اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912124939715666

جلد دوم از مجموعه دو جلدی قندان حکمت از انتشارات آثار سبز

کد: 139912124939715666

https://bit.ly/2PpWsuq

، تهران , (اخبار رسمی): کتاب قندان حکمت ۲، نوشته اکبر خواجه‌پیری است. این کتاب داستان‌هایی جذاب و آموزنده برای کودکان روایت می‌کند و کودک در هر جلد چیزهای تازه‌ای یاد می‌گیرد. داستان‌ها روان است و زبانی طنز دارد.

جلد دوم از مجموعه دو جلدی قندان حکمت از انتشارات آثار سبز
قندان حکمت 2

 اسم کتاب را قندان حکمت‌ها گذاشته‌اند چون قصه‌های کوتاه به قندهای ریز و درشت نشسته در دل قندان‌ها می‌مانند . حکمت‌ها را که می‌خوانی باید عین قند در دهانت آب شوند . باید شیرینی‌شان را قشنگ به جانت بنشانند .

حرف‌هایشان جا خوش کند در گوشه‌ی ذهن، بشود آویزه‌ی گوش، تا سر بزنگاه‌ها یادمان باشد که بخیل و تنگ نظر نباشیم، حواسمان باشد به حلال بودن لقمه‌ای که می‌خوریم، به قولی که به پدر و مادرمان می‌دهیم، به اینکه چگونه در جامعه امر و معروف و نهی از منکر کنیم و یا اینکه در مواقع مختلف زندگی دروغ نگوییم و مطالب دیگری ازین دست که می‌خواهیم در کتاب قندان حکمت ها ۲ از زبان قصه‌ها و حکمت‌ها می‌آموزیم .

هر کتاب قندان حکمت‌ها شامل ده حکایت کوتاه است. حکایت‌ها شامل مضامین اخلاقی دینی هستند که در کنار تصاویر مرتبط بیان می‌شوند. کتاب قندان حکمت ۲ به همه‌ی نوجوانانی پیشنهاد داده می‌شود که می‌خواهند با خواندن داستان‌های کوتاه راه و رسم زندگی خوب را از زبان قصه ها بیشتر  بیاموزند .

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

انتشارات آثار سبز

نشر تخصصی آثار کمیک استریپ (پی نما) و مصور کودکان و کتب مذهبی و حقوقی

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس:

نشریات و کتاب