اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912134942016110

پنج روش موفق کاشت مو در ایران را بشناسید

کد: 139912134942016110

https://bit.ly/384ZkU5

، (اخبار رسمی): کاشت مو یک عمل جراحی زیبایی است که به کمک آن می توان موهای ریخته شده را بازگرداند. این عمل زیبایی به روش های مختلفی در دنیا درحال انجام است که هرکدام معایب و مزایایی دارند. در این مطلب می خواهیم بهترین روش های کاشت مو را به شما معرفی کنیم.

مو نقش پررنگی در زیبایی چهره دارد. به همین دلیل همیشه ترس و نگرانی از ریزش و طاسی در بین مردم به ویژه آقایان وجود دارد. روش های متفاوتی برای درمان طاسی پیشنهاد می شود اما موثرترین آن ها در مانی است به نام کاشت مو که در ادامه به بررسی آن می پردازیم

از مهم ترین عوامل ریزش مو می توان به وراثت، تغذیه، عوامل روحی و روانی و… اشاره کرد. که با توجه به این عوامل احتمال از دست دادن مو برای هر فردی وجود دارد.

سن مناسب کاشت مو 25 سال به بالا است!

تا حدود زیادی با پیشگیری و مشاوره های درست با متخصصین پوست و مو میتوان از بروز این مشکل جلوگیری کرد اما اگر به هر دلیلی در هر سنی قسمتی از موهای خود را از دست دادیم و به طاسی دچار شدیم جای نگرانی نیست و با مراجعه به کلینیک تخصصی کاشت مو میتوان بهبودی چشمگیری را مشاهده کرد و اعتماد به نفس سابق را بازگرداند

چرا کاشت مو بهترین راه حل است؟

بنا به هر دلیلی در هر سنی از زندگی خود دچار طاسی شدید و بخشی از موهای خود را از دست دادید موثرترین راهکار برای بازگرداندن موهای شما کاشت موی طبیعی توسط کلینیک تخصصی کاشت مو زیر نظر پزشک متخصص پیوند مو می باشد. عمل کاشت مو برای خانم ها نیز انجام می شود و در صورتی که خانم ها دچار ریزش شذند جای نگرانی ندارد.

عمل پیوند طییعی مو در واقع یک روش جراحی برای بهبود طاسی و رفع کم پشتی قسمت هایی از سر که دچار ریزش شده اند است. در این روش از پیوند موی برداشته شده از بانک مو و سایر نواحی بدن به بخش های خالی از موی سر استفاده می شود و به لحاظ تکنیکی و با توجه به نیاز و شرایط مختلف از چندین روش برای این پیوند استفاده می شود. کاشت مو در مراکز مختلف به روش های مختلفی و با توجه به شرایط بیمار انجام می پذیرد. رایج ترین و موفق ترین روش های کاشت مو در ایران را در زیر آورده ایم. با ما همراه باشید…

روش FIT 

در این روش موها به صورت تک تک از قسمت بانک مو که معمولا پشت سر است برداشته میشود و موهای برداشته شده که گرافت نامیده می شود به نقاط طاسی منتقل می شود. این روش پیوند مو بدون هیچگونه خونریزی و بدون نیاز به بیهوشی انجام میپذیرد و بیمار در تمام مراحل کاشت مو هوشیار بوده و میتواند با گوشی خود در فضای مجازی بگردد و یا فیلم مشاهده کند…! کاشت مو به روش FIT یکی از پرطرفدارترین روش ها در جهان است زیرا کمترین عوارض را دارد.

روش FUT 

در این روش نوار باریکی از پوست سر جدا می شود و پس از جداسازی واحد های فولیکولی مو که شامل یک الی سه تار مو و پیازچه آن است به مناطق طاسی که روی آن توسط سوزن های مخصوص سوراخ هایی جهت کاشت ایجاد شده منتقل می شوند. مزایای این روش سریع بودن انجام کار است و معمولا در یک جلسه انجام می شود. همچنین تراکم مناسب تری نسبت به سایر روش ها خواهد داشت. اما باقی ماندن جای اسکار ناحیه برش از پشت سر، میتواند اصلی ترین عارضه این روش می باشد

روش FUE 

با توجه به پیشرفت های بسیار زیاد علم پزشکی و همچنین با کمک گرفتن از ابزار پزشکی بسیار دقیق بسیاری از عمل های پزشکی با کمترین ریسک و بالاترین درصد موفقیت در حال انجام هستند. در کاشت مو به روش FUE که از جدیدترین و بهترین روش ها در دنیا می باشد نیز از ابزارهای بسیار ظریفی جهت برداشت مو ها از بانک مو انجام می شود. با استفاده از این ابزار مدرن پس از کاشت کمترین آسیب به بانک مو می رسد و دوره نقاهت بسیار کمتری خواهد داشت. در کلینیک تخصصی پوست و موی آرین سیما از این روش جهت انجام هرچه بهتر و رسیدن به بهترین نتایج استفاده می شود.

روش BHT

در صورتی که بیمار از بانک موی مناسب برخوردار نباشد و یا پس از انجام یک بار کاشت مو به بانک موی او صدمه وارد شده است نیاز است که از نقاط دیگر بدن گرافت های قابل کاشت برداشت شود. این گرافت ها معمولا از ناحیه قفسه سینه بداشت می شوند که میتواند در افزایش تراکم کاشت مو و همچنین در کاشت های ترمیمی بسیار کمک کننده باشد.

روش SUT

در این روش نیز که جدیدترین روش عمل پیوند مو در دنیا می باشد تمامی مراحل برداشت گرافت های مو بدون دخالت دست انسان و با کمک گرفتن از ربات ها و دستگاه های مدرن انجام می شود.

چرا کلینیک آرین سیما را برای پیوند مو انتخاب کنیم؟

در کلینیک زیبایی آرین سیما خدماتی مانند کاشت ابرو، لیزر موهای زائد، میکرونیدلینگ، جوانسازی پوست و سایر خدمات زیبایی برای آقایان و بانوان انجام می شود.
بالاترین تراکم کاشت با روش های ترکیبی و نوین در دنیا | تجهیزات به روز در برداشت موی طبیعی بدون درد و بدون نیاز به بیهوشی |تیم مجرب پزشکی با سابقه بیش از 14 سال | هزینه مناسب و عالی کاشت نسبت به سایر کلینیک ها | انجام عمل تنها در یک روز | بدون نیاز به مراقبت های خاص | گرافت های طبیعی با تعداد بالا
 

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]