اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912114939015874

حمایت سه کلیک از نخستین دوره مسابقات پلی استیشن بین کسب و کارها

برندگان جام «کولیگ» مشخص شدند

کد: 139912114939015874

https://bit.ly/3020Sty

، (اخبار رسمی): نخستین رویداد مسابقات پلی استیشن بین سازمان ها با عنوان «کولیگ» با طراحی و اجرای «ایونتایم» و با حمایت شرکت «سه کلیک» از 25 بهمن الی 6 اسفند 99 برگزار شد و تیم هزارتو فاتح این دوره از مسابقات شد. شرکت های سه کلیک، آپارات، اسنپ فود، هزارتو و باشگاه کسب و کار باکس از دیگر حامیان این رویداد بودند.

برندگان جام کولیگ مشخص شد
مراسم اهدای جوایز مسابقات کولیگ
برندگان جام کولیگ مشخص شد
جام و جوایز مسابقات کولیگ
برندگان جام کولیگ مشخص شد
نمایندگان سه کلیک و هزارتو و برگزارکنندگان مسابقه در مراسم اهدای جوایز

نخستین رویداد مسابقات پلی استیشن بین سازمان ها با عنوان "کولیگ" با طراحی و اجرای "ایونتایم" و با حمایت شرکت "سه کلیک" از 25 بهمن ماه الی 6 اسفند ماه برگزار شد و تیم هزارتو فاتح این دوره از مسابقات شد. در این مسابقات که از 25 بهمن ماه آغاز بکار کرد، 32 تیم از شرکت ها و استارت آپ ها برای بازی FIAF21 رو در روی یکدیگر قرار گرفتند.

مسابقات کولیگ که با هدف ارتباط بیشتر بین سازمان ها و خلق انگیزش درون و بین سازمانی شرکت ها توسط "ایونتایم" طراحی گردید با استقبال سازمانها و کسب و کارهای بزرگ و کوچک روبرو شد. شرکتهای آپارات، تپسی، دلتابان، اسنپ فود، دیجی کالا، دیجی استایل صباویژن، سه کلیک، شیپور، کلاکت، الوپیک، اسنپ تریپ، و ... از تیم های حاضر در این سری مسابقات بودند که توسط ایونتایم طراحی شده بود. به برندگان این مسابقه، یک دستگاه پلی استیشن 5 ، وجه نقد و دیگر جوایز اهدا گردید.

در این مسابقات که با حمایت سه کلیک برگزار شد تیم هزارتو به مقام نخست، تیم آپارات به مقام نایب قهرمانی و تیم تپسی به مقام سوم دست یافتند.

به برندگان این مسابقه، با حمایت سه کلیک، یک دستگاه پلی استیشن 5، وجه نقد و دیگر جوایز اهدا گردید. استارتاپ "سه کلیک" که به تازگی فعالیت خود را در حوزه گردشگری آغاز کرده، با حمایت از این رویداد خاص رویکرد مدرن و پیشرو برند خود در برابر مخاطبان را به نمایش می گذارد.

شرکت های آپارات، اسنپ فود، هزارتو و باشگاه کسب و کار باکس از دیگر حامیان این رویداد بودند.

 سه کلیک از خانواده دلتابان

سه کلیک مجموعه‌ای است که بواسطه تجربه 25 ساله شرکت دلتابان در صنعت سفر و گردشگری آغاز به کار کرده و مخاطبان شرکت دلتابان اکنون می توانند مزیت های رقابتی این شرکت ممتاز و دارنده عنوان "برند برتر گردشگری" در سه سال متولی را در وب سایت و اپلیکیشن "سه کلیک" نیز تجربه کنند.

از مزیت های سه کلیک می توان از امکان رزرو اینترنتی بلیط تمامی جاذبه‌های گردشگری در سراسر دنیا، امکان تعیین بودجه از سمت مسافر و دریافت بهترین پکیج‌های سفر از سه کلیک، رزرو آنلاین انواع بلیط هواپیما داخلی و خارجی با تمامی ایرلاین‌های دنیا، ارائه ارزانترین قیمت خدمات سفر، دریافت خدمات تورهای لحظه آخری،  پرداخت ریالی برای رزرو هتل در سراسر دنیا و صدور آنی واچر را نام برد.

استارت آپ سه کلیک در وب سایت www.3click.com برترین خدمات سفر و گردشگری را به مخاطبان ارائه می دهد.

گفتنی است که: کولیگ با استقبال کسب و کارهای بزرگ و کوچک روبه رو شد و شرکت های آپارات، تپسی، دلتابان، اسنپ فود، دیجی کالا، دیجی استایل صباویژن، سه کلیک، شیپور، اسنپ تریپ، و... از تیم های حاضر در این سری مسابقات بودند.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]