اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140210197764213230
در دسترس نیست

نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا در گروه صنعتی پویش پژوهان

کد: 140210197764213230

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت ساینا سیستم از سال 1388 در زمینه فناوری و نرم‌افزار فعالیت کرده و با محصول برجسته‌اش، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات، در صنایع گوناگون به بهره‌وری و افزایش کارایی خدمت می‌کند.گروه صنعتی پویش پژوهان با نصب و استقرار این نرم‌افزار، عملکرد و بهره‌وری در زمینه تعمیرات لوکوموتیو را بهبود بخشیده.

نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا در گروه صنعتی پویش پژوهان
نصب و استقرار نرم افزار نگهداری و تعمیرات ساینا در گروه صنعتی پویش پژوهان

از سال 1388، شرکت ساینا سیستم با اراده‌ای بسیار قوی و تصمیمی پایدار، در عرصه فناوری و نرم‌افزار فعالیت خود را آغاز کرده و تاکنون به‌عنوان یک پیشتاز در زمینه ارائه راهکارهای یکپارچه نرم‌افزاری در ایران شناخته می‌شود. یکی از پیشرفته‌ترین و مؤثرترین محصولات این شرکت، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (CMMS) است که در صنایع مختلف از جمله صنعت ریلی و لوکوموتیوی به‌طور وسیع مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این نرم‌افزار علاوه بر کمک به بهره‌وری و بهینه‌سازی عملیات نگهداری و تعمیرات، با بهبود فرآیندها و کاهش هزینه‌ها به‌عنوان ابزار بسیار اساسی شناخته می‌شود. شرکت گروه صنعتی پویش پژوهان که یکی از بزرگترین شرکت‌های تعمیرات لوکوموتیو در ایران محسوب می‌شود، با بهره‌گیری از تخصص و تجربه در زمینه ساخت، بازسازی، تعمیرات اساسی، و نگهداری مجموعه‌های اصلی لوکوموتیوها و موتورهای دیزلی نیمه‌سنگین و سنگین، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات ساینا را به‌کار برده است.

مزایای این نرم‌افزار شامل بهبود کارایی عملیات نگهداری و تعمیرات، بهینه‌سازی تخصیص منابع و کاهش هزینه‌ها، ارتقاء سطح ایمنی در تعمیرات و بهبود دقت در انجام وظایف مرتبط می‌شود. از طرف دیگر، این نرم‌افزار امکان نظارت دقیق بر تجهیزات و سیستم‌ها را به‌کاربران می‌دهد و این امکان را فراهم می‌آورد تا به‌صورت بهینه و هوشمندانه به به‌روزرسانی‌ها و تعمیرات لازم بپردازند. ایجاد گزارشات دقیق و تحلیل‌های هوشمند نیز این امکان را به شرکت‌ها می‌دهد تا تصمیم‌گیری‌های هوشمندانه‌تری در زمینه نگهداری و تعمیرات انجام دهند و سوی بهره‌وری کلانتر حرکت کنند. به‌طور کلی، این هماهنگی بین شرکت‌ها و نرم‌افزار پیشرفته ساینا، به تحولات مثبتی در صنعت تعمیرات لوکوموتیو و بهبود خدمات تعمیراتی منجر شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید