اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911134896115845

نقد و بررسی اجمالی تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s

کد: 139911134896115845

https://bit.ly/3axTIlH

، بوکان , (اخبار رسمی): یکی از اولین تلویزیون آسیایی با نام تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s تولیدی شرکت شیائومی وارد بازار شده که به علت پشتیبانی از سیستم اندروید در بازار ایران محبوبیت خاصی پیدا کرده و با توجه به دارا بودن طراحی خاص و مناسب بودن قیمت آن سبب شده که فروش خوبی داشته باشد.

تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s
معرفی تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s تولیدی شرکت شیائومی

یکی از شرکت های پیشتاز در زمینه تولید محصولات خانگی و وسایل ارتباطی به خصوص گوشی تلفن همراه شرکت شیائومی است که در زمینه فروش محصولات تولیدی خود توانسته رهبری بازار را عهده دار شود یکی از محصولات این شرکت تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s است که با توجه به طراحی خاص و منحصر به فرد و به دلیل داشتن قابلیت های منحصر به فردی که برای این تلویزیون تعریف شده است روز به روز در بازارهای داخلی کشور در حال محبوب شدن هستند. در واقع از زمانی که به یاد داریم تا به امروز با گسترش فناوری و... تلویزیون همچنان با قدرت تمام جایگاه خود را در تمامی خانه ها حفط کرده است و همین امر سبب شده که بازار خرید و فروش این محصول با وجود نوسانات ارزی شدید و... همچنان رونق خود را داشته باشد و همیشه تقاضا برای خرید این محصول بالا باشد.

یکی از مهم ترین عامل که سبب فروش بالای محصولات شیائومی شده علاوه بر کیفیت بالای محصولات با قیمت مناسب هم عرضه می شوند زیرا در شرایط امروزی یکی از نکات مهم در خرید بعد از کیفیت، در نظر گرفتن قیمت است که خوشبختانه شرکت شیائومی این دغدغه را برای افراد با سطح درآمد کم رفع کرده است.

مهم ترین مشخصه های تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s

هر وسیله ای دارای یک سری مشخصه های منحصر به فرد است که این مشخصات سبب محبوبیت و فروش بالای آن ها شده است که تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s نیز از این قاعده مستثنی نیست و اینکه این دستگاه جزء محصولات اندرویدی و قابلیت های بالا به بازار معرفی شده است. که در خرید این دستگاه باید مشخصات کلی آن را در نظر داشت و بسته به فضای منزل، اداره و ... اندازه صفحه نمایشی مناسبی انتخاب کرد.

طراحی نمایش تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s

امروزه توجه به شکل ظاهری وسایل خانگی به خصوص تلویزیون در دکوراسیون و زیبایی منزل نقش مهمی را ایفا می کند و همین امر سبب شده که در خرید تلویزیون طراحی آن بسیار مورد توجه قرار گیرد. خوشبختانه شرکت شیادومی با طراحی منحصر به فردی که برای تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s  در نظر گرفته توانسته در این مرحله از انتخاب نمره قابل قبولی را کسب کند. وجود رنگ زیبای خاکستری که جزء رنگ های خنثی است و در دکوراسیون منزل زیاد ناهماهنگی به وجود نمی آورد و اینکه حاشیه باریک این دستگاه زیبایی ظاهر آن را دوچندان کرده است و سبب شده که این تلویزیون چون نگینی در خانه بدرخشد. وجود پایه دو شاخه طریف می تواند وزن این تلویزیون را به راحتی تحمل کند.

مهم ترین مشخصه تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s

شرکت شیائومی این مدل تلویزیون را در ابعاد مختلفی تولید کرده که بسته به سلیقه هر شخص و میزان فضای در دسترس یکی از این مدل ها را می توانند انتخاب کنند که این ابعاد برای هر تلویزیون متفاوت می باشد وضوح تصویر برای تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s 65 اینچی ۳۸۴۰*۲۱۶۰ پیکسل و 4 K  است و بدنه آلومینیومی این دستگاه زیبایی ظاهری آن را دوچندان کرده است. هر چند که این تلویزیون اولین تلویزیون تولیدی آسیا است که از بازار چین وارد بازارهای جهانی شده است اما در بسیاری از موارد و آپشن ها توانست سربلند بیرون بیاید خوشبختانه این تلویزیون در مقایسه با برند رقیب خود چون سامسونگ تقریبا برابری می کند اما قیمت تمام شده این محصول بسیار کمتر از تلویزیون های سامسونگ است.

قرار گرفتن لوگوی MI در قسمت پایینی این تلویزیون و چراغ اعلان در زیر آن زیبایی خاصی به آن بخشیده است. اسپیکرها در قسمت پایینی و دو سمت چپ و راست قرار گرفته اند. یک طراحی دیگری که در قسمت پشتی آن به کار رفته است این است که  از مواد پلی کربنات در قسمت پشتی آن استفاده شده است که سبب پوشانندگی سیم ها و اتصالات پشتی تلویزیون شده و اینکه دیگر سیم ها در حین حمل و نقل و جابه جایی دست و پا گیر نمی شوند. قرارگیری دستگاه بر روی دو پایه فلزی آن سبب شده که در اثر حرکات احتمالی و ضربه خطری تلویزیون را تهدید نکند.

مهم ترین مشخصه های فنی تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s

این تلویزیون دارای  ریموت کنترل بلوتوثی است که دارای میکروفون داخلی است که با بلوتوث متصل می شود و در زمان اولیه نصب تلویزیون در کمتر از یک دقیقه به آن متصل می شود. یکی از ویژگی هایی که ریموت کنترل تلویزیون هوشمند شیائومی mitv 4s دارد این است که می تواند با ایجاد یک سری تنظیمات سایر محصولات شرکت شیائومی از قبیل لامپ، اسپلیت و ... را نیز توسط این ریموت تنظیم می شوند. از دیگر مشخصه های سخت افزاری این تلویزیون می توان به اتصالات تلویزیون شامل سه خروجی HDMI، پورت شبکه LAN، ورودی AV اتصال اینترنتی، خروجی هدفون، سوکت آنتن و خروجی صدا  است.

ادامه نوشته را در سایت فرا استور بخوانید

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فروشگاه اینترنتی فرا استور

فروشگاه اینترنتی فرا استور مقصدی برای رسیدن به خواسته هایتان! فرا استور یکی از بزرگترین، جامع ترین و بروزترین سایت های خرید آنلاین است

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]