اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911154900115920

بررسی عملکرد شرکت وست ویژن بصورت دقیق و کامل

وست ویژن از هشدار تا واقعیت

کد: 139911154900115920

https://bit.ly/3txU18K

، (اخبار رسمی): طبق تحقیقات کارشناسان nwnews وبسایت ایران هشدار گزارشی مبنی بر تخلف یکی از سایت های بازاریابی شبکه ای که زیر مجموعه شرکت تجارت قرن بیست و یکم می باشد منتشر نموده بود که با توجه به تحقیقات ما این خبر غیر موثق بوده و سندی ندارد.

وست ویژن از هشدار تا واقعیت
وست ویژن از هشدار تا واقعیت

طبق تحقیقات کارشناسان nwnews وبسایت ایران هشدار گزارشی مبنی بر تخلف یکی از سایت های بازاریابی شبکه ای که زیر مجموعه شرکت تجارت قرن بیست و یکم می باشد منتشر نموده بود که با توجه به تحقیقات ما این خبر غیر موثق بوده و سندی ندارد. با ما همراه باشید در ادامه ، گزارش ایران هشدار را خوانده و نهایتا تحلیل سردبیر nwnews را حتما مطالعه بفرمایید.

اختصاصی ایران هشدار: در ادامه فعالیت شرکت های فاقد پروانه کسب بازاریابی شبکه ای، شرکتی با نام وست ویژن به آدرس وب سایت vast-vision.ir، بدون ارائه مجوز برای فعالیتش، خود را تحت عنوان شرکت تجارت قرن ۲۱ ایرانیان معرفی  و در حال جذب بازاریاب است؛ در حالیکه شرکت تجارت قرن ۲۱ دارای پروانه کسب بازاریابی شبکه ای بوده و آدرس وب سایت آن vastmlm.com می باشد. (که البته با توجه به اینکه ما جستجویی دراین دو سایت کردیم متوجه شدیم که شرکت تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان که ایران هشدار حتی نام این شرکت را به طور کامل نیاورده و شاید حتی نمیداند!، مجموعه وست ویژن را جز زیر مجموعه های خود معرفی نموده است و این موضوع بدیهی است که تفاوت دامنه این سایت ها باهم دلیل محکمی بر این است که وست ویژن از مجوز تجارت قرن بیست و یکم ایرانیان استفاده نمی کند اما خود وست ویژن زیر نظر هلدینگ تجارت قرن بیست و یکم است.)

فعالیت اصلی این شرکت در حوزه فروش کالاهایی از جمله ژل رویال، محصول گانوژل و معجون های تقویتی، لاغری و درمانی است. (کاملا درست است! طبق تحقیقاتی که ما کردیم بر اساس اصول و قوانین موجود و مدون در حوزه بازاریابی شبکه ای، محصول بایستی حتما تولید خود شرکت باشد که در این مجموعه دقیقا همین طور است.)

در طرح درآمدزایی شرکت مبلغ ۵۵۰ هزار تومان به عنوان حق عضویت تعیین شده و بازاریابان در ازای عضوگیری و شبکه سازی می توانند پورسانت دریافت نمایند. در ازای تشکیل زیرمجموعه توسط فرد به شیوه باینری و رعایت تعادل، به بالاسری پورسانت پرداخت می گردد. سطوح دریافت پورسانت به صورت نامحدود تعیین شده است. (اتفاقا یکی از موارد جالبی که در تحلیل سردبیر از این مجموعه می خوانید همین موضوع است ثبت نام در این سامانه و سایت کاملا رایگان است و فروش تنها با داشتن معرف امکان پذیر است)

هم اکنون این شرکت با تبلیغات گسترده در شبکه های اجتماعی در حال عضوگیری است

( موضوع بعدی که در این میان بایستی بیان شود این است که طبق تحقیقات ما هرجایی درفضای مجازی که نامی از وست ویژن برده شده است، فقط و فقط محصولات و کارایی آنها که تولید این مجموعه می باشد معرفی و عرضه شده و تمام این ها در راستای ارتقای سلامت فردی و اجتماعی افراد بوده است. ما تشویق به عضو شدن و درامد زایی و … ، توسط این مجموعه برای افراد را هیچ جایی از فضای مجازی مشاهده ننمودیم و صرفا معرفی و فروش کالا در حال رخ دادن است. )

مجموعه اقدامات شرکت از جمله عدم اخذ پروانه کسب بازاریابی شبکه ای از اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و پرداخت پورسانت در ازاء جذب زیرمجموعه در سطوح نامحدود، مجرمانه بودن عملکرد شرکت را محرز می سازد.

به منظور پیشگیری از وقوع هرگونه کلاهبرداری، علاقه مندان به فعالیت بازاریابی می بایست پیش از آغاز فعالیت در هر یک از شرکت های مدعی، اعتبار آن را از نهادهای ذیربط از جمله دبیرخانه کمیته نظارت بر شرکت های بازاریابی شبکه ای استعلام نمایند. (البته ما نیز همین پیشنهاد را به کارشناسان ایران هشدار می کنیم)

حالا تحلیل سردبیر nwnews را مطالعه بفرمایید

ما بالغ بر یک ماه این سایت را زیر نظر داشتیم . بالغ بر ۴۰۰ ثبت نام با دیوایس های مختلف و آی پی های متفاوت و ایمیل ها و نام کاربری ها و رمز عبور های متفاوت در این سایت انجام دادیم تا حقیقت سنجی و حقیقت یابی ای مبنی بر این گزارش ایران هشدار باشد.

طبق مشاهدات ما با این روش از تحقیق در مورد وست ویژن که با آیدی های مختلف ثبت نام به عمل آمد ، هیچ گونه پورسانتی پرداخت نشد. اما به محض اینکه یک خرید انجام شد، یک نفر که آن هم خود معرف بود توانست درصدی پول دریافت کند.

قیمت نیز بایستی رقابتی باشد. نه اینکه بگوییم قیمت پایین تر از بازار است اما حتما قیمت باید به نوعی باشد که که به بهانه این که شرکت سود میدهد ، این قیمت را چند برابر بازار نکند و با توجه به تحلیل های بنده قیمت محصولات این مجموعه با قیمت بازار همخوانی دارد.

یک موضوع بسیار جالبی که نظر کارشناسان ما را جلب کرده بود این بود که در این سایت تنها با داشتن معرف میتوان خرید نمود که خود یکی از موارد مهم و جذابی بود که به چشم خود بنده هم آمد.

 

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021284*****
[نمایش اطلاعات]