اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911184903115972

جمع آوری و پخش مرسولات از تهران به کل ایران

کد: 139911184903115972

https://bit.ly/2N8kvNd

، تهران , (اخبار رسمی): شرکت پیشرو پست با هدف ارسال تمامی مرسوله ها و کالاهای درون شهری و مدیریت توزیع آن تاسیس شده است. پیشرو تمامی مرسولات مشتریان را از مبدا دریافت و در مقصد تحویل مشتریان می نماید.

جمع آوری و پخش مرسولات از تهران به کل ایران
جمع آوری و پخش مرسولات از تهران به کل ایران

یک شهر و یک قیمت، با توجه به تعرفه بالایی که برای ارسال مرسوله در شغل های مختلف وجود دارد، خدمات شرکت پیشرو پست در قالب سیستم منظم پیگیری و احترام به مشتری در سراسر تهران بزرگ با تعرفه خاص ارائه می شود! هیچ کسب و کار آنلاینی قرنطینه نیست، با پیشروپست شما می توانید به راحتی و با قیمتی مناسب به تمام تهران کالا ارسال نمایید. این شرکت در حال حاضر با داشتن کادری مجرب در این زمینه آماده عقد قرارداد با شرکت ها و موسسات تجاری و ارائه خدمت به شهروندان عزیز می باشد.

شرکت پیشرو پست تهران با خدمات امکان پرداخت در محل و تمام پرسنل با تجربه و آموزش دیده افتخار همکاری با مشتریان فعال را دارد. پیشروپست کلیه مرسولات انبوه فروشگاه های اینترنتی مختلف، شرکت ها، سازمان ها، آزمایشگاه ها را در همان روز با سرویس دریافت و توزیع در همان روز انجام داده و به دست مشتریان می‌رساند. در پیشروپست هزینه ارسال از هر نقطه شهر به هرنقطه شهر با قیمت ثابت انجام می شود.

کسب و کارهای مختلف از جمله فروشگاه های اینترنتی ، شرکت ها، سازمان ها، آزمایشگاه ها به کمک پنل مدیریتی کلیه عملیات مربوط به جمع آوری و توزیع مرسولات خود را مدیریت و رهگیری نمایند.

فروشگاه های اینترنتی آنلاین در حال حاضر با استفاده از وب سرویس به پنل پیشرو پست متصل هستند و در این حالت نیازی به ثبت سفارشات و یا الصاق لیبل پست روی مرسولات نبوده و فروشگاهها با سریع ترین روش مرسولات خود را با لیبل اختصاصی خود ارسال و بصورت آنلاین از سیستم خود مرسولات را رهگیری می کنند.

پیشروپست پس از دریافت وجوه نقدی از خریداران در محل، نسبت به تسویه حساب آن با فروشندگان کالا به صورت سریع اقدام می کند. پرداخت در محل (COD) برای راحتی بیشتر مشتریانی تمایل به پرداخت نقدی و حضوری هزینه سفارش کالای خود را در محل دارند، ارائه شده است.

واحد امور مشتریان شرکت پیشرو پست همزمان با سایر قسمت های عملیاتی و با توجه به اهمیت موضوع مدیریت و رسیدگی به درخواست‌های مشتریان، همچنین سهولت ارتباط مشتریان با قسمت های عملیاتی از مشاوره، راهنمایی تا موضوعات مرتبط با رهگیری مرسولات، انتقادات، پیشنهادات، شکایات و... را با خط ویژه تلفنی 43482000-021 انجام می دهند.

ارسال و تحویل از درب منزل، هیچ کسب و کار آنلاینی قرنطینه نیست!

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت پیشرو پست

شرکت پیشرو پست با هدف ارسال تمامی مرسوله ها و کالاهای درون شهری و مدیریت توزیع آن تاسیس شده است. پیشرو تمامی مرسولات مشتریان را از مبدا دریافت و در مقصد تحویل مشتریان می نماید.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]