اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911194904515977

دنیای رنگارنگ آبنبات‌های چوبی و سفری خاطره‌انگیز به یاد دوران کودکی

کد: 139911194904515977

https://bit.ly/3tIWCfW

، اصفهان , (اخبار رسمی): مجموعه تولیدی و پخش کارن بهترین و با کیفیت‌ترین آبنبات‌های چوبی را ارائه می‌کند. اگر شما هم می‌خواهید فرزندانتان را خوشحال کنید بهترین کار خرید آبنبات‌های مجموعه کارن برای آنها می‌باشد.

دنیای رنگارنگ آبنبات های چوبی و سفری خاطره انگیز به دوران کودکی
انواع آبنبات های چوبی

آبنبات چوبی یکی از خوراکی های شیرین و خوشمزه است که به خاطرشیرینی و تازگی و تنوعی که دارد بسیارمحبوب کودکان هست. علاوه بر کودکان بزرگسالان هم آبنبات هارا دوست دارند به خاطر این که یادآور خاطرات شیرین دوران کودکی آنها می باشد.

نکته جالب این هست که خیلی از افراد از آبنبات ها به عنوان راه حلی برای ترک اعتیاد سیگار استفاده می کنند و دلیل آن هم این است که مکیدن آبنبات و بیرون آوردن آن از دهان حرکت دست هنگام سیگار کشیدن را تقلید می کند.

به طور کلی آبنبا ت هایی که ذاتا سفت هستند و یک چوب کوتاه دارند را آبنبات چوبی می گویند.در گذشته آبنبات ها تنوع چندانی نداشتند اما امروزه این آبنبات ها در شکل ها و طرح های مختلف تولید می شوند.

تاریخچه

فهمیدن این موضوع که آبنبات های چوبی برای اولین بارچه زمانی تولید شدند بسیار سخت است اما چارلز دیکنز در رمان های اواسط قرن نوزدهم به این آبنبات ها اشاره می کند. این آب نبات های سفت و شیرین بعضی مواقع روی انتهای مداد قرار می گرفتند و مکیده می شدند و در زمان جنگ داخلی آمریکا محبوب بودند.

در کتاب های قدیمی آورده شده است که این آبنبات های سفت غالبا در خانه ساخته می شدند به این طریق که به صورت کروی روی کاغذ ریخته می شدند و چوب آن داخل شربت داغ قرار می گرفت تا تنظیم شود. هیچ قالبی نیاز نبود بنابراین فرم های آبنبات ها تصادفی بود.

ما نمی توانیم به طور مطمئن بگوییم که برای اولین بار کدام شرکت شروع به تولید گسترده این شیرینی ها کرده است با این وجود اشاره شده است که جورج اسمیت که خالق و سازنده آبنبات چوبی بود کسی بود که دوست داشت کارامل شکلاتی رقیبش را روی یک چوب بخورد پس یک آبنبات سفت را به یک چوب وصل کرد و از این ساخته با عنوان آبنبات چوبی یاد کرد.

دلیل اصلی علاقه کودکان به آبنبات ها اشکال گوناگون و جالب آنها و تنوع است. اما این نکته را هم باید توجه داشت که در کنار توجه به شکل و ظاهر خوب و جذاب آبنبات ها باید کیفیت آنها را هم در نظر گرفت.

مجموعه تولیدی و پخش کارن بهترین و با کیفیت ترین آبنبات های چوبی را ارائه می کند. اگر شما هم می خواهید فرزندانتان را خوشحال کنید بهترین کار خرید آبنبات های مجموعه کارن برای آنها می باشد. 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

مجموعه تولیدی و پخش کارن

مجموعه تولیدی و پخش کارن دفتر فروش محصولات شیرین پسند، هاپیتال و سورهاسور می باشد. این شرکت بهترین و با کیفیت ترین شیرینی ، آبنبات ، شکلات ، دراژه، اسمارتیز، گز و ... را به شما عرضه می کند.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنایع غذایی و کشاورزی