اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911144897313230

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل ریلی در ریل پرداز سیر

کد: 139911144897313230

https://bit.ly/3cwVINn

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی ساینا سیستم پس از  معرفی و دموی نرم افزارهای حوزه حمل و نقل ریلی، نگهداری تعمیرات و مالی بازرگانی در شرکت ریل پرداز سیر در سال 1397 پس از انعقاد قرارداد فروش، نصب و استقرار، اقدام به استقرار نرم‌افزارهای زیر می نماید:

استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل ریلی در ریل پرداز سیر
استقرار راهکار یکپارچه حمل و نقل ریلی در ریل پرداز سیر

شرکت مهندسی ساینا سیستم پس از معرفی و دموی نرم افزارهای حوزه حمل و نقل ریلی، نگهداری تعمیرات و مالی بازرگانی در شرکت ریل پرداز سیر در سال 1397 پس از انعقاد قرارداد فروش، نصب و استقرار، اقدام به استقرار نرم‌افزارهای زیر می نماید:

معرفی شرکت ریل پرداز سیر

شرکت ریل پرداز سیر زیر مجموعه گروه صنعتی ریل پرداز می‌باشد، که از نقطه نظر تعداد و تنوع ناوگان دراختیار و حجم سرمایه‌گذاری صورت گرفته، بزرگترین هولدینگ حمل و نقل ریلی کشور محسوب می‌شود.

ایجاد امکانات بارگیری و تخلیه محموله های ریلی در مبدأ و مقصد، ارائه اطلاعات آنلاین از آخرین وضعیت محموله های ریلی و انجام حمل ترکیبی (ریلی جاده‌‍‌ای) از نقاط قوت و تمایزات اساسی شرکت در مقایسه با سایر شرکت های فعال در این حوزه می باشد. در مجموع آنچه شرکت ریل پرداز سیر را از سایر شرکت‌های حاضر در صنعت حمل و نقل ریلی کشور متمایز کرده است اتخاذ مجموعه استراتژی های نوآورانه و اقدامات متهورانه است.

شرکت ریل پرداز سیر با وجود عمر کوتاه فعالیت در صنعت حمل و نقل ریلی باری، توانسته است جایگاه بسیار خوبی را در رتبه بندی شاخص های مهم این صنعت به دست آورد.

نگهداری و تعمیرات واگن

شرکت ریل پرداز سیر با در اختیار داشتن یک هزار و ۷۴ واگن ملکی، یازده نمایندگی داخلی و سه نمایندگی بین‌المللی، برخورداری از خطوط تخلیه و بارگیری اختصاصی و کارخانه‌های تعمیرات واگن‌های باری یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی محمولات کشور بوده که توانسته با تکیه بر منابع انسانی مجرب و متخصص در سال‌های اخیر رکوردشکنی‌های قابل‌توجهی در رشد عملکردی و ارتقای بهره‌وری به ثبت برساند.

شرکت ریل پرداز سیر (سهامی‌عام) یکی از شرکت‌های زیرمجموعه هلدینگ ارزش آفرینان فدک بوده که سهام آن در بورس عرضه شده است. این هلدینگ با در اختیار داشتن شرکت‌های تخصصی فعال در زنجیره تامین خدمات ریلی از جمله خدمات حمل‌ونقل ریلی مسافری، باری، خدمات فنی و مهندسی ریلی و خدمات کیترینگ ریلی درحال‌حاضر بزرگ‌ترین هلدینگ خصوصی ریلی در کشور بوده که توانسته است با ارائه خدمات منحصربه‌فرد و متنوع به مشتریان تمایزی معنادار با سایر شرکت‌های ریلی داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | تجارت و بازار