اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991202492469620

بهبود عملکرد تبلت‌های هوآوی با ارتقا به رابط کاربری EMUI 11

کد: 13991202492469620

https://bit.ly/3btbg2v

، (اخبار رسمی): هوآوی با عرضه نسخه جدید رابط کاربری خود یعنی EMUI 11 موفق شد تجربه کاربری تبلت‌های خود را بهبود ببخشد. این رابط کاربری از چند رویکرد با محوریت عوامل انسانی استفاده کرده تا تعامل بهتری با کاربر داشته باشد.

بهبود عملکرد تبلت‌های هوآوی با ارتقاء به رابط کاربری EMUI 11
بهبود عملکرد تبلت‌های هوآوی با ارتقا به رابط کاربری EMUI 11
بهبود عملکرد تبلت‌های هوآوی با ارتقاء به رابط کاربری EMUI 11
بهبود عملکرد تبلت‌های هوآوی با ارتقا به رابط کاربری EMUI 11
بهبود عملکرد تبلت‌های هوآوی با ارتقاء به رابط کاربری EMUI 11
بهبود عملکرد تبلت‌های هوآوی با ارتقا به رابط کاربری EMUI 11

اگر بخواهیم این تغییرات را به صورت موردی بررسی کنیم، باید از هوآوی MatePad Pro شروع کنیم که به کمک این رابط کاربری روان‌تر، طبیعی‌تر و راحت‌تر کار می‌کند. «میکرو انیمیشن‌ها» (Micro animations)، انیمیشن‌های تبدیل و تغییر جدید و همچنین قابلیت‌های جدیدی که به کنترل حرکتی دستگاه اضافه شده از دلایلی این پیشرفت هستند.

علاوه بر طراحی خاص و تعاملی رابط کاربری EMUI 11، شاهد به‌روزرسانی برنامه‌هایی هستیم که به صورت افقی اجرا می‌شوند. معمولا تبلت‌ها برای افزایش بهره‌وری و خلاقیت کاربرانی مفید هستند که به صورت دورکار، فعالیت می‌کنند، به همین دلیل معمولا کاربران از تبلت‌ها به صورت افقی  و مانند صفحه نمایش کامپیوتر استفاده می‌کنند.

اما آیا تبلت‌ها راحتی و کارایی کامپیوتر را دارند و آیا برای انجام اموری سنگین که نیاز به کار با چند فایل و برنامه مختلف دارند، بهینه شده‌اند؟ به‌روزرسانی جدید رابط کاربری هوآوی دقیق برای پاسخگویی به همین مشکلات طراحی شده است.

با این تغییرات جدید حالا شما امکان استفاده از چهار پنجره (در تصویر مشخص است) به صورت همزمان را دارید. دو برنامه اصلی که در حالت افقی تصویر به خوبی در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند. تعداد برنامه‌هایی که از این قابلیت چند پنجره‌ای پشتیبانی می‌کنند نیز رشد خوبی داشته است. البته بسیاری از برنامه‌ها نیز به صورت پیش‌فرض از این قابلیت پشتیبانی کرده که به این شکل می‌توان تقریبا از تمام برنامه‌های پرکاربرد در کنار یکدیگر استفاده کرد.

علاوه بر این دو پنجره دیگر را نیز می‌توان به صورت شناور بر روی دیگر پنجره‌ها قرار داد و با آنها کار کرد. این قابلیت جدید تبلت شما را تبدیل به یک ابزار کارآمد برای دورکاری و کارهایی پیچیده مانند مدیریت و تحلیل اطلاعات می‌کند. این تغییر یکی از نیازهای اساسی تبلت‌ها است که این گجت محبوب را از یک ابزار صرفا تفریحی به سمت ابزاری حرفه‌ای در کار سوق می‌دهد.

توجه داشته باشید که آپدیت رابط کاربری EMUI 11 از قابلیت Multi-Screen Collaboration هم پشتیبانی می‌کند. این قابلیت فراتر از آن است که فقط بتوانید صفحه موبایل را روی گوشی نمایش دهید. در حقیقت با آپدیت جدید رابط کاربری هوآوی، شما می‌توانید در کنار نمایش صفحه گوشی هوشمند خود روی تبلت از سایر برنامه‌ها هم به صورت همزمان استفاده کنید.

فرض کنید تصمیم دارید در یک جلسه، ایده‌های خود را اشتراک‌گذاری کنید. با استفاده از قابلیت Multi-Screen می‌توانید سند موردنظرتان را از گوشی موبایل به صفحه نمایش بزرگ هوآوی MatePad Pro به اشتراک بگذارید و بدین ترتیب، نمایش بصری وسیع‌تری فراهم خواهد شد که در ارائه بهتر ایده‌های شما هم تاثیر زیادی خواهد داشت.

 در همین حال می‌توانید برای پاسخ به پیام‌های شخصی یا مرور اطلاعات از بخش اشتراک‌گذاری گوشی خارج شوید و مدیریت تماس و پیام‌های شخصی را انجام دهید؛ این قابلیت به منظور حفظ و ارتقاء حریم خصوصی در نظر گرفته شده است.

هوآوی با بهبود مستمر قابلیت‌های Multi-Screen و Multi-Window سعی می‌کند تجربه کاربری تبلت‌های خود را افزایش دهد. این به‌روزرسانی جدید به زودی در اختیار کاربران تبلت‌های هوآوی قرار خواهد گرفت.

به منظور ایجاد یک اکوسیستم خوب و قابل قبول، نه تنها باید برای بهبود شرایط سیستم عامل تلاش کرد، بلکه پرورش جامعه‌ای از توسعه‌دهندگان جهت پشتیبانی از اکوسیستم گسترده‌تر و ایجاد برنامه‌های بومی برای هر منطقه نیز ضروری است. هم اکنون تعداد زیادی از برنامه‌های سطح بالا برای یادداشت‌برداری و طراحی در اکوسیستم هوآوی ثبت شده‌اند و شما با استفاده از قلم مخصوص هوآوی در کنار تبلت، می‌توانید تجربه بهتری را در نوشتن و نقاشی تجربه کنید.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021888*****
[نمایش اطلاعات]