اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 140108016783613230
در دسترس نیست

استقرار راهکار یکپارچه ساینا لجستیک در شرکت ترکیب حمل و نقل

کد: 140108016783613230

، اصفهان , (اخبار رسمی): شرکت مهندسی ساینا سیستم در مهرماه 1401 اقدام به نصب، استقرار و آموزش راهکار یکپارچه حمل و نقل، لجستیک و زنجیره تامین با نام ساینا لجستیک در شرکت ترکیب حمل و نقل نموده است.

استقرار سیستم یکپارچه ساینا لجستیک در شرکت ترکیب حمل و نقل
استقرار ساینا لجستیک در شرکت ترکیب حمل و نقل

ساینا لجستیک با استفاده از هوش تجاری، کلیه داشبوردهای مورد نیاز را ایجاد نموده تا با ارائه گزارشات سفارشی دقیق و به روز، بهترین دستیار تصمیم گیری مدیران سازمان باشد.

نظارت و کنترل دقیق بر فرایند حمل و نقل بار یک ضرورت است.

هرگز ارائه خدمات با فروش کالا و پرداخت از طرف مشتری خاتمه نمی‌یابد و این گام، آغاز مراحل پیچیده تری است. یکی از دغدغه‌های اصلی هر کسب و کار ارائه کننده کالا جلب رضایت مشتری در تمامی مراحل خرید است. بسیاری از مشتریان به دلیل حمل و نقل یا تحویل ضعیف کالای خریداری شده، از خرید مجدد صرف نظر می‌کنند. 

حال این شرایط در خریدهای سازمانی و حمل و نقل مواد اولیه بسیار چشمگیر تر است. حالتی را در نظر بگیرید که مواد اولیه خریداری شده شما برای تولید روزانه کارخانه با تاخیر حمل و ارسال شده است. توقف خط تولید، عدم امکان ارائه سفارشات طبق زمان بندی، زیان و خسارات وارده می‌تواند اعتبار کسب و کار و برند شما را به مخاطره انداخته و در صورت تکرار موجب ورشکستگی شما گردد. همه این موارد بیانگر نیازمندی به یک سیستم کنترل دقیق حمل و نقل و لجستیک می باشد.

پوشش یکپارچه حمل و نقل ترکیبی بار یک مزیت رقابتی پایدار است.

حمل و نقل ترکیبی عبارت است از حمل بار یا کالا با استفاده از دو یا چند شیوه حمل نظیر ریلی، دریایی، هوایی یا جاده‌ای به صورتی که هر کدام بخشی از مسیر را پوشش دهد. حمل و نقل ترکیبی امکان استفاده از شیوه‌های حمل با قیمت مناسب و سرعت بالا را امکان پذیر می نماید. اما رهگیری این مرسولات به دلیل جزیره‌ای بودن سیستم‌های حمل بسیار دشوار می گردد. به صورتی که باید رهگیری به صورت مرحله به مرحله در سیستم‌‌های حمل مختلف بررسی و پایش گردد.

راهکار حمل و نقل، لجستیک و زنجیره تامین ساینا (ساینا لجستیک) با پوشش کامل چرخه حمل بار به صورت ترکیبی این امکان را فراهم کرده است که صاحبان کالا بتوانند به صورت متمرکز در هر لحظه از میزان بارگیری، مسیر حمل، نحوه حمل، موقعیت بار بر روی نقشه و وضعیت بار خود مطلع گردند و نیازی به پیگیری چندگانه در سیستم‌های مجزا نباشد.

همچنین با توجه به دارا بودن زیر سیستم‌های ثبت سفارش حمل، انبارداری، کنترل بارگیری، توزین، انتظامات، کنترل ورود و خروج ناوگان حمل، بازرگانی و گمرک کلیه مراحل را به صورت یکپارچه و شفاف بین کلی ذینفعان مدیریت نموده و با استفاده از سیستم بانکداری باز پس از وصول بار به مقصد امکان پرداخت آنلاین کرایه را فراهم کرده است.

همچنین ساینا لجستیک با استفاده از هوش تجاری، کلیه داشبوردهای مورد نیاز را ایجاد نموده تا با ارائه گزارشات سفارشی دقیق و به روز، بهترین دستیار تصمیم گیری مدیران سازمان باشد.

