اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911154899715542

شش نکته مهم قبل از خرید دوربین مداربسته لامپی

کد: 139911154899715542

https://bit.ly/3aB38Ni

، تهران , (اخبار رسمی): معرفی انواع دوربین مداربسته بیسیم و برسی تخصصی دوربین مداربسته لامپی و معرفی انواع دوربین های مداربسته لامپی و نکات که قبل از خرید باید به آن توجه داشته باشید.

6 نکته مهم قبل از خرید دوربین مداربسته لامپی
شش نکته مهم قبل از خرید دوربین مداربسته لامپی

همانطور که از اسم آن‌ها پیداست، دوربین مدار بسته لامپی یک نوع دوربین خاص با طراحی شبیه لامپ‌های حبابی و لامپ‌های کم مصرف LED هستند که تشخیص آنها از لامپ های معمولی بسیار سخت است.

همان طور که از اسم آن‌ها پیداست، دوربین مدار بسته لامپی یک نوع دوربین خاص با طراحی شبیه لامپ‌های حبابی و لامپ‌های کم مصرف LED هستند که تشخیص آنها از لامپ های معمولی بسیار سخت است. به همین دلیل از این دوربین‌ها به عنوان دوربین‌ جاسوسی هم استفاده می‌شود و سارقین یا افراد تحت نظر قادر به تشخیص آنها نیستند. دوربین‌ لامپی ساز و کاری همانند چشم ماهی دارند و به همین دلیل به آنها دوربین مداربسته چشم ماهی هم گفته می‌شود.
از طرف دیگر، از آن جایی که دوربین مداربسته لامپی قادر به تصویربرداری از همه فضا به طور کامل است و می‌تواند یک تصویر پانورامای کامل در اختیار ما قرار دهد، به عنوان دوربین لامپی ۳۶۰ درجه هم شناخته می‌شود. این دوربین‌ مداربسته نیاز به منبع جریان خاصی ندارند و به طور مستقیم از برق شهری بهره می‌برند. به همین دلیل تشخیص آنها از لامپ‌های معمولی سخت است و یک گزینه محبوب برای مدیران و بخش حراست محسوب می‌شود.

معایب دوربین مداربسته لامپی

می توان گفت دوربین مداربسته لامپی یکی از ابزار های مورد توجه بسیاری از افراد است که تمایل دارند دوربین نظارتی خود را از دید عموم مخفی نگه دارند ، این دوربین با شکل ظاهری شبیه به لامپ معمولی توجه کسی را به خود جلب نمی کند.

چند وقت پیش مقاله در مورد اتاق های مانیتورینگ منتشر کردم که خیلیا استقبال کردن و در اون درمورد طراحی و استاندارد های اتاق مانیتورینگ صحبت کردم اگر کنجکاو شدی بخونش به مقاله همه چیز در رابطه با اتاق مانیتورینگ مراجعه کن و اگر کمکت کرد نظرت رو بنویس برام.

دوربین لامپی ICsee یکی از انواع دوربین های مداربسته بیسیم  است که اصطلاحات به این نوع از دوربین های مداربسته , دوربین لامپی گفته می شود. دوربین لامپی icsee یک سیستم نظارت تصویری کامل است که امکانات یک سیستم دوربین مداربسته , دید 360 درجه , اتصال وایرلس ؛ درگاه حافظه خارجی , اپلیکیشن گوشی های هوشمند (اندروید و iOS )  , صدای دو طرفه و قابلیت P2P , قیمت بسیار مناسب و نصب آسان و سریع یکی از پرطرفدارترین دوربین های مداربسته وایرلس است .

دوربین وایفای لامپی  دارای وای فای داخلی جهت ارتباط بیسیم دوربین وایفای لامپی با مودم به صورت Hotspot ( در فاصله نزدیک دوربین لامپی بدون نیاز به مودم می توانید به دوربین متصل شده و تصاویر را به صورت پاناروما ببینید )

