اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912014922616052

خرید، فروش و تعمیرات تخصصی انواع برند تلفن همراه

کد: 139912014922616052

https://bit.ly/3uezO89

، (اخبار رسمی): فروشگاه اپل استور وحید با ده سال سابقه در امر فروش انواع تلفن همراه، با مناسب ترین قیمت ها و بنا به بودجه مشتری و همچنین تعمیر تخصصی گوشی موبایل و تضمین صد در صد و یکساله خدمات در خدمت هموطنان عزیز و گرامی است. مدیریت مجموعه تضمین می‌نماید که پس از یک بار تماس با فروشگاه مشتری دایمی خواهید شد.

خرید، فروش و تعمیرات تخصصی انواع برند تلفن همراه
خدمات خرید، فروش و تعمیرات تلفن همراه

با ورود به قرن جدید، دنیا نیز بیشتر از قبل به سمت جهان دیجیتال و خریدهای اینترنتی گام برداشته و انسان ها بیشتر از هر زمان دیگری به ارزشمند بودن وقت پی برده اند. متاسفانه با ورود ویروس منحوس کرونا این عدم حضور در جوامع نمود بیشتری پیدا کرده. مجموعه ما نیز برای همسو شدن با دنیا و نیز برای راحتی حال مشتریان عزیز بر خود واجب دانست که خدمات انلاین و تلفنی خود را افزایش دهد. ما به سلامت و وقت شما بیشتر از خودتان اهمیت می‌دهیم لذا تمامی خدماتی که در گذشته در فروشگاه به دوستان و مشتریان گرامی عرضه می کردیم، هم اکنون به صورت آنلاین توسط شبکه های مجازی و همچنین تلفنی اماده ارایه خدمات هستیم.

خدمات فروشگاه اپل استور وحید:

  • - فروش انواع برندهای گوشی همراه با قیمت مناسب، متناسب با بودجه خریدار و دارای گارانتی شرکتی و معتبر
  • - خرید تلفن همراه کارکرده به بالاترین قیمت
  • - تعمیر تخصصی انواع برندهای گوشی همراه (Android,IOS) با ضمانت شش تا یکساله
  • - مشاوه تلفنی در خصوص خرید و فروش گوشی همراه
  • - مشاوره تلفنی در خصوص عیب یابی، نصب برنامه  و تعمیر موبایل

ما به شما خدمات فروشگاه وحید را توصیه می‌کنیم چرا که میتوانید به راحتی و با یک تماس با مشاوران و همکاران فروش ،از قیمت های روز گوشی همراه با خبر شده و برای خرید و یا فروش گوشی خود از مشاوره همکاران زبده و کاربلد راهنمایی های درست و سریع را داشته باشید.همچنین مشتریان و دوستان عزیز می توانند در صورت بروز هرگونه مشکل و ایراد در سیستم گوشی همراه خود و یا نصب برنامه با ما تماس گرفته که در صورت امکان مشکل را خودشان حل کنند و یا اگر این مشکل فقط توسط متخصصین تعمیرات فروشگاه قابل حل باشد ، دوستان بخش حمل و نقل فروشگاه راسگان سریعا به آدرس شما مراجعه کرده و موبایل را به فروشگاه جهت تعمیر آورده و بعد از عیب یابی مجددا به شما برگردانده می شود.

خدمات فروشگاه وحید در عین حال که تماما آنلاین است، اما همکاران و کارشناسان فروش و تعمیرات همواره پاسخگو و در دسترس است و در تمامی ساعات شبانه روز می‌توانید از خدمات بخش های مختلف بهره مند گردید.

وحید علی نیا مدیریت فروشگاه داشتن مشتریان و دوستانی مثل شما را باعث افتخار خود و مجموعه میداند و مطمین است با یک بار تماس، شما را سال ها در کنار خود خواهد داشت. بنابراین یک بار تماس و داشتن مشاوره با فروشگاه اپل استور وحید را به شما پیشنهاد می کند تا یک تجربه خاص و بی نظیر از خرید غیرحضوری و خدمات مشاوره و تعمیرات آنلاین را تجربه کنید.

فراموش نکیند که مجموعه ی فروشگاه وحید، پیک رایگان را جهت همکاری و مشتری مداری در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

راه های ارتباطی:

  • تلفن تماس:09036723635
  • اینستاگرام:Apple_Store_Vahid
  • تلگرام:Vahidgeneralll@

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

کسب و کار و خرده فروشی