معرفی شرکت ترکیب حمل و نقل

شرکت ترکیب حمل ونقل وابسته به موسسه صندوق پس انداز کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۷۴ تأسیس و فعالیت خود را در زمینه حمل و نقل ریلی، جاده ای و ترکیبی کالا آغاز نموده است. این شرکت با استفاده از امکانات و درسایه تجربیات و توانمندی‌های خود در حال حاضر کلیه خدمات حمل و نقل اعم از ریلی، جاده ای و همچنین واردات و صادرات از قلمرو جمهوری اسلامی ایران به کشورهای آسیای میانه و حمل ونقل ترکیبی، از کلیه بنادر، باراندازها، مراکز تولیدی و اقتصادی ایران را پوشش می دهد.

شرکت در عرصه خدمات جنبی حمل ونقل، ارائه خدمات مشاوره‌ای حمل و نقل حضوری فعال داشته و در کل شبکه ریلی و همچنین مبادی ورودی کشور از جمله بندرعباس، سرخس، اصفهان، سیرجان، اهواز و مناطق فعال صنعتی و اقتصادی نیز مشغول به فعالیت می‌باشد.

شرکت ترکیب حمل و نقل درحوزه حمل و نقل ریلی با در اختیار داشتن قریب به ۶۰۰ دستگاه واگن ملکی لبه کوتاه و مسطح و افزوده شدن تعداد قابل توجهی واگن جدید به ناوگان ملکی خود، یکی از شرکت های مطرح و موثر در زمینه حمل و نقل ریلی بار درکشور است که با توجه به ارتباط کاری پیوسته با راه آهن ج.ا.ا و شرکت های توانمند این بازار امکان بهره گیری ازتوان بالای حمل ونقل ریلی را دارا می‌باشد.

استقرار ساینا لجستیک در شرکت ترکیب حمل و نقل

شرکت مهندسی ساینا سیستم در مهرماه 1401 اقدام به نصب، استقرار و آموزش راهکار یکپارچه حمل و نقل، لجستیک و زنجیره تامین با نام ساینا لجستیک در شرکت ترکیب حمل و نقل نموده است. مطابق درخواست شرکت ترکیب حمل و نقل ماژول‌های نصب شده به شرح زیر می‌باشد:

راهکار یکپارچه ساینا لجستیک  (بخش ریلی– واگن)

  1. مدیریت قطار
  2. مدیریت اطلاعات شبکه ریلی
  3. مدیریت اطلاعات ناوگان ریلی
  4. مدیریت واگن
  5. عملیات واگن و مدیریت
  6. فرآیند حمل
  7. رهگیری واگن روی نقشه (GIS)
  8. مدیریت پروژه‌های حمل
  9. مدیریت اطلاعات بارنامه

داشبورد مدیریت عملکرد حمل ریلی با قابلیت اپلیکیشن موبایل

  1. برنامه ریزی حمل واگن و کنترل عملکرد
  2. روند حمل و تخلیه و بارگیری
  3. آنالیز چرخه حمل
  4. فروش و خرید خدمات حمل و نقل و لجستیک
  5. کنترل قراردادهای خدمات حمل و نقل و لجستیک
  6. کنترل پروژه ها و سفارشات حمل (درخواست حمل)

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

ساینا سیستم

شرکت مهندسی ساینا سیستم اسپادان (سهامی خاص) از سال ۱۳۸۸ باهدف تولید و پشتیبانی نرم‌افزار و ارائه راهکارهای یکپارچه فناوری اطلاعات در صنایع مختلف فعالیت خود را آغاز نمود. نتیجه فعالیت چندساله ساینا سیستم تولید نرم‌افزارهای مالی، نگهداری و تعمیرات، مدیریت تعمیرگاه، سرور گزارش‌ها، داشبورد مدیریتی ، مدیریت حمل و نقل ریلی آریاز و راهکار جامع یکپارچه حمل‌ونقل ساینا Sayna ITS می‌باشد. در حال حاضر با تکیه‌بر قابلیت‌های سیستم‌های تولیدشده و تجربه موفق در صنایع مختلف، این شرکت درحال‌توسعه سیستم‌های خود جهت ارائه راهکارهای جامع نرم‌افزاری در صنعت حمل‌ونقل ریلی و شرکت‌های تعمیراتی (تعمیرگاه) می‌باشد. یکی از بزرگ‌ترین توانمندی‌های ساینا سیستم، نرم‌افزار نگهداری و تعمیرات (Sayna CMMS) می‌باشد که قابلیت رقابت با محصولات بزرگ دنیا در این زمینه را دارا بوده و قابل بومی‌سازی در صنایع مختلف می‌باشد. با توجه به ارتباط یکپارچه آن با سایر سیستم‌های ساینا، این شرکت سعی در تبدیل آن به یکی از مطرح‌ترین سیستم‌های جامع مدیریت دارایی فیزیکی (EAM) را در آینده نزدیک دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]