اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911204906615906

به منظور خرید آسان از خارج کشور انجام شد

سایت خرید از آمازون با پرداخت آسان در ایران

کد: 139911204906615906

https://bit.ly/2OCWqPz

، تهران , (اخبار رسمی): خرید از خارج از کشور از ایران حتی اگر دارای مستر کارت هم باشید بسیار سخت است؛ اما در اینجا با معرفی سایت خرید از آمازون که با ایجاد مزیت های رقابتی مهمی این بخش را متحول کرده است در خدمت شما هستیم.

سایت خرید از آمازون با پرداخت آسان در ایران
ارسال به موقع محصولات آمازون و پشتیبانی دقیق آمازون باچرخ برای خرید از آمازون

قیمت های بررسی شده دقیق و بدون تغییر، بیمه محصولات، تضمین اصالت و سلامت کالا از مزیت های مهم آمازون باچرخ است.

خرید از خارج از کشور از ایران حتی اگر دارای مستر کارت هم باشید بسیار سخت است؛ اما سایت باچرخ تصمیم گرفته است، این بخش را با ایجاد مزیت های رقابتی مهمی متحول کند و در اولین قدم نیز بخش خرید از آمازون را در کنار سایر خدمات سایت خود برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

نحوه خرید از آمازون

به طور کلی نحوه خرید از آمازون که به عنوان بزرگترین فروشگاه اینترنتی جهان نیز از آن یاد میشود به این صورت است که با مراجعه به شعبات مختلف فروشگاه اینترنتی آمازون که در کشورهای مختلف از جمله آمریکا و امارات قرار دارد، محصول خود را انتخاب و در هنگام خرید با استفاده از گزینه شیپینگ امکان ارسال تا درب منزل را برای خودتان فراهم میکنید.

نکته مهم که در هنگام خرید از آمازون حتی با وجود داشتن مستر کارت به آن برخواهید خورد این است که گزینه ارسال به ایران فعال نیست و در همینجاست که به یک سایت معتبر و حرفه ای نیاز خواهید داشت تا فرآیند خرید از آمازون و ارسال کالا از شعبات آمازون به داخل ایران را برای شما فراهم کند.

باچرخ توانسته با برقراری پل های ارتباطی قدرتمند در بخش خرید از آمازون ورود پیدا کند و با داشتن مزیت های رقابتی مهمی که در ادامه به آنها اشاره خواهیم داشت خدمات بسیار ارزشمندی را به ایرانیان ارائه دهد.

مزیت های رقابتی باچرخ در بخش ارسال کالا از فروشگاه اینترنتی آمازون:

بررسی دقیق کالاهای مجاز و غیر مجاز با توجه به ممنوعیات گمرک که خود این مورد باعث میشود بسیاری از تراکنش های ناموفق که بسیاری از سایت ها با آن مواجه هستند کاهش یابد و مشتری قبل از پرداخت اینترنتی وجه، مشاهده خواهد کرد که ایا این کالا اجازه ورود به ایران را دارد و یا خیر.

قیمت های بررسی شده دقیق و بدون تغییر از دیگر مزیت های مهم آمازون باچرخ است، در واقع اگر اطلاعات درج شده توسط فروشنده آمازون صحیح باشد، قیمت باچرخ نیز به صورت قطعی نمایش داده میشود و در صورت عدم درج اطلاعات صحیح در فروشگاه آمازون که در بیشتر مواقع موضوع وزن محصول است، باچرخ قیمت نهایی و قطعی را قبل از خرید از آمازون اعلام میکند تا در هنگام ورود به ایران محصولتان را بدون افزایش نرخ تحویل بگیرید.

پشتیبانی دقیق و حرفه ای قبل و بعد از خرید یکی دیگر از مزیت های باچرخ است که خریدار احساس خوبی از این کار دارد و با اطمینان خاطر، خرید خود را انجام میدهد.

بیمه محصولات، تضمین اصالت و سلامت کالا یکی دیگر از نقات قوت آمازون باچرخ است، در نظر داشته باشید که ممکن است کالاهای در میان بار دچار صدمه شوند اما بیمه محصولات که به صورت رایگان در باچرخ انجام میشود خیالتان را از دریافت صحیح و سالم محصول راحت میکند.

اصالت کالا نیز به این معناست که دقیقاً همان چیزی که خرید میکنید و از همان فروشنده آمازون خریداری میشود و کالای مشابه و یا غیر اصل برای شما خریداری نمیشود.

یکی از دلایلی که مردم خرید از خارج از کشور را انتخاب میکنند این است که دوست دارند کالای اورجینال تهیه کنند، بنابراین باچرخ با در نظر گرفتن تمام ابعاد این کار بسیار سخت و پیچیده وارد کار شده است تا تجربه بینهایت لذت بخش را برای خرید از آمازون برای مشتریان خود فراهم کند.

چگونه از آمازون خرید کنیم؟

برای خرید از آمازون میتوانید به بخش آمازون باچرخ مراجعه نمایید. کافی است لینک محصول مورد نظر خود را که در آمازون دیده اید در بخش آمازون باچرخ وارد نمایید تا قیمت نهایی محصول را دریافت نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

باچرخ

شرکت باچرخ در زمینه گردشگری با دوچرخه، فروشگاه لوازم سفر و خرید از آمازون از سال 1398 فعالیت دارد.

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]