اطلاعات تماس
  • 025329*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911214908915976

در فانتیکال به عنوان مدیر سرمایه خود را مطرح کنید

رونمایی از فانتیکال funtical میز کار سرمایه‌گذاری

کد: 139911214908915976

https://bit.ly/2Nozp29

، (اخبار رسمی): برای هر کاربری که خواستار تحلیل تکنیکال یا بنیادی باشد و یا بخواهد در حوزه بازار بورس آموزش ببیند، فانتیکال مرکز قدرتمندی برای پاسخ‌گویی به تمام این نیازهاست.

رونمایی از فانتیکال |  funtical، میز کار سرمایه گذاری
رونمایی از فانتیکال funtical میز کار سرمایه‌گذاری

شرکت آرکا اندیشه صدرا طی طرحی نو‌آورانه، مجالی برای رقابت تحلیلگران بورس فراهم آورده است. این جریان رقابتی در اپلیکیشن و سایت فانتیکال آغاز شده و روز به روز تحلیلگران بیشتری را به خود جذب می‌کند. تحلیلگران برای شرکت در این رویداد در فانتیکال ثبت‌نام می‌کنند و تحلیل‌های خود را در لیگ‌های ماهانه، فصلی و سالانه قرار می‌دهند.

ثمره فعالیت این میدان رقابتی، به وجود آمدن منبع گسترده‌ای از تحلیل‌های بنیادی و تکنیکال انواع سهام است. کاربران عادی که همان سرمایه‌گذاران بازار سرمایه هستند، می‌توانند با ورود به سایت و اپلیکیشن، تحلیل سهم‌های مورد نظر خود را مشاهده کنند.

اما امکانات این سایت و اپلیکیشن، به اینجا ختم نمی‌شود. در بخش معرفی نماد، هر آنچه را که نیاز دارید در مورد یک شرکت بورسی بدانید (از معرفی شرکت تا نمودارها)، می‌توانید مطالعه کنید. فایل‌های آموزشی بازار سرمایه، اخبار بازار و نمایش شاخص کل و قیمت‌ها از دیگر قابلیت‌های اپلیکیشن و سایت فانتیکال، به شمار می‌رود.

ورود به وبسایت فانتیکال

 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

فانتیکال

شرکت آرکا اندیشه صدرا یک شرکت استارتاپی است که در زمینه توسعه اپلیکیشن های کاربردی فعالیت می کند. این شرکت از دی ماه 1398 کار خود را آغاز کرد و "فانتیکال" اولین محصول منتشر شده آن است.

اطلاعات تماس
  • 025329*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

تجارت و بازار