه اندازی شده است. افرادی که مدارک آن ها مفقود شده است می توانند به پست مراجعه کرده و با پر کردن فرم مربوطه از پست بخواهند که در صورت پیدا شدن مدارک آن ها را به آدرس مورد نظر پست نمایند.

استفاده از خدمات پستی بدون نیاز به مراجع حضوری

در روزهایی که همه درگیر خطرات احتمالی ویروس کرونا هستند ، سامانه های پست بار و پستکس به منظور جلوگیری و کمک به افراد برای ارسال مرسولات خود به سراسر نقاط ایران و جهان ، این خدمات را به صورت رایگان و کاملا پیشرفته و با امکانات عالی برای عموم ارائه میدهند ، در ابتدا میتوانید در سامانه پستکس هزینه بسته ارسالی خود را محاسبه فرمایید ، همچنین سامانه آنلاین پستکس به صورت ویژه خدمات پست خارجی را نیز انجام میدهد و از بهترین خدمات پستی پشتیبانی میکنند

همچنین می توانید تمامی رهگیری های پستی را در پست بار و پستکس انجام دهید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پست بار

ثبت سفارشات به صورت اینترنتی در خانه یا محل کار ثبت و تحویل سفارشات در تمامی ابعاد و با هر تعداد در کوتاهترین زمان، حمل کالا با کمترین هزینه با درنظر گرفتن وزن کالا از شرقی ترین استان کشور به غربی ترین استان کشور، ثبت سفارشات شما با هر ابعاد و هر تعداد حمل می گردد www.postbar.ir

اطلاعات تماس
  • 021913*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی