اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911184903215971

نمایشگاه مجازی آنلاین دنیای دیدار (AgrOnXpo)

نخستین نمایشگاه مجازی آنلاین نهاده‌های کشاورزی

کد: 139911184903215971

https://bit.ly/3pW5gWe

، (اخبار رسمی): در نمایشگاه آنلاین همانند نمایشگاه حضوری در سالن سه‌بعدی بروشور و تیزر و بنر شرکت ها را رویت کنید، با نماینده هر غرفه گفتگوی آنلاین و تماس صوتی و تصویری برقرار کنید، وبینارها را مشاهده و درحین برگزاری وبینار با یک دیگر گفتگو کنید و اسپانسرها را در داخل فضای سه‌بعدی نمایشگاه مشاهده نمایید.

نخستین نمایشگاه مجازی آنلاین نهاده های کشاورزی
نخستین نمایشگاه مجازی آنلاین نهاده‌های کشاورزی
نخستین نمایشگاه مجازی آنلاین نهاده های کشاورزی
نخستین نمایشگاه مجازی آنلاین نهاده‌های کشاورزی

چگونه می ­توان توسعه پایدار را در کشور عزیزمان ایران نهادینه کرد؟ چگونه می ­توان شعار جهش تولید را محقق نمود؟ این سوالی است که سال­های متوالی در ذهن ما ایرانی ها وجود دارد. سوالی به نظر سخت با پاسخی ساده. مدیریت زنجیره تامین و عرضه. زنجیره ای که ارکان مختلف یک محصول یا خدمت را در کنار هم یک پارچه می ­بیند. یعنی ایجاد ارتباطی سازماندهی شده میان تامین کنندگان مواد اولیه، تولید کنندگان، توزیع کنندگان، خرده فروشان و مشتریان نهایی.

کجا می ­توان این ارتباطات که حلقه مفقوده و رابط همه چیز هست را ایجاد نمود؟ پاسخ یگانه نیست و می ­تواند متعدد باشد. یک پاسخ ساده به این سوال ایجاد ارتباط مستقیم بین ارکان مختلف است. نمایشگاه. بله پاسخ ما نمایشگاه است که می تواند تسهیل کننده این ارتباطات باشد. در نمایشگاه می ­توان ارتباطات را ایجاد کرد. تولیدکنندگان خود را معرفی می­ کنند تا تامین ­کنندگان مواد اولیه آنها را بشناسند، توزیع کنندگان به تنوع در تولید و تولیدکنندگان آشنا شوند، انحصارها شکسته شود و جهش در تولیدات اتفاق بیفتد.

ولی در شرایط کنونی جهان توصیه به ارتباطات متفاوت شده است. رهبران، سیاستمداران، اقشار عادی بر اساس نظرات متخصصان علوم پزشکی ارتباطات را توصیه نمی ­کنند و نهی از آن را واجب می دانند. چه اتفاقی افتاد؟! آیا ارتباطات از بین رفت؟ کوچی اتفاق افتاد؟ از دنیای حقیقی به دنیای مجازی دیدارها تجدید شد! البته این دفعه در دنیای دیداری! بله دنیای دیدار. نمایشگاه ها را نیز می ­توان ادامه داد و در ارتباطات زنجیره تامین توسعه ایجاد نمود، حتی در شرایط کرونایی بستری فراهم شده تا در دنیای مجازی به صورت سه بعدی این توسعه وجود داشته باشد.

ما به شما نمایشگاه آنلاین مجازی را پیشنهاد می کنیم. کشاورزی عامل اساسی توسعه پایدار در کشورهاست. نهاده ­های دخیل در کشاورزی می ­توانند دوباره در کنار هم خود را معرفی کنند. خود را بشناسانند، دیده شوند و ببینند. دنیای دیدار بستر نمایشگاه مجازی را برای نخستین بار در کشاورزی مورد هدف قرار داده و بزرگان نهاده ­ها را در کنار هم جمع کرده است.

جمعی که هدفش رسیدن به شعار جهش تولید را نشانه رفته، استراتژی را در شرایط دنیای جدید تعریف نموده و راهکار پیدا کرده است. شاید نخستین نمایشگاه مجازی آنلاین نهاده ­های کشاورزی با عنوان AgrOnXpo آینده کشاورزی در کشور را تغییر دهد و امید بیشتری را در شرایطی که ارتباطات سخت شده ایجاد کند.

چشم خود را برای دیدن شما در نمایشگاه مجازی آنلاین دنیای دیدار باز نگه خواهیم داشت تا یکی از راهکارهای موجود برای جهش تولید در کشاورزی را شاهد باشیم. حضورتان توسعه را ایجاد می کند و ما چشم به دیدار شما هستیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با ما در ارتباط باشید.

۰۲۱۴۴۳۲۰۲۸۶ داخلی ۱۰۹
۰۹۳۷۷۹۹۸۶۰۵

وب سایت:  www.Donyayedidar.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]