اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911134895115943

پرکاربردترین فولادها در صنعت کدام اند؟

کد: 139911134895115943

https://bit.ly/3r9qTTc

، (اخبار رسمی): زمان زیادی از کشف فولاد در زندگی انسان می گذرد، در گذشته از فولاد برای ساخت ابزارآلات جنگی، ابزار کشاورزی و غیره استفاده می کردند. باگذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از فولاد به صورت گسترده تری در صنعت رواج یافت. عنصر اصلی در همه ی فولاد ها آهن و کربن است،

پرکاربردترین فولاد
کارخانه فولاد

زمان زیادی از کشف فولاد در زندگی انسان می گذرد، در گذشته از فولاد برای ساخت ابزارآلات جنگی، ابزار کشاورزی و غیره استفاده می کردند. باگذشت زمان و پیشرفت علم و تکنولوژی، استفاده از فولاد به صورت گسترده تری در صنعت رواج یافت. عنصر اصلی در همه ی فولاد ها آهن و کربن است، البته این بدین معنا نیست که عناصر دیگری در ترکیب فولاد وجود ندارد بلکه هر فولاد ترکیب خاص خودش را دارد و غیره باشد.Cr ،Mn، Ni و می تواند شامل عناصری چون فولاد ها را بر اساس عناصر تشکیل دهنده به دو دسته ساده کربنی و آلیاژی تقسیم می نمایند که هرکدام ویژگی و کاربرد متفاوتی در صنایع دارند. 

زمانی که قصد خرید تیغ اره نواری دارید باید مشخص کنید برای چه نوع برشی نیاز به تیغه دارید و متناسب با آن یکی از انواع تیغ اره ها را برای اره نواری خود انتخاب کنید. علاوه بر نوع تیغ اره، باید عرض تیغ اره نواری خود را معین کنید به طور مثال برای برش های عمیق و ضخیم باید تیغ اره ای با عرض گسترده و برش محکم تر و برای برش های دایره ای شکل تیغه هایی با عرض منحنی شکل را خریداری نمایید.

میلگرد ها یکی از انواع فولادهای ساختمانی پرکاربرد در صنعت ساخت و ساز می باشند و از آنها جهت مقاوم سازی بتن استفاده می شود. بتن ها به صورت کلی بسیار مقاوم و مستحکم هستند اما در برابر نیروهای کششی و چرخشی دارای ضعف بوده و ممکن است دچار شکستگی شوند. مهندسین با استفاده از میلگرد ها این ضعف بتن را رفع کرده و امکان ترک و شکستگی را به حداقل می رسانند. استفاده از میلگرد موجب شده تا دیگر نیازی به بتن ریزی با ضخامت بالا نباشد، به همین خاطر خرید میلگرد و استفاده از آن در صنعت ساخت و ساز سبب کاهش هزینه ها شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید