اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]
کد: 139912144944516116

شش خطر ممنوعیت خریدوفروش ارزهای دیجیتالی

کد: 139912144944516116

https://bit.ly/3ebDEcJ

، تبریز , (اخبار رسمی): شاپرک در نامه‌ای به شرکت‌های پرداخت یار دستور داد دسترسی وب سایتی هایی که خرید و فروش ارز دیجتال می کنند قطع شود.

۶ خطر ممنوعیت خریدوفروش ارزهای دیجیتالی
شش خطر ممنوعیت خریدوفروش ارزهای دیجیتالی

این تصمیم ظاهرا با هدف تبعات خرید و فروش ارز دیجیتال برای اقتصاد رسمی کشور اتخاذ شده است. تصمیم گیرندگان اعتقاد دارند خرید و فروش رمز ارزها همانند بیت کوین، اتریم و.. موجب خروج سرمایه از کشور می شود.

در واکنش به این تصمیم دو گروه صنفی انجمن بلاکچین و انجمن فینتک دربیانیه‌ای مشترک هشدار داده اند که این تصمیم به گفته آنها مخاطرات و ریسک های زیادی برای اشتغال کشور، ارزش افزوده خلق شده و خروج سرمایه دارد.

آن طور که از متن بیانیه بر می آید تصمیم اخیر برای ممنوعیت خدمات مالی می‌تواند حداقل ۲۵ هزار میلیارد تومان از سرمایه های موجود در این حوزه را از کشور خارج کند.

در متن بیانیه مشترک انجمن های صنفی در حوزه رمز ارزها چهار نکته درباره مزیت آزاد بودن فعالیت رمز ارزها تصریح شده است. سپس با اشاره به ۶ مخاطره تصمیم دولت برای ممنوعیت خرید و فروش رمز ها چهار پیشنهاد مطرح شده است.

### پایان خبر رسمی

اخبار رسمی هویت منتشر کننده را تایید می‌کند ولی مسئولیت صحت مطلب منتشر شده بر عهده ناشر است.

پروفایل ناشر گزارش تخلف
درباره منتشر کننده:

پایگاه خبری اقتصادارس

پایگاه خبری اقتصاد ارس با موضوع اقتصادی دارای مجوز از هیئت نظارت بر مطبوعات کشور بعنوان اولین پایگاه خبری اقتصادی شمال غرب کشور فعالیت می کند

اطلاعات تماس
[نمایش اطلاعات]