اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912084934216086

نام برند وب سایت رشد فردی aharshad.ir به «رادیو موفقیت» تغییر یافت

کد: 139912084934216086

https://bit.ly/2O9DgQI

، (اخبار رسمی): وب سایت رشد فردی aharshad.ir ، که در حوزه موفقیت فعالیت می کند، در 5 بهمن ماه امسال اعلام کرد نام خود را به «رادیو موفقیت » تغییر داده است.

نام برند وب سایت رشد فردی aharshad.ir به «رادیو موفقیت» تغییر یافت
وب سایت رادیو موفقیت

وب سایت رشد فردی aharshad.ir با تغییر برند خود اعلام کرد از این به بعد وب سایت رادیو موفقیت که تا امروز با نام وب سایت رشد فردی aharshad.ir شناخته شده‌اند، از 5 بهمن ماه امسال با نام جدید «رادیو موفقیت» ارائه خواهد کرد.

این تغییر با هدف خلق رسانه ای با پخش مستقیم و شبانه روزی محتوای صوتی در حوزه موفقیت انجام شده است.

امیرحسین ارشد، مدیر وب سایت رشد فردی aharshad.ir  در خصوص این تغییر گفت: «با این اتفاقات اخیر و اخبار ناخوشایندی که در جهان روزانه شاهدش هستیم، تصمیم گرفتم که رسانه ای را بر بستر رادیو اینترنتی اراِئه کنم که در 24 ساعت شبانه روز در حوزه موفقیت و روانشناسی محتوای صوتی ارائه دهد، شاید که این رسانه در این شرایط، نور هر چند کوچکی در تاریکی عظیم جهان باشد.».

شرکت رادیو موفقیت،  ارائه دهنده رسانه ای اینترنتی از سال 1399در تهران فعالیت خود را شروع کرده است. با توجه به تخصص شرکت در زمینه‌ی رادیو اینترنتی موفقیت این شرکت موفق به ارائه‌ی کتاب صوتی و زندگی نامه افراد موفق و پادکست های روانشناسی و موارد دیگر که در بستر رادیو به صورت زنده شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

رسانه‌ها