اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912044926916035

سانیوا نسل جدید باتری های فلز - هوا

دستاورد تازه ایرانی با نام باتری سانیوا به مرحله تجاری سازی رسید

کد: 139912044926916035

https://bit.ly/2ZBVWLJ

، (اخبار رسمی): سانیوا نسل جدید باتری هاست که از فناوری باتری های فلز- هوا بهره می گیرد. این باتری ها بیش از 5 برابر باتری های لیتیومی انرژی دارند.

دستاورد تازه ایرانی با نام باتری سانــیوا به مرحله تجاری سازی رسید
دستاورد تازه ایرانی با نام باتری سانیوا به مرحله تجاری سازی رسید

به گزارش روابط عمومی شرکت نواسی، پروژه سانیوا از مراحل آزمایشگاهی ، نمونه سازی و تست با موفقیت عبور کرده و درحال حاضر وارد مرحله تجاری سازی می شود. 

بر اساس این گزارش، سانیوا نسل جدید باتری هاست که از فناوری باتری های فلز-هوا بهره می گیرد. این باتری ها از واکنش فلز با اکسیژن هوا، جریان الکتریکی تولید می‌کنند و بیش از 5 برابر باتری های لیتیومی (باتری های موبایل ها به عنوان نمونه) انرژی دارند. شرکت نواسی با نیاز سنجی بازار تلاش می کند عرصه هایی جدید از تولید و همچنین صادرات باتری و ذخیره سازها را برای کشور ایجاد نماید.

تمام مراحل دستیابی به سانیوا در داخل و توسط متخصصان جوان کشور طی شده است.

باتری سانیوا همچنین دارای ویژگی های مهمی اعم از طول عمر بالا، ایمنی، کاهش آلودگی محیط زیست و هزینه تمام شده کمتر می‌ باشد.

سجاد مهرابی مدیرعامل نواسی، تولید این محصول را حاصل 2 سال کار و تلاش بی وقفه تیم خود دانست و گفت: نسخه MVP این باتری در شرکت نواسی ساخته شده و تأییدیه لازم را برای ثبت فناوری از مجموعه های معتبر دریافت کرده است.

وی زمان عرضه این محصول به بازار را سال 1401 اعلام و ادامه داد : در سالهای اخیر این فناوری بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های بزرگ دنیا نظیر تسلا و زیمنس نیز، در حال تجاری سازی آن می باشند. وسعت این بازار بسیار بزرگ بوده و بیش از هزار میلیارد ارزش دارد که درصورت توسعه و تجاری سازی این باتری ها، سهم قابل قبولی از بازار نصیب شرکت ها و کشورهای سازنده آن شود.

گام بعدی ما تجــاری سازی این باتری ها برای اولین بار در دنیاست.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
  • 021669*****
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

صنعت و تولید