اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۷۶۱*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911234910916001

در دوران کرونا، باشگاه ورزشی را به خانه بیاورید!

کد: 139911234910916001

https://bit.ly/3paFnRd

، (اخبار رسمی): در دوران همه‌گیری کرونا بسیاری از افراد به دلیل محدودیت‌های ایجاد شده باشگاه‌های ورزشی را از برنامه خود حذف کرده‌اند. اما این بدان معنا نیست که باید دور ورزش را خط بکشید. شما می‌توانید به راحتی با داشتن برنامه ورزشی و یا غذایی مناسب و اختصاصی خودتان، در خانه تناسب اندام خود را حفظ کنید.

در دوران کرونا، باشگاه ورزشی را به خانه بیاورید!
مرد ورزشکار در حال تمرین در خانه

همان طور که می‌دانید ورزش کردن علاوه بر تناسب اندام و زیبایی ظاهری به افزایش سلامتی و جلوگیری از بروز بیماری های جدی مانند مشکلات قلبی-عروقی، سکته، دیابت و غیره کمک شایانی میکند. علاوه بر آن با توجه به شرایط موجود و ظهور ویروس جدید کرونا در یک سال اخیر، تمرین کردن به کمک تقویت سیستم ایمنی بدن آمده است و باعث جلوگیری ازبروز آسیب جدی به وسیله این ویروس شده است. این شرایط اهمیت ورزش کردن برای همه پر رنگ تر و قابل لمس تر کرده است.

یکی از مهم ترین ویژگی های مهم تیم هفت حیات، حضور کادر فنی و اجرایی منحصر به فرد آن در زمینه ارائه برنامه های ورزشی و غذایی است. هفت حیات شامل افرادی من جمله مربی های حرفه ای و کارآزموده بوده که دارای تحصیلات آکادمیک سطح بالا از دانشگاه سراسری و معتبر می باشند که مدارک بین المللی از فدراسیون های جهانی مانند IFBB و MEFITPRO را نیز اخذ کرده اند.

 بنابراین برنامه های مختلف مانند برنامه ی کلاس های آنلاین، برنامه های غذایی، برنامه های ورزشی و غیره که از سایت 7hfit.ir به صورت شخصی و همچنین کاملا ویژه برای هر فرد و با توجه به نیازهای وی تهیه می شوند، با اطمینان می توان جزو نتیجه بخش ترین برنامه های غذایی و ورزشی به حساب آورد که موثرترین نتایج را برای هر شخص به همراه خواهد داشت.

تیم پزشکی ورزشی هفت حیات فعالیت خود را از سال 1388 آغاز کرده و در باشگاه های معتبر از سابقه مربی گری طولانی برخوردار است.

 حضور کادر فنی این تیم در مسابقات مختلف مانند بدمینتون و ایروبیک ماراتن کشوری و همچنین اخذ مدال ها و مقام های عالی در این مسابقات، فعالیت  این گروه به عنوان لیدر و مربی ارشد در مسابقات کشوری ماراتن ایروبیک، مسابقات شهرداری و ..، حضور کادر فنی به عنوان داور و مربی رسمی در مسابقات مختلف مانند بدمینتون و... از جمله برتری های این تیم نسبت به مراکز دیگراست.

همچنین تنوع ورزش ها و برنامه های موجود در این وب سایت که شامل انواع برنامه های ورزشی و برنامه های غذایی است نیز قابل توجه است.

اگر به دنبال برنامه ی ورزشی و غذایی متناسب با بدن خود می باشید، لازم است که به موارد مختلفی از جمله آناتومی بدن، ژنتیک، تارهای عضلانی فعال در بدنتان، آسیب ها و شرایط جسمانی خاص، سابقه ی ورزشی، روحیه و نوع تمرین مورد علاقه، موضوعات روانشناسی در ارتباط با شدت تمرین و اراده ی شخصی، انواع حساسیت های غذایی و تست های ورزشی مختلف، توجه کنید.

از جمله برنامه های مختلفی که سایت هفت حیات برای این گونه افراد در نظر گرفته است توجه به تمامی این موارد ذکر شده و گنجاندن آنها در برنامه های مختلف می باشد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم:

  •  ورزش ها و برنامه های  گروهی، ویژه ی افرادی که دوست دارند از کلاس های گروهی انگیزه گرفته و به صورت انفرادی ورزش نکنند.
  • برنامه ی ویژه ی افراد مبتدی شامل آموزش کامل حرکات ورزشی و شروع تمرین پیشرونده بدون هیچ گونه آسیب ورزشی
  • برنامه های ویژه کودکان از جمله استعدادیابی ورزشی برای شروع و ادامه ی یک رشته ی به خصوص مانند تنیس یا بسکتبال
  • برنامه ی بدنسازی و فیتنس ویژه ی لاغری یا افزایش قدرت و یا افزایش حجم عضلانی و همچنین ارائه ی برنامه ی تلفیقی از این سه گروه و متناسب با اهداف شما
  • برنامه های ویژه مانند تمرینات ویژه ی ورزشکاران حرفه ای برای آمادگی در مسابقات ورزشی
  • برنامه های ویژه ی رشد بهتر کودکان مانند افزایش قد
  • برنامه ویژه ی افراد آسیب دیده برای بهبود سلامتی و بازگشت آنها به ورزش و چندین برنامه ی مختلف دیگر برای دستیابی هرچه بهتر افراد به اهداف ورزشی و سلامتی خود

برنامه های رژیم غذایی مجموعه هفت حیات همچنین شامل انواع رژیم های مختلف غذایی مانند رژیم گیاهخواری، رژیم کتودایت، رژیم لاغری سریع هفت حیات( توربو)، رژِیم کالری شمار و انواع مختلف رژیم های غذایی زیر نظر متخصص تغذیه است.

آیا در برنامه های ورزشی هفت حیات از مکمل هم استفاده می‌شود؟

در حالت عادی و برای فردی که ترجیحا به ورزش و رژیم غذایی متکی هست خیر، اما برای افرادی که مورد نیاز بوده و درخواست مکمل داشته باشند، بله.

برای نتیجه گیری شایان ذکر است که وب سایت و مجله ی پزشکی ورزشی هفت حیات یکی از بهترین مراکز برای رساندن شما به اهداف دلخواهتان خواهد بود.

همچنین علاوه بر برنامه ها ی ویژه و پشتیبانی 24 ساعته ای که توسط کادر مجرب این مجموعه انجام می گردد، می توانید از به روز ترین و علمی ترین مقالات علمی ورزشی، تغذیه ای، سلامتی و تناسب اندام که در مجله ی این وب سایت به صورت روزانه قرار می‌گیرد، استفاده نمایید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • ۰۹۳۷۶۱*****
[نمایش اطلاعات]