اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911144899015958

برترین روش های مهاجرت به کانادا

کد: 139911144899015958

https://bit.ly/3pKCUy8

، (اخبار رسمی): مهاجرت به کانادا توسط وکیل رسمی مهاجرت کانادا IRCC

مهاجرت به کانادا
برترین روش های مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا روش های زیادی داره اما اینجا میخوام به اصلی ترین روشهای مهاجرت کانادا به صورت خلاصه اشاره کنم. یکی مهمترین موضوع برای مهاجرت کانادا انتخاب درست برنامه مهاجرتی کاناداست که اگر راهو درست انتخاب کنید، ممکنه زمان و هزینه زیادی رو از دست بدید. پس با دقت مطالعه کنید:

میدونم سوالات زیادی برای انتخاب درست راه مهاجرت به کانادا براتون ایجاد شده؟ میخوام به تمام این سوالا جواب بدم:

  • 1. سریع ترین و ارزونترین روش مهاجرت به کانادا چیه؟ میشه گفت ارزونترین و سریعترین روش مهاجرت به کانادا از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس اینتری انجام میشه اما اصلا آسون نیست. در ادامه مطب به صورت مختصر این روش مهاجرتی کانادا رو توضیح میدم.
  • 2. از چه طریقی میتونم اقامت دائم کانادا بگیرم؟ روشهای دریافت اقامت دائم کانادا زیاده اما باید تجزیه و تحلیل بشه که برای هر شخصی کدوم روش مناسب تره. حواستون باشه فریب تبلیغات های الکی و روشهای پوج مهاجرت به کانادا رو نخورید.
  • 3. مهاجرت به کانادا چقدر سرمایه میخواد؟ مهاجرت به کانادا حتی میتونه رایگان باشه! مثلا بورسیه های تحصیلی یا همون فاند بگیرید. تااااااا هزاران دلار برنامه های سرمایه گذاری و تجاری مهاجرت به کانادا
  • 4. چه روشهایی برای مهاجرت به کانادا وجود داره؟ خیلی زیاد اما اینجا به چنتا از اصلی هاش اشاره میکنم.
  • 5. چطوری برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم؟ اول باید روش مناسب مهاجرت به کانادا رو انتخاب کنی، بعد ببینی چه مراحلی میخواد، اول بتونی با اقامت دائم کانادا وارد بشی که خیلی خوبه، اگرم نشد اشکالی نداره، با ویزای قانونی می تونی وارد کانادا بشی بعدش برای اقامت دائم کانادا اقدام کنی
  • 6. مهاجرت به کانادا شرایط سنی داره؟ بله خیلی از روشهای مهاجرتی کانادا شرایط سنی داره، معمولا سن که رسید به 40 دیگه باید از طریق برنامه های سرمایه محور اقدام کنی.

شرایط خودتون در نظر بگیرید که در بین این روشها بتونید مسیر مهاجرتی خودتون رو انتخاب کنید:

  • 1. مهاجرت به کانادا از طریق سیستم امتیاز بندی اکسپرس انتری : سریعترین و ارزان ترین روش مهاجرت به کانادا همینه. این یک سیستم امتیاز بندیه که با اقامت دائم وارد کانادا میشه. معمولا باید فوق لیسانس باشید، سن بین 19 تا 29 سال، و نمره آیلتس بالای 7.5 داشته باشید که در این برنامه شانس مهاجرت به کانادا رو داشته باشید.
  • 2. مهاجرت به کانادا از طریق ویزای تحصیلی کانادا در کالج ها و دانشگاهها: بعد از فارق التحصیلی از کانادا می تونید وارد بازار کار بشید و اقامت دائم کانادا دریافت کنید. در این روش مهاجرتی کانادا انتخاب رشته خیلی اهمیت داره و اینکه حتما برنامه ریزی کنید امتیازات کافی بعد از فارق التحصیلی برای کسب اقامت دائم کانادا رو داشته باشید.
  • 3. مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری: معمولا باید امکان سرمایه گذاری بیش از 70 هزار دلا رکانادا داشته باشید. البته بستگی داره چه روشی رو انتخاب کنید (بیزینسی رو در کانادا بخرید یا از صفر راه اندازی کنید)
  • 4. مهاجرت به کانادا از طریق اسپانسرشیپ همسر یا والدین: اگر اقامت دائم کانادا داشته باشید، میتونید همسرتون رو اسپانسر کنید یا والدینتون رو.
  • 5. مهاجرت به کانادا از طریق دریافت فرصت های شغلی یا همون جاب آفر: حواستون به این گزینه باشه، خیلیا دارن از این برنامه سو استفاده می کنن و کلاهبرداری میکنن، باید بدونید که این روش مهاجرتی کانادا خیلی سخته. اگر بتونید نظر یک کارفرما رو جلب کنید برای دادن جاب آفر یا همون فرصت شغلی، میتونید با ویزای کار وارد کاناده شده و در بعضی استان ها برای اقامت دائم کانادا به صورت مستقیم اقدام کنید.
  • 6. مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ ویزا: یکی از بهترین روش های مهاجرت به کانادا همین استارتاپ ویزای کاناداست، که باید باید معرفی یک ایده یا بیزینس پول ساز بتونید برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید و میتونید از شرکتهایی که ایده های استارتاپی رو پروش میدن کمک بگیرید. می تونید برای دریافت اطلاعات تکمیلی این برنامه مهاجرتی کانادا این جمله رو در گوگل جستجو کنید ( ویزا724 استارتاپ ویزا ).
  • 7. مهاجرت به کانادا ازطریق خود اشتغالی هنرمندان و ورزشکاران: این برنامه مختص به هنرمندان و ورزشکاران سراسر دنیاست که اگر بتونن به سطح هنری یا ورزشی کانادا کمک کنند با اقامت دائم وارد میشن.

می تونید به سایت visa724 مراجعه کنین، فرم ارزیابی انتخاب بهترین روش مهاجرت رو تکمیل کنین؛ که مشخص بشه شما از چه طریقی می تونید به کانادا مهاجرت کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021229*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی