اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139911304922115775

رونمایی از فروشگاه اینترنتی مادر و کودک

کد: 139911304922115775

https://bit.ly/3qHM0w0

، تهران , (اخبار رسمی): خانواده‌ها در دوران کرونا برای سرگرمی و آموزش فرزندان خود، به دنبال بازی‌های مناسب هستند. فروشگاه تخصصی اینترنتی اسباب بازی می‌تواند نیاز خانواده‌ها را براحتی برآورده سازد. برای انتخاب اسباب بازی مناسب می‌توانند از مشاوره کارشناسان فروشگاه استفاده کنند و سفارش را در اسرع وقت درِ منزل تحویل بگیرند.

رونمایی از فروشگاه ایترنتی مادر و کودک
رونمایی از فروشگاه اینترنتی مادر و کودک

در این روزهای کرونایی ، کودکان در خانه هستند و دغدغه خانواده این هست که فرزندان شان را در خانه به خوبی سرگرم کنند و بتوانند محیطی شاد و البته آموزنده برای آن ها فراهم کنند.  فروشگاه اینترنتی تخصصی اسباب بازی " چیدو " با بهره گیری از زیرساختی بسیار تخصصی این امکان را به مادران و پدران می دهد تا به راحتی انتخاب نمایند و متناسب با نیاز , علاقه و سن فرزندشان اسباب بازی و کتاب مناسب را تهیه کنند . خانواده ها می توانند از مشاوره کارشناسان چیدو استفاده کنند و مناسب ترین بازی را برای فرزند عزیزشان فراهم کنند. 

چیدو، فقط یک فروشگاه اینترنتی اسباب بازی نیست. مدیران چیدو بر این باور هستند که اسباب بازی، دنیای یک کودک است. کودکان با اسباب بازی های خود زندگی می کنند. باورها، تفکر و زندگی کودکان با اسباب بازی و بازی کردن تکامل می پذیرد. چیدو همواره به عنوان یک "مشاور" در کنار خانواده ها است.

والدین برای هر خرید خود می توانند از راهنمایی و مشاوره کارشناسان چیدو بهره مند شوند تا انتخابی مناسب تر و بهتر داشته باشند. پس از ثبت سفارش در سایت فروشگاه اینترنتی چیدو، سفارش ها سریعا پردازش و بسته بندی و آماده ارسال می گردد و سپس در اسرع وقت ارسال می شود.

در بخش وبلاگ آموزشی چیدو، مطالب آموزشی و تربیتی در زمینه های مرتبط با سلامت و تغذیه کودک ، روانشناسی کودک و نکات مفید مرتبط با مادر و کودک زیر نظر کارشناسان مجرب کودک منتشر می گردد.

فروشگاه اینترنتی چیدو

http://www.chido.ir

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

چیدو

فروشگاه اینترنتی اسباب بازی و ملزومات کودک

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]