اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 13991203492506094

هزاران مشترک شاتل و آسیاتک در جمعه سیاه، آنتی ویروس Webroot دریافت کردند

کد: 13991203492506094

https://bit.ly/2MmfDUQ

، تهران , (اخبار رسمی): طی همکاری مشترک شرکت های دورانتاش، آسیاتک و شاتل در برگزاری کمپین حرا جمعه (جمعه سیاه) تا دوشنبه سایبری، ده‌ها هزار مشترک این شرکت های اینترنتی، لایسنس آنتی ویروس‌های قدرتمند و بسیار وبروت (Webroot) را با تخفیف‌های ویژه دریافت کردند.

هزاران مشترک شاتل و آسیاتک در جمعه سیاه، آنتی ویروس Webroot دریافت کردند.
تخفیف آنتی ویروس های قدرتمند وبروت در جمعه سیاه و دوشنبه سایبری شاتل و آسیاتک

به گزارش روابط عمومی شرکت دورانتاش، طی همکاری مشترک شرکت‌های دورانتاش، شاتل و آسیاتک، در جریان برگزاری کمپین‌های جمعه سیاه (حراجمعه) و دوشنبه سایبری، دهها هزار مشترک شرکت‌های اینترنتی شاتل و آسیاتک در سرتاسر ایران، موفق به دریافت لایسنس‌های آنتی ویروس بسیار سبک، کم حجم و قدرتمند وبروت (وب روت - Webroot) با تخفیف‌های ویژه شدند.

سابقه همکاری شرکت‌های دورانتاش و آسیاتک به پاییز سال 1396 بازمیگردد که طی 3 ماه پاییزه آن سال، هزاران مشترک شرکت اینترنتی آسیاتک امکان دریافت لایسنس سبکترین و کم حجم ترین آنتی ویروس جهان (وبروت - Webroot) را دریافت کردند.

پس از آن این دو شرکت طی همکاری‌ها و کمپین‌های مشترک توانستند تا تعداد بیشتری از کاربران آسیاتک را تحت پوشش سپر حفاظتی و امنیتی آنتی ویروس‌های قدرتمند Webroot قرار دهند.

البته در سال 1398، شرکت آسیاتک به عنوان نماینده و فروشنده آنتی ویروس‌های کسپرسکی، شروع به فعالیت کرد که در نهایت پس از حدود 4 ماه این همکاری متوقف و دوباره با وقفه ای کوتاه، همکاری با شرکت دورانتاش و عرضه آنتی ویروس‌های وبروت را آغاز کرد.

شرکت‌های دورانتاش و شاتل نیز از ابتدای سال 1399 شمسی، همکاری خود را با عرضه آنتی ویروس‌های وبروت به مشترکان شاتل آغاز کردند.

شرکت شاتل پیش از این به مدت 6 سال (تا خرداد 1398)، به عنوان نماینده کسپرسکی مشغول به فعالیت بود.

طی رویدادهای جمعه سیاه (حراجمعه) و دوشنبه سایبری (Cyber Monday) ، شرکت‌های بسیاری در سرتاسر جهان، محصولات خود را با تخفیف‌های مناسب عرضه میکنند.

درباره دورانتاش 

شرکت دورانتاش، توزیع کننده پیشرو سرویس‌های امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس خانگی، شبکه و دیتاسنتر در ایران از سال 1385 شمسی است.

درباره شرکت اینترنتی آسیاتک (Asiatech )

شرکت آسیاتک یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی (مانند:  ADSL و tdLTE) و دارای مجوز FCP از رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) است.

درباره شرکت اینترنتی شاتل (Shatel)

شرکت شاتل یکی از شرکت‌های بزرگ ارائه دهنده سرویس‌های اینترنتی (مانند:  ADSL و tdLTE) و دارای مجوز FCP از رگولاتوری (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) است.

درباره وبروت (Webroot)

وبروت که در سال 1997 میلادی تاسیس شده، سازنده سبک ترین و کم حجم ترین آنتی ویروس‌‌های دنیاست که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی‌های امنیت ابری (Cloud Security)، یادگیری ماشینی (ML)، هوش مصنوعی (AI) و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته در کنار استفاده حداقلی از منابع سیستم، حفاظت حداکثری را برای مشتریانش به ارمغان اورد.

شرکت‌های BrightCloud و CyberFlow از دیگر شرکت‌ها و استارتاپ‌های فعال در حوزه امنیت سایبری بودند که به تملک شرکت Webroot در آمدند. از جمله توصیه کنندگان آنتی ویروس‌های وبروت (Webroot) می‌توان به موسسات مالی و بانکی بین المللی مانند Citi Bank ، HSBC Bank ، American River Bank ، Danske Bank, Barclays Bank و First National Bank اشاره کرد.

همچنین از تکنولوژی‌های وبروت می‌توان به Webroot BrightCloud اشاره کرد که علاوه بر استفاده در محصولات و آنتی ویروس‌های وبروت، توسط صدها کمپانی از جمله شرکت‌های بزرگ حوزه امنیت و فناوری اطلاعات مانند Cisco (سیسکو)، F5 Networks ، PaloAlto Networks، A10 Networks ، Fujitsu, RSA ، F445 Networks ، Threat Matrix ، HP، Zyxel زایکسل و Aruba Networks استفاده می شود.

آنتی ویروس‌های وبروت علاوه بر دریافت جوایز متنوع از جمله دریافت 21 جایزه برتر پی سی مگزین (PC MAG) ، از نظر رضایت مشتریان، همواره سطح رضایتمندی بالایی را از مشتریان خود کسب کرده‌اند و این نشان دهنده  کیفیت بالای آنتی ویروس‌های وبروت است.

وبروت در بازار ایران با شرکت‌های کسپرسکی (Kaspersky)، بیت دیفندر (Bitdefender)، ایست (نود32 - ESET NOD32)، آویرا (Avira)، نورتون و ترندمیکرو (پی سی سیلین) رقابت دارد.

کسپرسکی با نام‌هایی مانند کسپرسکی، کاسپرسکی، کسپراسکای، کسپراسکی و کاسپراسکای نیز شناخته می‌شود. آنتی ویروس‌های وبروت از سال 1387 شمسی توسط شرکت دورانتاش در بازار ایران توزیع می شوند.

در حال حاضر مشترکان چندین شرکت اینترنتی از جمله شاتل و آسیاتک امکان استفاده از آنتی ویروس‌های قدرتمند و بسیار سبک Webroot را برای پرسنل، دفاتر نمایندگی و مشترکان خود فراهم کرده اند.

وبروت سازنده سبک ترین آنتی ویروس‌‌ دنیاست که با استفاده از تکنولوژی‌های امنیت ابری، یادگیری ماشینی، هوش مصنوعی و رفتار شناسی پیشرفته، توانسته، حفاظت حداکثری را در هر 2 حالت آنلاین و آفلاین برای مشتریانش به ارمغان اورد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

شرکت دورانتاش

شرکت دورانتاش پیشرو در ارائه راهکارهای امنیتی و نرم افزارهای آنتی ویروس برای کاربران خانگی ، شرکتها ، سازمانها و موسسات در تمام محیطهای فیزیکی ، مجازی و ابری و از با سابقه ترین شرکتهای عرضه کننده محصولات امنیتی معتبر در ایران است. مشتری مداری ، ارائه اطلاعات صحیح همراه با راهکارهای مفید از اهداف دورانتاش و عمل به این اهداف از زمان تاسیس شرکت دورانتاش در سال 1385، سرلوحه فعالیتهای شرکت قرار داده شده است. www.ddn.ir

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]