اطلاعات تماس
  • 021426*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911194904915944

ارزان‌ترین قیمت هتل‌های کیش برای نوروز

کد: 139911194904915944

https://bit.ly/37d6gxI

، تهران , (اخبار رسمی): برای تجربه سفرهای به یادماندنی به کیش در نوروز لازم است نسبت به رزرو هتل از چند هفته قبل اقدام نمایید. قیمت هتل های کیش برای نوروز از تنوع بالایی برخوردار بوده و با کمی مقایسه قبل از رزرو می توان گزینه های ارزان را انتخاب و رزرو کنید.

ارزان ترین قیمت هتل های کیش برای نوروز
ارزان ترین قیمت هتل های کیش در نوروز را می توانید در سایت رسپینا respina24.ir مشاهده نمایید

برای رزرو ارزان قیمت هتل های کیش بهترین انتخاب، رزرو اینترنتی از سایت های شناخته شده می باشد که تخفیف های ویژه را ارائه می دهند.با این سایت ها می توانید هتل ترنج،داریوش و .. را با قیمت ارزان رزرو کنید

با شروع سال جدید و ورود به فصل زیبای بهار، کیش میزبان گردشگران زیادی از گوشه و کنار ایران خواهد بود. امکانات تفریحی و ورزش های آبی که نمونه های آن را در هیچ جایی از ایران نمی توان تجربه کرد و همچنین مراکز خرید مدرن همگی بهانه سفر به کیش می باشند. با توجه به اهمیت بسیار زیاد هتل در سفرهای نوروزی به کیش، در ادامه نگاهی به ارزن ترین قیمت ها در هتل های جزیره خواهیم داشت.

قیمت هتل سورینت مریم کیش

هتل سورینت مریم کیش که از پرطرفدارترین هتل های 4 ستاره می باشد، در میدان امیرکبیر واقع شده و فعالیت خود را از سال 1383 آغاز نموده است. قیمت اتاق های هتل سورینت مریم کیش بر اساس فاکتورهای متعددی تعیین می گردد که از مهم ترین آنها می توان به نوع اتاق و ظرفیت و امکانات آن اشاره نمود. ارزان ترین گزینه برای اقامت در این هتل، رزرو اتاق های دو تخته استاندارد می باشد که فاقد امکان پذیرش نفر اضافه می باشد. در مقابل، گران ترین مورد سوئیت های جونیور می باشند که تا سه نفر ظرفیت داشته و یک تخت دو نفره و یک تک نفره در آنها موجود بوده و نفر اضافه در آنها پذیرش نمیشود.

قیمت هتل داریوش کیش

از بهترین هتل های 5 ستاره در کیش می توان به هتل داریوش اشاره نمود که در فاصله بسیار کمی از ساحل قرار گرفته است. این هتل که به دلیل نوع معماری و همچنین امکانات و شرایط موجود در اتاق هایش شهرت زیادی دارد، در تعطیلات نوروز با استقبال زیادی از سوی مسافران مواجه می گردد. اتاق های هتل داریوش کیش تنوع بسیار زیادی داشته و بر همین اساس نیز قیمت های متفاوتی دارند. اتاق های دو تخته استاندارد رو به باغ و دریا، اتاق دو نفره لوکس، سوئیت های استودیو لوکس رو به باغ و دریا، سوئیت لوکس یکخوابه، سوئیت رویال و کابانا در محوطه و رو به دریا از جمله واحدهای اقامتی هستند که در این هتل می توانید رزرو نمایید.

قیمت اتاق های هتل داریوش نسبت به سایر هتل ها کمی گران تر بوده و ارزان ترین اتاق ها حداقل دو میلیون تومان می باشند. البته توجه داشته باشید که نرخ ها با توجه به افزایش تقاضا بیشتر خواهد شد. گران ترین واحدهای اقامتی در این هتل سوئیت دو نفره آتوسا می باشد که رو به دریا بوده و یک تخت دو دو نفره در آنها موجود بوده و تا یک نفر اضافه پذیرش میشوند.

قیمت هتل ترنج کیش

هتل دریایی و 5 ستاره ترنج از دیگر هتل های بسیار پرطرفدار می باشد که در دل آبهای خلیج فارس قرار گرفته است. قیمت اتاق های این هتل بر اساس نوع اتاق ها و امکانات و شرایط موجود در آنها متفاوت می باشد. سوئیت های رویال و امپریال رو به دریا و رو به غروب در هتل ترنج کیش گران ترین واحد اقامتی و اتاق های دو تخته و توئین معمولی ارزان ترین گزینه ها می باشند.

ارزان ترین هتل های کیش برای نوروز

در یک مقایسه کلی می توان گفت در هتل های داخلی و خارجی، همیشه هتل های 5 ستاره گران ترین گزینه ها بوده و با کم شدن تعداد ستاره قیمت ها نیز کاهش پیدا می کند. بر همین اساس ارزان ترین و پرطرفدارترین هتل های کیش برای نوروز شامل هتل فلامینگو، پارمیدا، آرامیس، گامبرون، شایلی، سارا، آفتاب شرق، تماشا، فانوس، اسپادانا و پانیذ می باشند.

رزرو اینترنتی هتل های کیش با تخفیف

برای رزرو ارزان قیمت هتل های کیش در نوروز بهترین انتخاب، رزرو اینترنتی از سایت های شناخته شده می باشد. به عنوان مثال، سایت رزرو هتل کیش رسپینا تخفیف های ویژه ای را ارائه داده و شرایط را برای انتخاب ارزان ترین هتل ها فراهم می کند. همچنین لازم به ذکر است که تمام هتل های رزرو شده از رسپینا از امکان استرداد آنلاین و پشتیبانی 24 ساعته برخوردار می باشند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

رسپینا24

رزرو و خرید بلیط هواپیما

اطلاعات تماس
  • 021426*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

گردشگری و میراث فرهنگی