اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911184903514671

تسهیلات موسسه اعتباری نور ویژه بانوان

کد: 139911184903514671

https://bit.ly/3jvhBOD

، تهران , (اخبار رسمی): موسسه اعتباری نور با هدف تکریم بانوان، از طرح تسهیلاتی ریحانه نور (ویژه بانوان) رونمایی کرد.

تسهیلات موسسه اعتباری نور ویژه بانوان
تسهیلات موسسه اعتباری نور ویژه بانوان

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری نور، این موسسه اعطای تسهیلات ریحانه نور را در راستای ایفای مسئولیت اجتماعی، ارزش‌آفرینی بانوان و با توجه به نیازهای گوناگون در شعب سراسر کشور آغاز کرده است.
بر اساس این گزارش، این موسسه با اعطای این تسهیلات علاوه بر تأمین نیاز بانوان درسطوح مختلف جامعه، به ارتقای سطح رفاه خانواده نیز توجه ویژه دارد.
این گزارش می‌افزاید بانوان عزیز اعم از شاغل، خانه‌دار و دانشجو با افتتاح حساب ریحانه نور، علاوه بر دریافت سود علی‌الحساب 10 درصدی، از تسهیلات با نرخ 17 درصد برخوردار می‌شوند.
شایان ذکر است تسهیلات ریحانه نور با سقف 500 میلیون ریال و بازپرداخت حداکثر 36 ماه در نظر گرفته شده است.
مشتریان محترم می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به شعب موسسه اعتباری نور در سراسر کشور مراجعه کرده و یا با مرکز ارتباط مردمی این موسسه به شماره 42931010-021 تماس حاصل فرمایند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

موسسه اعتباری نور

موسسه اعتباری نور باهدف خدمت‌رسانی به مردم در روزهای آغازین آبان سال 1391 با اعلام آمادگی برای تجمیع تعاونی‌های‌ اعتبار کارسازان آینده، پیشگامان کویر یزد، صندوق‌های قرض‌الحسنه ریحانه گستر و مشیز نخستین گام‌های خود را برای ورود به شبکه بانکی کشور برداشت. بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ 21/11/1392 موافقت خود را با تأسیس موسسه اعتباری نور از محل تجمیع تعاونی‌های اعتبار ذکرشده به سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد و سرانجام این موسسه در تاریخ 29/2/1394 نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید و در تاریخ 11/4/1394 موفق به اخذ مجوز فعالیت از بانک مرکزی شد. در حال حاضر این موسسه با بیش از 300 شعبه در سراسر کشور به‌مانند سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری، انواع خدمات بانکی را نظیر جذب سپرده‌های اشخاص حقیقی و حقوقی، اعطای تسهیلات در قالب طرح‌های اعتباری متنوع و کارت‌های اعتباری، خدمات چکاوک، صدور ضمانت‌نامه‌های بانکی، ارائه پایانه‌های فروش، انواع خدمات بانکداری الکترونیک شامل اینترنت‌بانک، همراه بانک، تلفن‌بانک و ... را نیز به هم‌وطنان و مشتریان خود ارائه می‌دهد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

بانک، بیمه و سرمایه | شهر و جامعه