ویژگی دوربین مداربسته لامپی

  •     ضبط تصاویر دوربین مداربسته دوربین وایفای لامپی بر روی کارت حافظه میکرو SD بدون نیاز به دستگاه DVR یا NVR
  •     ساپورت کارت حافظه میکرو SD تا حجم ۶۴ گیگابایت
  •     نگه داری حداقل ۲۰ روز فیلم و صدا
  •     دارای اسپیکر و میکروفن داخلی جهت ارتباط صوتی دو طرفه با محل قرار گرفتن دوربین وایفای فیش آی
  •     امکان مشاهده تصاویر حتی بدون نیاز به اینترنت ( انتقال تصویر بین موبایل و دوربین از طریق hotspot دوربین لامپی )
  •     انتقال تصویر و صدا با کیفیت Full HD / 1080 p / دو مگا پیکسل
  •     دارای سنسور تصویر  CMOS و فیلتر تصویر IRCUT برای تفکیک درست رنگ
  •     دید در شب برای امکان مشاهده تصویر با وضوح کامل  تاریکی مطلق
  •     امکان زوم دیجیتال ۴x
  •     امکان دریافت هشدارها به محض تشخیص صدا یا حرکت ، از طریق ایمیل یا اپلیکیشن V380
  •     امکان تعریف زمانبندی برای ضبط تصاویر بصورت یکسره یا تعریف برنامه زمانی ساعتی و یا ضبط فیلم تنها در صورت تشخیص حرکت
  •     نمایش حجم کلی کارت حافظه و حجم باقی مانده از آن و امکان فرمت کارت حافظه در داخل دوربین
  •     نمایش فایل های ضبط شده بر روی کارت حافظه ی داخل دوربین وای فای پاناروما بدون نیاز به خارج کردن کارت از طریق وای فای wifi با نزدیک شدن به دوربین از طریق وای فای
  •     امکان مشاهده تصاویر یک دوربین توسط ۵ نفر دیگر بصورت ادمین
  •     امکان گرفتن عکس و فیلم و ذخیره بر روی موبایل بدون نیاز به کارت حافظه در داخل دوربین وایفای لامپی
  •     دارای اپلیکیشن های اندروید ios
  •     قابلیت نصب سریع و آسان در سرپیچ لامپ

فروشگاه اینترنتی مالکد مرکز فروش انواع دوربین مداربسته کوچک بیسیم و دوربین مداربسته بیسیم در ایران است.

یکی از تجهیزاتی که در چند سال اخیر استفاده از آن رواج بیشتری داشته، دوربین لامپی است. که حتی با عنوان دوربین مداربسته چشم ماهی یا دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه هم شناخته می‌شود. طراحی این دوربین‌ها به شکلی است که فرد می‌تواند به کمک آن تمام فضای یک اتاق یا یک محدوده خاص را در یک تصویر پانوراما مشاهده کند.
کیفیت بالای دوربین فیلمبرداری و همچنین امکان ضبط صوت از دیگر ویژگی‌های این دوربین‌هاست که آنها را تبدیل به یکی از محصولات خاص کرده است.
اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دوربین لامپی به دست بیاورید و در مورد نحوه نصب و راه اندازی آن بدانید با ما همراه باشید تا در این مطلب به طور کامل آنها را معرفی کنیم.

ویژگی‌های اصلی دوربین لامپی 360 درجه

با توجه به تعریفی که از دوربین مدار بسته لامپی داشتیم، می‌توان چند ویژگی بارز و قابل توجه برای آنها در نظر گرفت که در فرآیند کنترل و نظارت به ما کمک می‌کنند:

  • تشخیص آنها بسیار سخت است: برای استفاده از این دوربین‌ها شما نیاز به تجهیزات خاصی ندارید و فقط باید یک منبع اینترنت مانند، دستگاه وای فای یا یک سیم کارت متصل به اینترنت برای آنها فراهم کنید. پس عملاً بیننده فقط یک لامپ معمولی را می‌بیند و قادر به تشخیص آن نیست.
  •  تصاویر متفاوت و با کیفیت ضبط می‌کند: این دوربین‌ها به دلیل طراحی خاص خود می‌توانند ۳۶۰ درجه را بطور کامل تحت پوشش قرار دهند و کیفیت دوربین آن‌ها می‌تواند، از کیفیت اس دی معمولی تا فول اچ دی تغییر کند. به همین دلیل قدرت مانور بیشتری به ما می‌دهند و نظارت ما بهتر می‌شود.
  •  امکان ضبط صوت: این ویژگی برای کسانی که به دنبال جاسوسی هستند بهترین انتخاب ممکن است. در حقیقت دوربین مداربسته چشم ماهی به راحتی می‌تواند مکالمه رد و بدل شده بین چند نفر را همزمان با تصویر ضبط کند

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی