اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912144943815948

خرید داکت اسپلیت ایرانی از سایت داکتینو

گروه صنعتی داکتینو، تولید کننده موفق داکت اسپلیت ایرانی

کد: 139912144943815948

https://bit.ly/2OpM7ya

، شهریار , (اخبار رسمی): گروه صنعتی داکتینو با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، در جهت تولید و فروش دستگاه داکت اسپلیت به صورت تخصصی و فروش لوازم‌های مورد نیاز جهت نصب و اجرای آن، اقدام به فعالیت نموده است. این گروه در تلاش است تا با اطلاع رسانی فنی به مشتریان، در انتخاب بهترین محصول و خرید آگاهانه کمک نماید.

گروه صنعتی داکتینو، تولید کننده موفق داکت اسپلیت ایرانی
گروه صنعتی داکتینو، تولید کننده موفق داکت اسپلیت ایرانی
گروه صنعتی داکتینو، تولید کننده موفق داکت اسپلیت ایرانی
گروه صنعتی داکتینو، تولید کننده موفق داکت اسپلیت ایرانی
گروه صنعتی داکتینو، تولید کننده موفق داکت اسپلیت ایرانی
گروه صنعتی داکتینو، تولید کننده موفق داکت اسپلیت ایرانی

گروه صنعتی داکتینو با تکیه بر توانمندی‌های داخلی، در جهت تولید و فروش دستگاه داکت اسپلیت به صورت تخصصی و فروش لوازم‌های مورد نیاز جهت نصب و اجرای آن، اقدام به فعالیت نموده است. این گروه در تلاش است تا با اطلاع رسانی فنی به مشتریان، در انتخاب بهترین محصول و خرید آگاهانه کمک نماید.

داکتینو با ارائه خدمات جامع، از صفر تا صدِ پروژه‌ها را مدیریت می‌کند. این شرکت، خدماتی همچون اجرای لوله مسی و کانال هوا (مانند کانال پلی اورتان و گالوانیزه)، فروش و نصب دستگاه داکت اسپلیت، ساخت و نصب دریچه‌ی هوا (رفت-برگشت) و درچه‌های بازدید را ارائه می‌دهد. این خدمات از بدو ساخت و همچنین درحین ساختمان سازی به مشتریان ارائه می‌گردد.

از دیگر خدمات متنوع گروه صنعتی داکتینو می‌توان به خدمات پس از فروش آن همچون سرویس و تعمیر و نگهداری دستگاه داکت اسپلیت اشاره کرد. این گروه، با فعالیت‌های گسترده در زمینه‌ی فروش دستگاه‌های داکت اسپلیت ایرانی و خارجی به همراه متعلقات نصب و اجرای آن و همچنین فعالیت بر روی دیگر سیستم‌های تهویه مطبوع مانند چیلر تراکمی و VRF، توانسته در چند سال اخیر، رضایت مشتریان محترم را کسب نماید.

چشم انداز داکتینو گروه صنعتی داکتینو، فروشنده انواع دستگاه داکت اسپلیت و لوازم‌های جانبی آن است. این گروه، علاوه بر ارائه خدمات پس از فروش به هم میهنان محترم، سعی در گسترش همکاری با سایر شرکت‌ها و ایجاد فضای رقابتی سالم را دارد. از دیگر اهداف داکتینو، اشتغال‌زایی و ایجاد چرخه تولید داخلی است.

گروه صنعتی داکتینو با تلاش بسیار توانسته جایگاه خود را در بین سایر گروه‌های صنعتی داخلی ارتقاع دهد. این گروه با اطلاع رسانی فنی و با بهره‌گیری از دانش و تکنولوژی مهندسان با تجربه در زمینه‌ی داکت اسپلیت، توانسته رضایت بسیاری از کارفرمایان محترم استان‌های تهران و البرز را جلب نماید. گروه صنعتی داکتینو همراه در تلاش است تا به عنوان قطب فروش و ارائه دهنده خدمات پس از فروشِ دستگاه داکت اسپلیت در استان‌های تهران، البرز و استان‌های همجوار باشد.

خدمات داکتینو داکتینو در زمینه‌ی داکت اسپلیت به صورت تخصصی فعالیت‌های گسترده‌ای انجام می‌دهد. خدمات داکتینو عبارتند از:

تولید داکت اسپلیت گروه صنعتی داکتینو با همکاری شرکت‌های مختلف، دو مدل دستگاه داکت اسپلیت (مدل پارس و مدل خانه شرقی) را تولید می‌کند. نتیجه‌ی تلاش‌های بی وقفه این گروه صنعتی با سایر شرکت‌ها، تولید دستگاه داکت اسپلیت مطابق با تکنولوژی روز دنیا است. هدف اصلی داکتینو، تولید محصول با کیفیت و ارائه خدمات گسترده در زمینه‌ی داکت اسپلیت به مشتریان عزیز می‌باشد.

فروش داکت اسپلیت ایرانی و خارجی گروه صنعتی داکتینو، علاوه بر مدل‌های پارس و خانه شرقی داکتینو، برندهایی همچون اروند، آرن، الجی و زانتی را در لیست فروش محصولات خود دارد. مشاوران فروش داکتینو همواره در تلاشند تا متناسب با پروژه و محل نصب دستگاه داکت اسپلیت، بهترین دستگاه را به مشتریان عزیز پیشنهاد دهند.

در صورتیکه قصد خرید دستگاه داکت اسپلیت را دارید، می‌توانید با کارشناسان فنی داکتینو تماس حاصل نمایید تا در اولین فرصت ممکن، کارشناسان فنی و فروش را به محل پروژه اعزام نمایند و به صورت حضوری مشاورههای مورد نیاز در خصوص محل مناسب برای نصب و نوع دستگاهِ متناسب با کاربری ساختمان را به شما پیشنهاد دهند.

اجرا و فروش لوله مسی و عایق الاستومری در صورتیکه پروژه شما در حال اجرا است، داکتینو قادر به مدیریت و اجرای پروژه‌ی شما از صفر تا صد است. همچنین، علاوه بر اجرا لوله مسی و عایق، شرکت داکتینو، در زمینه فروش لوله مسی و عایق الاستومری نیز فعالیت می‌کند.

نصب دستگاه داکت اسپلیت داکتینو در زمینه نصب دستگاه داکت اسپلیت دارای تکنیسین‌های متخصص است. بطوریکه، می‌توانند دستگاه داکت اسپلیت را به بهترین نحو ممکن نصب نمایند. هم میهنان عزیز می‌توانند با خیالی آسوده، انجام کار‌های مربوط به نصب و تعمیر دستگاه داکت اسپلیت را به تیم اجرای داکتینو بسپارند.

اجرا و فروش کانال تهویه هوا گروه صنعتی داکتینو، در زمینه فروش و اجرای کانال پلی اورتان، گالوانیزه و لوله‌های فلکسیبل نیز فعالیت می‌کند. همچنین، دارای تیم فنی و مهندسی مختصص، در زمینه طراحی کانال داکت اسپلیت می‌باشد که این تیم، توانایی طراحی انواع کانال تهویه، متناسب با زیرساخت و درخواست کارفرمایان محترم را دارند.

فروش متعلقات نصب دستگاه داکت اسپلیت داکتینو علاوه بر اجرا و فروش دستگاه داکت اسپلیت، در زمینه‌‌ی فروش تجهیزات و متعلقات لازم جهت نصب و اجرای دستگاه داکت اسپلیت نیز فعالیت می‌نماید. مواردی همچون لوله مسی و عایق، گاز فریون، شلنگ پکیجی، ترموستات، شیر برقی، شاسی یونیت داخلی و پایه زمینی، در وب سایت داکتینو به نشانی www.ductino.com قابل خرید هستند.

خدمات پس از فروش و تعمیر و نگهداری داکت اسپلیت خدمات این شرکت تا مراحل پس از فروش دستگاه، یعنی خدمات پس از فروش، تعمیر و نگهداری دستگاه ادامه پیدا می‌کند. برخی از این سرویس‌ها شامل: شستشوی فیلتر و اواپراتور، عیب یابی دستگاه، شارژ گاز و سایر موارد جهت سرویس دستگاه می‌باشند.

سخن پایانی کلیه خدمات فوق برای مشتریان دستگاه داکت اسپلیت، تکنسین‌های محترم که در این زمینه فعالیت دارند، کارفرمایان و انبوه سازانی که قصد خرید داکت اسپلیت و یا سایر تجهیزات این دستگاه را دارند، مناسب می‌باشد. گروه صنعتی داکتینو همواره در تلاش است تا بهترین خدمات را ارائه دهد و همیشه جز انتخاب اول مشتریان داکت اسپلیت قرار داشته باشد.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
منتشر شده در سرویس های:

صنعت و تولید | مسکن و ساختمان